Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
141/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin bätäng kioskitar ja joku peräterskankylän tupajumi heittäisi. Hampurilainen munalla ja maito rahalla niin tekisin sille hampparin jossa on munaa ja majonääsin sijaan maitorahkaa, eikä mitään juomista tietenkään

Vierailija
142/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on tietty se perussetti, että kysyy jatkoille/tanssimaan, ja kun nainen vastaa kieltävästi, niin kääntyy vieressä olevan naisen kaverin puoleen, et "no entäs sä?" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin yhdelle viesteillä vonkaajalle, että on kuukautiset.

”Jos vaan sitten peppua tänään?”

Nauratti jo, mutta en mennyt.

Mua aina näissä heitoissa ihmetyttää se, että miestä ei haittaa uittaa munaansa paskassa mutta veri on liian ällöttävää.

Vierailija
144/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitään vonkailua. En ole miltei 37 vuoteen vongannut sanallakaan kellekään. En kehtaisi. Aivan turhaa myös. Naisesta voisis hyvin omintunnoin iloita vasta jos olisi avionaimisissa sen kansa. Ei hövää lähtä ilottelemaan ulkopuolisen kansa

Vierailija
145/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tätäkö se nyt sitten on, että seksiä vain kerran viikossa?" Kun kieltäydyin uusinnasta heti perään. 

Tyypiltä, joka väitti haluavansa vakavan suhteen, ja jonka kanssa näimme vain kerran viikossa vuorokauden ajan töiden ja pitkän välimatkan takia. Loppui se romanssi siihen. :D 

Vierailija
146/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei jaksa kuin korkeintaan kaksi

Vierailija
147/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen humalainen irvistys, tyhjät tuijottavat kalan silmät ja rivakka ote tisseistä. Ehkä joku sylkikupla vielä suupielessä. Tulee välitön inhoreaktio, ja sitä hyypiötä hätistää irti itsestään kuin hiuksiin pudonnutta hämähäkkiä. Hyi yrjö. Ja noita vieläpä on _paljon_. 

Vierailija
148/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tätäkö se nyt sitten on, että seksiä vain kerran viikossa?" Kun kieltäydyin uusinnasta heti perään. 

Tyypiltä, joka väitti haluavansa vakavan suhteen, ja jonka kanssa näimme vain kerran viikossa vuorokauden ajan töiden ja pitkän välimatkan takia. Loppui se romanssi siihen. :D 

Pakko sanoa, että taidan ymmärtää tuota miestä tässä. Jos tapaa mielitiettyä yhden vuorokauden ajan kerran viikossa, niin on kyllä alussa aika normaalia olettaa että useampi seksikerta mahtuisi tuohon vuorokauteen. Itse ainakin toivoisin. Ja olen nainen.

Joo olen samaa mieltä, kirjoitin vähän epäselvästi. Seksikertoja siis olikin yleensä useampi, mutta tuon sanoi kun kieltäydyin uusinnasta _heti seksin jälkeen_. Tuli vähän semmonen tunne, että mä haluan kyllä suhteessa tehdä muutakin, eli meidän maailmat ei tuossa asiassa vain kohdanneet. + tuollainen uhriutumisen ja vonkaamisen risteytys on vaan niin turn off. 

Vierailija
149/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että taidan ymmärtää tuota miestä tässä. Jos tapaa mielitiettyä yhden vuorokauden ajan kerran viikossa, niin on kyllä alussa aika normaalia olettaa että useampi seksikerta mahtuisi tuohon vuorokauteen. Itse ainakin toivoisin. Ja olen nainen.

Joo olen samaa mieltä, kirjoitin vähän epäselvästi. Seksikertoja siis olikin yleensä useampi, mutta tuon sanoi kun kieltäydyin uusinnasta _heti seksin jälkeen_. Tuli vähän semmonen tunne, että mä haluan kyllä suhteessa tehdä muutakin, eli meidän maailmat ei tuossa asiassa vain kohdanneet. + tuollainen uhriutumisen ja vonkaamisen risteytys on vaan niin turn off. 

Kiitos selvennyksestä. Näin juuri.

Vierailija
150/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jotkut puhuvat näin mauttomasti?

Vierailija
151/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaikuta mielikuvituksen tuotteilta

Vierailija
152/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan kans, kuten joku muukin kirjoittaja tässä ketjussa, että noilla heitoilla ei ole tarkoituskaan saada seksiä, vaan se itsessään on jo sitä seksiä. Eli nuo saavat kiksit noista alistavista heitoistaan. Joku fetissi. 

Vierailija
153/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo vain omasta tasostanne, mikäli teille noin puhutaan.

tosin 90% ketjusta on paskapuheita. 

Vierailija
154/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan puhunut naisille tuolla tavoin

Vierailija
155/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt lyhyemmänkin tuttavuuden jälkeen panemaan, mutta näistä kieltäydyin:

Etkö sä vois, edes säälistä?

Syötkö pillereitä vai tarvitseeko käydä ostamassa kumeja?

Vierailija
156/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri esitteli baarissa mut miespuoliselle kaverilleen. Eka asia jonka tää mies sanoi mulle kun käteltiin oli "Annatko p*llua". Juu en antanut.

Samaa ihmettelen minäkin - toimiiko tollanen johonkin oikeasti?

Luuleeko joku, että tuossa on tarkoitus pokata? Ei tietenkään. Tuossa kerjätään huomiota ja yritetään nolata sekä nöyryyttää. Tässä maassa on paljon miehiä, joille naisten kiusaaminen on paljon mieluisampaa kuin mikään mitä naisen kanssa voi tehdä. Omituista miten moni nainen ei tätä ymmärrä.

Moni mies myös vonkaa tökerösti juuri siksi, että se ei toimi. Näin toimimalla mies näyttää olevan kiinnostunut naisista vaikka tositilanteessa ei osaisi, uskaltaisi tai kykenisi. Siksi esim. kokemattomat maaseudun aikamiespojat laukovat törkeyksiä naisille.

Vierailija
157/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri esitteli baarissa mut miespuoliselle kaverilleen. Eka asia jonka tää mies sanoi mulle kun käteltiin oli "Annatko p*llua". Juu en antanut.

Samaa ihmettelen minäkin - toimiiko tollanen johonkin oikeasti?

Joo, jos itellä on sama kela eikä jaksamista mihinkään kiemuroihin ja peleihin ja leikkeihin niin toimii. Mutta onhan se aika riskaabelia lähteä noin ehdottamaan, ensivaikutelma on ihmisille tärkeä ja jos heti ahdistelee voi olla vaikee tehdä hyvää vaikutusta myöhemmin.

Vierailija
158/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkausreplat ovat moukkamaisia.

Näin muutaman sadan eri naisen kanssa sänkyyn päätyneen miehen kommenttina, miehen kannattaa tarjota itsensä, tämä siis miehen näkökulmasta, samoin kuin saksalaisen laatuauton myyjän.

Ei tyrkyttäen, vaan antaen naisen ymmärtää kenen kanssa voi oikeasti viettää laatuaikaa. Periaatteena: ota tai jätä. Anelemaan ei pidä sortua, vaan tiedostaa oma objektiivinen miehinen laatunsa.

Tietenkin oman olemuksen ja tarjonnan on vastattava lupausta.

Ellei six-pack näy (edes about), ellei akateeminen loppututkinto ole ”Big Fourista” ja jos asuu Kaivarin, Ulliksen tai Töölön ulkopuolella, tämä malli ei varmaankaan toimi. Tosin, puutteet noissa edellytyksissä voi osin korvata riittävän lihavalla lompakolla, ansaitulla tai perityllä, mutta parempi on, jos lähtökohdat ovat kunnossa.

Toisaalta, jos lähtökohdat ovat kunnossa. No. Kysyntää riittää.

Vierailija
159/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vonkausreplat ovat moukkamaisia.

Näin muutaman sadan eri naisen kanssa sänkyyn päätyneen miehen kommenttina, miehen kannattaa tarjota itsensä, tämä siis miehen näkökulmasta, samoin kuin saksalaisen laatuauton myyjän.

Ei tyrkyttäen, vaan antaen naisen ymmärtää kenen kanssa voi oikeasti viettää laatuaikaa. Periaatteena: ota tai jätä. Anelemaan ei pidä sortua, vaan tiedostaa oma objektiivinen miehinen laatunsa.

Tietenkin oman olemuksen ja tarjonnan on vastattava lupausta.

Ellei six-pack näy (edes about), ellei akateeminen loppututkinto ole ”Big Fourista” ja jos asuu Kaivarin, Ulliksen tai Töölön ulkopuolella, tämä malli ei varmaankaan toimi. Tosin, puutteet noissa edellytyksissä voi osin korvata riittävän lihavalla lompakolla, ansaitulla tai perityllä, mutta parempi on, jos lähtökohdat ovat kunnossa.

Toisaalta, jos lähtökohdat ovat kunnossa. No. Kysyntää riittää.

:D

Vierailija
160/962 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaunein" oli eittämättä "sut täytyy kyllä r*iskata tänä iltana". No en lämmennyt, ihmeellistä. Vähän samaan kastiin kuuluu "saako sua kopeloida". Eh.

Ehkä persoonallisin oli kuitenkin tyyppi, joka olisi halunnut antaa minulle oraalisia iloja ortodoksikirkon hautausmaalla. Ei nyt jostain syystä oikein iskenyt sekään.