Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokos Hotel Ilves, Tampere - 144 euroa yö

Vierailija
23.06.2020 |

Tekikö korona ahneeksi vai mistä johtuu, viime kesänä sain huoneen samaan aikaan 120 euroa yö... ja odotin jotain 80 euroa yö nyt.

Jää Tampereen reissu tekemättä.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa saa maksaa itsensä kipeäksi siitä että pääsee johonkin 2 tähden hotelliin yöksi. Kaikki nää ketjuhotellit samanlaisia mörskiä.

Vierailija
22/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ei ole mitään, se paikallinen Linnanmäki on sekin varmaan vielä kiinni. siihen nähden ei ole mitään syytä majoittua Tampereella ja maksaa tuollaista riistohintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella ei ole mitään, se paikallinen Linnanmäki on sekin varmaan vielä kiinni. siihen nähden ei ole mitään syytä majoittua Tampereella ja maksaa tuollaista riistohintaa.

Tämä on oikeassa. Kaikki paikat on myllerretty auki, et voi liikkua edes pääkaduilla.

Älä mene Tampereelle ainakaan pariin vuoteen, luota minuun, toivot että olisit kuunnellut tätä jos nyt satutkin menemään sinne.

Vierailija
24/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa on Ilveksessä. Sieltä saa saletisti. Samaan hintaan. 😁

Vierailija
25/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Tampereen keskusta on yhtä työmaata. Hämeenkatu auki ratikkaa varten. Lisäksi Viinikan suunnalta tultaessa iso rakennustyömaa. Älä mene koko jos ei ole pakko.

Vierailija
26/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä huoneessa tarvitsee vaan nukkua niin mene omenahotellin tai forenomin huoneistohotelliin. Niiden kautta saa myös ok aamupalan jostain lähiravintolasta. 

Me ollaan just Forenomissa. Saunallinen kaksio, uudet pinnat, tosi siisti. 100 e/yö. Aamiainen toki hankittava itse.

Vierailija
27/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo'o. Aasiassa saat tuolla hinnalla 5 tähden hotellin luksus kohtelulla ja ruuilla. Itse asiassa jäät jopa voiton puolelle.

Suomen hotellien hinnat ovat absoluuttisen naurettavia.

Aasiassa on työntekijöiden palkatkin vähän toista. Vai siivoaisitko itse hotellia muutamalla kympillä kuukaudessa?

Vierailija
28/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo'o. Aasiassa saat tuolla hinnalla 5 tähden hotellin luksus kohtelulla ja ruuilla. Itse asiassa jäät jopa voiton puolelle.

No pölvästi. Vertaatko tosiaan jonkun kehitysmaan hintoja hyvinvointi-Suomeen, missä saa ilmaista rahaa vain omistamalla toimivat lisääntymiselimet?

Vierailija
29/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne Tampereelle kannatta tulla muutenkaan! Keskusta on edelleen kuin pommin jäljeltä, koska siellä on ratikkatyömaa JA Hämeensillan remontti JA se urosareenan rakennus. Ja kaikki on peruttu.

Vierailija
30/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten kokeilleet hostelleja? Puolet halvempia. kannattaa kokeilla ellet sitten meinaa huoneessa olla lomalla. Kerran olen stadissa ollut kun hotellit oli buukattu täyteen..ihan ok perus huone. Oli aamupala mutta hotelliaamiaista huonompi

mies52v

Vierailija
31/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

140€ miinus alv, tekee 106e, siitä pois siivouskulut, lakananvaihdot, aamiaiset, vesi, sähkö, hotellin kaikki pakolliset ylläpitokustannukset, respa päivystää yötäpäivää. Minusta se on Suomen hintatasolla ihan ok hinta. Aasiassa ei tavallisella kansalla ole mitään asiaa 5-tähden hotelleihin kun kk-palkka on jotain neljän markan luokkaa.

Vierailija
32/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sisältä on saman näköinen neuvostoliitto viritys kuin se mihin valtio majoitti trumpin ja melanien :D.

Vierailija
33/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oletin itsekin että paljon rummutetun korona-alen takia huoneiden hinnoissa olisi vähän enemmän ilmaa kuin -20%. Mutta juuri parempaa, itselleni sopivaa diiliä, en ole löytänyt. 

No, jääpä reissu välistä ja shoppailematta samoin. Teen jotain puoli-ilmaista sitten kotipaikkakunnalla tai naapuripitäjässä. :)

Vierailija
34/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna nappasin -40% alella meidän perheelle viikonloppuloman hotellissa, jossa oli myös kylpylä ym. aktiviteettia. 2 aikuista + 2 lasta -40% yöpymisillä oli tosi hyvä diili, ja koitin nyt alkukesästä kytätä samantapaista. Sellaista ei kuitenkaan tullut, mikä on jännä sinänsä koska luulisi että hotellit haluaisivat mahdollisimman paljon asiakkaita tauon jälkeen? Ehkä sitten niitä tulee ovesta sisään ilmankin tarjouksia. 

Vierailija
35/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten kokeilleet hostelleja? Puolet halvempia. kannattaa kokeilla ellet sitten meinaa huoneessa olla lomalla. Kerran olen stadissa ollut kun hotellit oli buukattu täyteen..ihan ok perus huone. Oli aamupala mutta hotelliaamiaista huonompi

mies52v

Helsingissä kokeilin jotain hostellia, joka olisi varmaan ollut ok jos ikää olisi ollut 20v. Vanhemmiten on tullut lomailun suhteen mukavuudenhaluiseksi. Yhteissuihkut oli hiukan ränsistyneitä ja lämmönsäätely oli kuin Kultakutrista: ekasta tuli kuumaa, toisesta kylmää ja kolmannesta suunnilleen sopivaa. Säätönuppia ei ollut tai se ei toiminut.

Vierailija
36/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Helsingissä kokeilin jotain hostellia, joka olisi varmaan ollut ok jos ikää olisi ollut 20v. Vanhemmiten on tullut lomailun suhteen mukavuudenhaluiseksi. Yhteissuihkut oli hiukan ränsistyneitä ja lämmönsäätely oli kuin Kultakutrista: ekasta tuli kuumaa, toisesta kylmää ja kolmannesta suunnilleen sopivaa. Säätönuppia ei ollut tai se ei toiminut.

Taso tai aamupala ei ole sama kuin hotelleissa, mutta miehille ainakin käy, joilla on tiukka budjetti. Ihan minulle aikanaan kelpasi sen kerran.

mies52v

Vierailija
37/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammeriin ollaan menossa. 168€ yö.

Vierailija
38/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Jätkäsaaressa olevassa Clarionissa 90 euroa yö aamiaisineen.. Mitäköhän omaa showta nointamperelaiset siellänvetää?

Vierailija
39/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni siitä pitäisi maksaa jos joku suostuu yöpymään tampereella.

Vierailija
40/68 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne Tampereelle kannatta tulla muutenkaan! Keskusta on edelleen kuin pommin jäljeltä, koska siellä on ratikkatyömaa JA Hämeensillan remontti JA se urosareenan rakennus. Ja kaikki on peruttu.

Urosareena, teille tulee Urosareena.🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan