Sokos Hotel Ilves, Tampere - 144 euroa yö
Tekikö korona ahneeksi vai mistä johtuu, viime kesänä sain huoneen samaan aikaan 120 euroa yö... ja odotin jotain 80 euroa yö nyt.
Jää Tampereen reissu tekemättä.
Kommentit (68)
Nuku Hämeenpuistossa teltassa. 0 euroa yö.
Jos viime kesänä ollut 120 euroa, niin miksi odotat nyt olevan 80 euroa?
Hinnanalennus on aina haastavajuttu, koska kulut harvemmin tippuvat. Hinnanpudotuksen pitäisi tuoda enemmän kauppaa, jotta tienaisi paremmin kuin ennen hinnanpudotusta.
Koska Hotelli ollut kiinni pari kuukautta, myöskään mitään kesätapahtumia ei ole joka selittäisi hinnan.
Jos hotelli haluaa houkutella takaisin koloistaan asiakkaita ja kaupunki kotimaan turisteja, niin ei sitä näillä hinnoilla tapahdu.
Jos asiakkaita vähemmän niin hintaa nostettava jotta saadaan sama raha. Tällä moni perusteli taksiuudistuksessakin miksi hinnat nousee jos tulee enemmän kuskeja jakamaan rahoja.
Jos siellä huoneessa tarvitsee vaan nukkua niin mene omenahotellin tai forenomin huoneistohotelliin. Niiden kautta saa myös ok aamupalan jostain lähiravintolasta.
Kyllähän hotellit ovat joutuneet lisäämään siivousta ja kustannukset kasvaa. Tappiota tullut myös. Itse varasin tuonne yön, samoin Helsinkiin vaakunaan pari yötä. Ihanaa, että pääsee kulkemaan.
Samalla rahalla ja paljon halvemmallakin saa hotellihuoneen New Yorkista.
Näyttää siltä että Tampereelle ei ole tänä kesänä menoa, kaikkien hotellien hinnat 120 eurosta ylöspäin.
Toisaalta sopii kun on lomautettuna ja muutenkaan kaupungista ei mitään tekemistä ja tapahtumia enää löydy.
Vierailija kirjoitti:
Samalla rahalla ja paljon halvemmallakin saa hotellihuoneen New Yorkista.
Ei kyllä todellakaan saa, tai Jos saa niin 2 tähden läävän kymmenien km päästä keskustasta, mutta ei todellakaan Ilveksen tasoista.
Joo olen huomannut että hotellit on ahneita
Jaa, itse sain Ilveksestä ensi viikolle superior huoneen 120 euroa vrk. Varasin Sokos hotellin sovelluksen kautta. Ehkä se vaikutti asiaan?
120 euroa vuorokaudessa, Corona kriisin jälkeen? Miten kehtaat? juuri kaltaisesi pitää hotellien hintatason korkealla, jos olisit pysynyt rivissä niin sinulla olisi ollut elämäsi mahdollisuus laskea hotellien hintoja 80 euron tietämille, odottamalla, mutta ei.. maksetaan 120 euroa!
Miksi ette ota Airbnb:n majoitusta? Vai pitääkö olla nimenomaaan hotelliaamiainen? Senkin voi kyllä erikseen ostaa.
96 euroa se oli kun tänään katoin.
Eikös hinnat sahaa sen mukaan, mikä on kysyntä ja tarjonta?
Vierailija kirjoitti:
96 euroa se oli kun tänään katoin.
Suoraan Sokos hotelli Ilveksen sivuilta kun katsoo, niin halvin hinta on 96 euroa. Booking.com ottaa 144 euroa samasta huoneesta.
Joo'o. Aasiassa saat tuolla hinnalla 5 tähden hotellin luksus kohtelulla ja ruuilla. Itse asiassa jäät jopa voiton puolelle.
Suomen hotellien hinnat ovat absoluuttisen naurettavia.
Nuo ovat naurettavia, että pitää sanoa, että se on Sokos, kun oikeasti se on vain Hotelli Ilves. Sama koskee näitä Scandic Hämeenpuisto yms, kun se on vain Hotelli Hämeenpuisto.