Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti. Kestätkö, että toinen nainen on joskus pojallesi se tärkein?

Vierailija
09.07.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta oikein terveeltä...

Vierailija
2/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voihan se tehdä tiukkaa. Oikeasti haluan pojalleni vain parasta, mutta mun mielestä paras voi olla eri kuin hänen mielestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kova paikka kun huomaan poikani arvostavan jonkun naisen mielipiteitä enemmän kuin omiani.

Vierailija
4/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä voi yksikään tyttöystävä kilpailla sen rinnalla, että olen antanut elämän, kodin ja kasvatuksen.



Tai melkein sinne päin ainakin :-)



Terveisin Hirviöanoppi-to-be

Vierailija
5/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaista kuin kumppania kohtaan.

Minä rakastan miestäni ja rakastan edelleen myös isääni. Ei niitä rakkauksia voi verrata. Mieheni on minulle erilailla " se ykkösmies" kuin mitä isäni on. Ja edelleen isä on minulle erittäin tärkeä, vaikka itsellä ikää jo 34.

Vierailija
6/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ainakaan tule hirviöanoppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kylla se varmaan vaikeaa tulee olemaan, ainakin silloin kun menee mielipiteet ristiin miniakokelaan kanssa, ja taytyy pitaa suunsa kiinni.



Ja mitas jos tulee sellainen tyttoystava josta huomaa etta se kayttaa poikaa hyvakseen.



Toivon kovasti etta omilla kolmella pojallani tulee olemaan mukavia tyttoystavia...

Vierailija
8/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla ikää 17v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tän elämän ja pojan elämän pitää mennäkin. Löytää oman elämän tärkein ihminen. Mä olen siinä vaiheessa tyytyväinen ja onnellinen kun näin on.

Vierailija
10/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän olen pojalleni aina äiti ja toivottavasti poika löytää joskus kumppanin, rakastaa ja kunnioittaa häntä ja pitää elämänsä tärkeimpänä ihmisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin vanhempansa;) Että saisi tasapainoisen ja rakastavan suhteen, joka kestää elämän myrskyt. Että hänen vaimonsa olisi hänen " kallionsa" , kun elämä mättää. Toivottavasti hän valitsee tulevaisuudessa hyvin..

Vierailija
12/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kyllä olla tekemättä sitä virhettä, että alan hirviöanopiksi. Aion olla niin mukava, että pojat käyvät joka viikko vierailulla niiden tyttöjensä kanssa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, että menee välillä hermot anopin mustasukkaisuuteen.

Vierailija
14/14 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan todella surullinen, jos jäisin poikieni rakkaimmaksi ja tärkeimmäksi naiseksi.

t. jotain anopin käytöksestä oppinut ja asiaa miettinyt