Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
601/962 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"An ny edes vähän".

Vierailija
602/962 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"An ny edes vähän".

An ny, mä tiedän, että sulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/962 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt sinä, edes!

Vierailija
604/962 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jo äsken, mutta mennään meille niin saat nuolla mut puhtaaks

Vierailija
605/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä haluaisin panna sämpylän nakkii.. eikun nakkii sämpylää"

Umpikänninen, noin viisikymppinen ukko karaokebaarissa ollessani itse 19v.

Vierailija
606/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saisikos neitiä survaista munalla?"

En ole kuullut tätä itse vaan eräs toinen, mutta aina jaksaa naurattaa. 😁

Vierailija
607/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis kotona liukkaria ja pari pakettia pillurättejä. Lähekkö?

Lähen

Vierailija
608/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä haluaisin panna sämpylän nakkii.. eikun nakkii sämpylää"

Umpikänninen, noin viisikymppinen ukko karaokebaarissa ollessani itse 19v.

Saiko panna nakkia sämpylään. Luulen, että sai.

Vierailija
609/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasta 1970- luvun lopun Suosikista lainattu: ”Ravolta on mun serkku ja isällä on Porsse”.

Vierailija
610/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.

Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"

Toimiiko toi jollekulle?

Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?

Jos mies on komea ja itsevarma, tai itsevarma ja valmis panemaan kaikkea mikä liikkuu, niin kyllä.

Tuo on oikeastaan hyväkin taktiikka. Kauniilta naisilta ei saa käytännössä millään, se homma on siirtynyt Tinderiin jossa nainen voi valkata miesmallikomistuksen lukuisien tarjokkaiden joukosta. Vähemmän kauniit puolestaan rakastavat kehuja huomiota, ja roikottavat miestä koko illan tarjoamassa niitä ja drinkkejä itsetuntoboostin takia. Loppuillasta mies dumpataan tietysti.

Suoralla kysymyksellä voi ignoorata naiset joilta tuskin saa.

Kauniilta, arvonsa tietäviltä, naisilta saavat komeat tai muuten kauniiden naisten valitsemat hyvät miehet.

Jos himoitsijamies ei ole komea ja/tai muutenkin vertainen, niin jäljelle jää epätoivoiset törkytemppuilut.

Jo tavisnainen tai jopa vaatimattoman näköinen nainen voi valita seksiseurakseen komean miehen.

Kyllä vain. Jos on fiksu nainen. Samoin jo tavismies tai jopa vaatimattoman näköinen mies voi valita seksiseurakseen kauniin naisen. Jos on fiksu mies.

Tottakai voi valita, mutta mitäs sitten, kun se kaunis nainen ei sitten kuitenkaan suostu? Eli taas meni rynkkaamiseksi.

Mitä rumempi naama, sitä parempi ”haava”. Vaatimattomamman näköisen naisen pitää yrittää sängyssä enemmän. Tämä tietenkin koskee vain komeita miehiä.

Vierailija
611/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tule IKiNÄ vonkaamaan keneltäkään.

M35

Vierailija
612/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ihan hirveän pahoja vonkaajia tullut vastaan, mutta mieleenjäävin oli eräs umpituiterissa ollut herra, joka tuli minun ja kaverini pöytään ja yritti ensin lämpätä kaveria (sulla on upeet tissit, haluisin laueta niiden väliin ym. tunnelmaa nostattavaa) ja kun ei onnistunut, niin vaihtoi taktiikkaa ja tokaisi sitten minulle "sussa on tollasta tiettyä ylimielistä röyhkeyttä, mutta hei, siitä mä diggaan ja tiedän, millasta seksiä sulta sais.."

Ei lohjennut sillä. Arvostan toki syväluotaavaa neljän promillen humalassa tuntemattomalta tyypiltä saamaani luonneanalyysia, kiitti siitä.

Vierailija
613/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun porauksen jälkeen sulla tulee olemaan sellanen kaivo et kyllä kaikuu ja hyvin"

Vierailija
614/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko toi jollekulle?

Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?

Kuulemani tarina vanhasta maailmastra, kun sankarimme sai litsarit poskelleen vastaavan kysymyksen jälkeen... hänen kaveri kysyi, kannattaako nyt tuolla tavalla lägestyä, kun saat herkästi korville?  Sankarimme vastasi, kyllä tulee korvillekin, mutta kyllä muuten kannattaa silti, tietäisit vaan!!

-Tarinen totuudenmukaisuudesta en mene takuuseen...

Vierailija
615/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kirjoittaa jotain mitä on OIKEASTI joskus sanottu?

Oikeasti se on pelkkää kemiaa eikä sanoilla ole merkitystä. Siksi on ihan sama mitä sanot pärstäkerroin ratkaisee.

Vierailija
616/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos porata peräreikää syvemmälti?

Vierailija
617/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saisko päätä tai häntää?"

toisaalta aika symppis

Vierailija
618/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuessani miehen naamalle mies tokaisi "meinaatko tunkea minut sinne mistä olen tullutkin?"

Toisella kerralla taas totesi "vain menolippu, kiitos".

Vierailija
619/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko toi jollekulle?

Väärin kysytty. "Voinko panna sua?" indikoi yksipuoleista pumppaamista jossa mies panee naista kuin jotain pumpattavaa barbaraa. Huonoimmillaan se on paljon paskempaa kuin runkkaus etenkin jos toinen lahnailee satasella.

"Pannaanko?" taas on konnotatiivisesti enemmän interaktiivista molemminpuolista toimintaa.

Ja jos baarissa kysyy riittävän monelta naiselta tuon, aivan varmasti joku lähtee.

Jos jaksaa sanoa useamman sanan, voi vaikka kysyä: "Lähdetäänkö meille heti, vai juotko tuon drinkin ensin loppuun?"

Näin toki onkin, mutta tärkeintä kuitenkin on että on saanut seksiä ja voi retostella sillä jälkikäteen. Harvoinhan itse akti on itsessään mikään kovin merkittävä vaan matka siihen, hieman kuin suunnittelisi lomareissua joka kuitenkin aina saa sen sateisen auringottoman päätöksen

Vierailija
620/962 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot sen näköinen nainen, että tykkäät hyvästä"

"Ei sun tartte mihinkään lähtee, tuu mukaan", kun ehdotin lähteväni kävelylle tutun pariskunnan alkaessa hipelöidä toisiaan mun luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi