Rehellisesti. Kestätkö, että toinen nainen on joskus pojallesi se tärkein?
Kommentit (14)
Mutta voihan se tehdä tiukkaa. Oikeasti haluan pojalleni vain parasta, mutta mun mielestä paras voi olla eri kuin hänen mielestään.
Voi olla kova paikka kun huomaan poikani arvostavan jonkun naisen mielipiteitä enemmän kuin omiani.
Millä voi yksikään tyttöystävä kilpailla sen rinnalla, että olen antanut elämän, kodin ja kasvatuksen.
Tai melkein sinne päin ainakin :-)
Terveisin Hirviöanoppi-to-be
erilaista kuin kumppania kohtaan.
Minä rakastan miestäni ja rakastan edelleen myös isääni. Ei niitä rakkauksia voi verrata. Mieheni on minulle erilailla " se ykkösmies" kuin mitä isäni on. Ja edelleen isä on minulle erittäin tärkeä, vaikka itsellä ikää jo 34.
mutta kylla se varmaan vaikeaa tulee olemaan, ainakin silloin kun menee mielipiteet ristiin miniakokelaan kanssa, ja taytyy pitaa suunsa kiinni.
Ja mitas jos tulee sellainen tyttoystava josta huomaa etta se kayttaa poikaa hyvakseen.
Toivon kovasti etta omilla kolmella pojallani tulee olemaan mukavia tyttoystavia...
Niinhän tän elämän ja pojan elämän pitää mennäkin. Löytää oman elämän tärkein ihminen. Mä olen siinä vaiheessa tyytyväinen ja onnellinen kun näin on.
mähän olen pojalleni aina äiti ja toivottavasti poika löytää joskus kumppanin, rakastaa ja kunnioittaa häntä ja pitää elämänsä tärkeimpänä ihmisenä.
niin kuin vanhempansa;) Että saisi tasapainoisen ja rakastavan suhteen, joka kestää elämän myrskyt. Että hänen vaimonsa olisi hänen " kallionsa" , kun elämä mättää. Toivottavasti hän valitsee tulevaisuudessa hyvin..
Yritän kyllä olla tekemättä sitä virhettä, että alan hirviöanopiksi. Aion olla niin mukava, että pojat käyvät joka viikko vierailulla niiden tyttöjensä kanssa ;)
Olisin varmaan todella surullinen, jos jäisin poikieni rakkaimmaksi ja tärkeimmäksi naiseksi.
t. jotain anopin käytöksestä oppinut ja asiaa miettinyt
Ei kuulosta oikein terveeltä...