ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
Halloween viime vkloppuna, ihan ok näköinen nainen joka lähti kaverinsa kanssa jatkoille mukaan , pyysi (ruinaisi) että panisin myös häntä itseään rumempaa kaveria. Smashed them both.
menin, panin ja tulin.
Miehet hoitakaa homma!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
Jos mies on komea ja itsevarma, tai itsevarma ja valmis panemaan kaikkea mikä liikkuu, niin kyllä.
Tuo on oikeastaan hyväkin taktiikka. Kauniilta naisilta ei saa käytännössä millään, se homma on siirtynyt Tinderiin jossa nainen voi valkata miesmallikomistuksen lukuisien tarjokkaiden joukosta. Vähemmän kauniit puolestaan rakastavat kehuja huomiota, ja roikottavat miestä koko illan tarjoamassa niitä ja drinkkejä itsetuntoboostin takia. Loppuillasta mies dumpataan tietysti.
Suoralla kysymyksellä voi ignoorata naiset joilta tuskin saa.
Kauniilta, arvonsa tietäviltä, naisilta saavat komeat tai muuten kauniiden naisten valitsemat hyvät miehet.
Jos himoitsijamies ei ole komea ja/tai muutenkin vertainen, niin jäljelle jää epätoivoiset törkytemppuilut.
En puhuisi arvonsa tietävästä naisesta samassa yhteydessä kun puhutaan irtoseksistä.
kaikki te jotka antaisitte komealle ja muutenkin (yli)vertaiselle miehelle olette vain astetta tasokkaampia huo ria.
Olet vain astetta tasottomampi kelpaamaton katkera rivivonkauli, jolla ei ole yhtään varaa muita herjata.
Tässä ketjussa näkyy hyvin naisen kinkkinen asema yhteiskunnassa. Irtoseksiä ei saa, mutta pitää harrastaa.
Arvostusta ei saa vonkaaviin liskoaivomiehiin (oletuksena ok) verrattuna teki tai jätti tekemättä sitten mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
Jos mies on komea ja itsevarma, tai itsevarma ja valmis panemaan kaikkea mikä liikkuu, niin kyllä.
Tuo on oikeastaan hyväkin taktiikka. Kauniilta naisilta ei saa käytännössä millään, se homma on siirtynyt Tinderiin jossa nainen voi valkata miesmallikomistuksen lukuisien tarjokkaiden joukosta. Vähemmän kauniit puolestaan rakastavat kehuja huomiota, ja roikottavat miestä koko illan tarjoamassa niitä ja drinkkejä itsetuntoboostin takia. Loppuillasta mies dumpataan tietysti.
Kauniilta, arvonsa tietäviltä, naisilta saavat komeat tai muuten kauniiden naisten valitsemat hyvät miehet.
Jos himoitsijamies ei ole komea ja/tai muutenkin vertainen, niin jäljelle jää epätoivoiset törkytemppuilut.
En puhuisi arvonsa tietävästä naisesta samassa yhteydessä kun puhutaan irtoseksistä.
kaikki te jotka antaisitte komealle ja muutenkin (yli)vertaiselle miehelle olette vain astetta tasokkaampia huo ria.
Mitä mieltä olet irtoseksiä harrastavista miehistä?
Mä olisin laittanu uikkarit päälle jos olisin tiennyt että mä kostun näin paljon.
Oli sen verran pahasti ylipainoinen nainen että hän saattoi myös tarkoittaa että hänelle tuli hiki portaissa. Tosin en tiedä miksi hän "kuiskasi" sen ja yritti nuolaista korvaani samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko toi jollekulle?
Mitä mieltä olet irtoseksiä harrastavista miehistä?
huo ria.
Voisiko joku kirjoittaa jotain mitä on OIKEASTI joskus sanottu?
Tuu pliis käymään mun luona makkarin puolella, ei siinä hei menis kun pari minuuttia :D todella houkutteleva ehdotus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ann ny
Ann ny. Saisit itekki.
Sopiva lisäys asian varmistamiseksi: Herra siunaa iloista antajaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et anna, niin käy niinku Käläviällä ...
Jouduitko joskus jatkamaan?
Vierailija kirjoitti:
vanhakyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kuulla hyvän vitsin? Nainen ja mies esittäytyivät; Mäen Anna, Kylmäsen Usko. No, hohhoijaa 🥱
Vanhaan hyvään Neuvostoliiton aikaan tehtiin monenlaisia vierailuja puolin ja toisin.
Olipa tullut nuorisovaltuuskunta, kolme miestä ja yksi nainen, Suomeen ihmettelemään kapitalistista meininkiä.
Esittäytyivät: Hardinoff, Stronginoff, Longinoff ja Putitin.
...paitsi, että jos viimeksimainittu oli nainen, niin hän oli Putitina.
Ei välttämättä. Olen nähnyt alkuperäiskielellä myös tällaisia Putitin-tyyppisiä sukunimiä naisilla.
Must tuntuu et mä kuulin ääliömäisimmän vonkausreplan äsken: tuu mun mukaa tonne puskaan, ei siin me ku pari minuttia...
No kiire oli naisluolasta Hilman karaokeen, ni en kerinny. Oli kyl niin pimeää, et mä en nähny mitää. Miten se sit mun sulot näki???
Vierailija kirjoitti:
<3. Mä olen varmasti tavannut joitain tähän ketjuun kirjoittaneita. Ainakin lyhyesti.
Sulla on tapana heitellä noita kommentteja naisille jotka kirjoittavat tähän ketjuun huonoista kokemuksistaan?
Ota oppia kuinka ei kannata toimia.
Tänään tekee mieli mustaa makkaraa.
Vaikka sun nimi ei oo Jorma, haluan tuntea sun jorman mun sisällä.
Tämä oli kesällä.
Jäätkö kattelee kun mun ukko nuolee mut puhtaaksi sun jäljiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sun nimi ei oo Jorma, haluan tuntea sun jorman mun sisällä.
Tämä oli kesällä.
:DD
Kolmisenkymmentä vuotta sitten, 18-vuotiaana, eräässä ravintolassa tuli keskellä päivää sellainen viiskymppinen pubiruusu kysymään minulta ja kaveriltani, että mitenkä ois, panettaisko poikia?
Rouvan ulkomuoto kyllä oli harvinaisen luotaantyöntävä ja sanottiin kohteliaasti ei kiitos.
"Mä kyllä hoitelen molemmat, jos lähette", no, ei menty silti.
Älä viitsi, niillä nousee päähän ja sit ne on tällä kirjoittelemassa kuinka kaikki miehet on sikoja ja naiset on kaikille miehille pelkkä reikä.