ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
"Luin jostain tutkimusta että pihtarit kuolee nuorena. Lähetäänkö meille vai teille"
"Sua olis niin kiva tyypätä ja "heittää" rojut rämeelle".
"Vaikeeta lähteä mun kämpille panemaan niin voisit oppia käyttäytymään?" tokaisin ylimielisen hyökkäävään sävyyn poikamiesvuosieni viimeiselle hoidolle.
Tökeryyden huipentuma kuitenkin toimi, koko illan jatkunut omituinen nälvimissävytteinen soidinleikki triggasi viiden viikon seksisuhteen. Tosin tuossa vaiheessa iltaa olisi toiminut jokseenkin mikä tahansa vastaava, leidi oli tehnyt päätöksensä jo tuntia aikaisemmin.
En nyt osaa sanoa ällöttävimpiä, vonkaaminen on aina hiukan ällöttävää. Yksi mikä tuli mieleen, kun ventovieras mies tuli vonkaamaan, ja sanoin olevani varattu. Hänen vastauksensa oli, että "ei sen tarvi tietää". No joooooo, vain sehän minua pidätteleekin.... NOT!
Onpa löytynyt todella yököttäviä repliikkejä tähän ketjuun, täytyy vain ihmetellä mitä niiden lausujien päissä on oikein liikkunut (jos mitään) :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emännältä pumpatut liukkarit varressa, nyt sais lämmittämättä pikaset
And we have a winner, hyiiii!
Absolutely.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri esitteli baarissa mut miespuoliselle kaverilleen. Eka asia jonka tää mies sanoi mulle kun käteltiin oli "Annatko p*llua". Juu en antanut.
Samaa ihmettelen minäkin - toimiiko tollanen johonkin oikeasti?
Nousukasrikas (ja sitä myötä vähän boostattu itseluottamus) kaverini tuppasi käydä suoraan tisseihin kiinni tokaisten "näitä oonkin aina halunnut, annakko myös pillua?".
Joka ikinen kerta muutama litsari/siiderit silmille, mutta enpä muista etteikö olisi jonkun naisen kanssa lähtenyt baarista.
Eli kyllä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri esitteli baarissa mut miespuoliselle kaverilleen. Eka asia jonka tää mies sanoi mulle kun käteltiin oli "Annatko p*llua". Juu en antanut.
Samaa ihmettelen minäkin - toimiiko tollanen johonkin oikeasti?
Nousukasrikas (ja sitä myötä vähän boostattu itseluottamus) kaverini tuppasi käydä suoraan tisseihin kiinni tokaisten "näitä oonkin aina halunnut, annakko myös pillua?".
Joka ikinen kerta muutama litsari/siiderit silmille, mutta enpä muista etteikö olisi jonkun naisen kanssa lähtenyt baarista.
Eli kyllä lähtee.
Uskomatonta, jos totta...
”Lähetkö mun kanssa jatkoille?”
Mille jatkoille? Sulla ja mulla ei ole tässä ollut mitään yhteisiä bileitä... ei ole mitä ”jatkaa”. Nämä on niitä tyypillisiä pilkkumiehiä siis.
”Mä haen sitte seksin muualta”, sanoi aviomies. No kuule tervemenoa vaan.
Minua 10 cm lyhyempi ja ainakin 15 vuotta vanhempi mies baaritiskille 'Olen köyhä ja pienimunainen mies, mutta pillua tekisi mieli.' Työkaverit (miehet) repesi täysin ja en todellakana lähtenyt.
Samppa Linnan tyyli:
"Et sä mittään hyvää seksiä haluais? Ai et, lähe sit mun mukaan."
"Mulla on niin iso muna, että se halkasee sut! Sä et kestä mun munaa!" Ja tällaisia viestejä sain useammalta mieheltä nettideiteillä.
Ja omakohtaisella kokemuksella täytyy valitettavasti sanoa, että ne, jotka kehuvat munaansa isoksi, ovat yleensä pienimunaisia... En siis näiden viestien laittajien kanssa ole mennyt sänkyyn, vaan olen ensin mennyt miehen kanssa sänkyyn ja kesken kaiken pitäisi kehua, kuinka iso muna miehellä on (yhdelläkin oli kirjaimellisesti katkarapu enkä voinut olla nauramatta. Jäi hommat kesken).
Vierailija kirjoitti:
Yök mitä juttuja.
No äläpä 🙈. Tässä näitä lukiessa minua 50 vuotiasta mummoa ihan myötähävettää.
"Sä olet niin ruma ettet ole varmaan saanut pitkään aikaan, mä voin uhrautua. Joko mennään"
Oikeasti.
Karmeeta luettavaa. Jos näillä irtoaa niin eipä se taso sitten kovin kummoinen ole ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök mitä juttuja.
No äläpä 🙈. Tässä näitä lukiessa minua 50 vuotiasta mummoa ihan myötähävettää.
Samaa ikäluokkaa, ja tulee eräät nuoruuden baarikokemukset pikkukaupungissa turhan elävästi mieleen: "Annatko pillua myös?"
Kammottavaa luettavaa. Vonkaajamiehet kannattaa kiertää kaukaa.
"Sulla on niin kauniit utareet ja ihanan tiukka suu".