ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
Emännältä pumpatut liukkarit varressa, nyt sais lämmittämättä pikaset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
Väärin kysytty. "Voinko panna sua?" indikoi yksipuoleista pumppaamista jossa mies panee naista kuin jotain pumpattavaa barbaraa. Huonoimmillaan se on paljon paskempaa kuin runkkaus etenkin jos toinen lahnailee satasella.
"Pannaanko?" taas on konnotatiivisesti enemmän interaktiivista molemminpuolista toimintaa.
Ja jos baarissa kysyy riittävän monelta naiselta tuon, aivan varmasti joku lähtee.
Jos jaksaa sanoa useamman sanan, voi vaikka kysyä: "Lähdetäänkö meille heti, vai juotko tuon drinkin ensin loppuun?"
Tai "Lähdetäänkö teille heti, vai juonko ensin sun drinkin loppuun?"
Mennäänkö panemaan vai pannaanko menemään?
Haluaisitko alkaa tulevien lasteni yksinhuoltajaäidiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
Väärin kysytty. "Voinko panna sua?" indikoi yksipuoleista pumppaamista jossa mies panee naista kuin jotain pumpattavaa barbaraa. Huonoimmillaan se on paljon paskempaa kuin runkkaus etenkin jos toinen lahnailee satasella.
"Pannaanko?" taas on konnotatiivisesti enemmän interaktiivista molemminpuolista toimintaa.
Ja jos baarissa kysyy riittävän monelta naiselta tuon, aivan varmasti joku lähtee.
Jos jaksaa sanoa useamman sanan, voi vaikka kysyä: "Lähdetäänkö meille heti, vai juotko tuon drinkin ensin loppuun?"
Tai "Lähdetäänkö teille heti, vai juonko ensin sun drinkin loppuun?"
Tuo on muuten hyvä kysymys. Se säästää aikaa koska nainen voi olla hidas juomaan. :D Propsit!
Vierailija kirjoitti:
Emännältä pumpatut liukkarit varressa, nyt sais lämmittämättä pikaset
And we have a winner, hyiiii!
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit kinuaa, rukoilee ja etsii jotain lihanpalaa johon työntää elimensä.
Pro osaa kysyä ns. arvoa indikoivan kysymyksen. Esim. "Montako kertaa haluaisit tulla tänään?"
Ei ole pro vaan säälittävää tuokin. Miksi helvetissä ette voi vaan olla normaalisti ilman mitään idioottimaisia iskulauseita?
"Olen runsaslastinen mies, lähetäänkö täyttämään aukkojasi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit kinuaa, rukoilee ja etsii jotain lihanpalaa johon työntää elimensä.
Pro osaa kysyä ns. arvoa indikoivan kysymyksen. Esim. "Montako kertaa haluaisit tulla tänään?"
Ei ole pro vaan säälittävää tuokin. Miksi helvetissä ette voi vaan olla normaalisti ilman mitään idioottimaisia iskulauseita?
Eli siis se perinteinen "annatko pillua"?
Jos et oo Anna niin anna edes panna.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri esitteli baarissa mut miespuoliselle kaverilleen. Eka asia jonka tää mies sanoi mulle kun käteltiin oli "Annatko p*llua". Juu en antanut.
Samaa ihmettelen minäkin - toimiiko tollanen johonkin oikeasti?
Mikä apina 🙈
Entäs kuis te naiset suhtautuisitte siihen, jos mies kysyisi, "saisinko suudella jalkojasi?"
"Mulla olis kotona tekonyrkkikokoelma. Lähetäänkö stretsailee paikkoja?"
"Oot just sen näköinen että tarviit munaa"
"Saat euron jos annat percettä."
"Why don't we skip straight to the third date where you're blowing me in the back seat of my car?" - Efraim Diveroli, international arms dealer
Mulla olis kotona liukkaria ja pari pakettia pillurättejä. Lähekkö?