Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli nelikymppinen! Mitä anti-age voidetta käytät?

Vierailija
24.06.2020 |

Itse siirryin juuri Medik8, mutta aika hurjan kallista, eli en ainakaan jatka sillä. Mitä suosittelet? Itsellä kovin pintakuiva iho.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään muuta kuin aurinkosuojaa.

Vierailija
22/31 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta tai ei, mutta olen nyt 2 kuukautta erityisesti kiinnittänyt huomiota ihonhoitoon ja tulokset on ihon kosteuden, kimmoisuuden ja ryppyjen mataloitumisen suhteen niin merkittävät, että ihan hävettää kun en aiemmin ole tajunnut. Takaisin ei ole enää paluuta velttoon ja elottomaan ihoon. Ja onhan tämä harrastuksena mielenkiintoista, kokeilla kaikenlaisia happoja ja seerumeita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki anti-age tuotteet on voimakkaasti HAJUSTETTUJA ja astmaatikkona en voi käyttää niitä kun ärsyttävät hengitysteiden limakalvoja (jotka on jo valmiiksi tulehdustilassa).

Käytän ordinarya ja erisania sekaisin. Siis seerumit ordinarylta (kesäisin käytän anti-pigmentaatio arbutiiniseerumia ja talvella retinoliseerumia) ja sitten se kosteuttava voide erisaniöta, joko se kevyt kosteuttava kasvovoide kesällä, tai hoitavampi talvella.

Olen 45v ja ei ole ryppyjä. Ainoastaan nauraessa silmäkulmissa iho rypistyy mutta vain sen nauramisen ajaksi.

Vierailija
24/31 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on halpa kasvovoide (Lidl, Nivea tms) mihin sekoitan Ordinaryn retinoidia, sitä vahvempaa. Alle korealainen hyaluronihapposeerumi. Lisäksi otsaan ja silmien ympärille laitan Ordinaryn argirelinen. Aurinkovoidetta kasvoille olen käyttänyt kesällä päivittäin jo parikymppisestä.

Vierailija
25/31 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään ilmeisesti :o. Oon 43v ja iltaisin käytän Luonkos-öljykakkua ja sen perään Lumenen sensitive-kasvovettä enkä mitään kosteusvoidetta koska tuo yhdistelmä jättää ihon ihanan kosteutetuksi. Aamuisin puhdistan kasvot kasvovedellä (ja konjac-sienellä välillä) ja sit Lumenen seerumi (sisu) ja Humektan voide. Mulla ei oo juurikaan edes uurteita, iho on jotenki paksu, vissiin geeneissä koska edes mun äidillä joka on 66v ei ole juurikaan ryppyjä (huomaan selkeästi eron kun samanikäisen anoppini kanssa ovat vierekkäin).

Tää on totta, geenit määrää paljon.

Mulla on upea, paksu, pitkä kiiltävä tukka vaikla hoidan sitä paskasti tai oikeastaan en edes hoida.

Olen pitkästi yli 40 ja iho loistokunnosa ja rypytön vaikken hoida mitenkään. Joskus laitan jotain perusvoidetta jos kiristelee. Geenit!

Mutta sitten: olen pullukka vaikka miten laihdutan. Geenit osittain nekin, suku on pulleaa ja ei varmaan ketään hoikkaa suvussa.

Toki sitten geenien määräämää perimää voi taistella, hidastaa jne, mutta aina sekään ei ehkä ihan täysin auta.

Vierailija
26/31 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei ole vielä ollut tarvetta

n60v

Vierailija
27/31 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkean kertoimen aurinkorasvaa

Vaihdellen:

Bepanthenia

Bellavitaa, kun ei ole aurinkoisia säitä

Silikonitonta kuivaöljyä

Vierailija
28/31 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkean kertoimen aurinkorasvaa

Vaihdellen:

Bepanthenia

Bellavitaa, kun ei ole aurinkoisia säitä

Silikonitonta kuivaöljyä

Ja siis vaihdevuosien hormonikorvaushoitoa, jolla lienee isoin merkitys todellisuudessa.

Vierailija
29/31 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy silmänympärysvoide. Naamaan sekaihon voide.

50v.

Vierailija
30/31 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkosuojaa. Sekä voidetta, että ihan fyysisiä suojia. Ikää yli 50, ja ensimmäiset alkavat silmäkulmarypyt tuli vasta hiljan.

Vierailija
31/31 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kieppeillä tuhosin ihoni mikroneulauksella ja avicid voiteella. Sitä ennen käytin kalliita voiteita... Ihoni nuorekkuus katosi yhtäkkiä ja aiheutti harmia, kun yhtäkkiä näytti väsähtäneeltä pulsulta...

Nyt 40 ylittäneenä en käytä mitään muuta iholla kuin kesäisin 50 aurinkovoidetta La.R..P en muista miten kirjoitetaan.