Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin varovainen plussauutinenko??

09.07.2006 |

Laitan tämän saman viestin tännekin...

Nyt kyllä on uskomaton, uskomaton, uskomaton ja ihmettelevä olo...

Tein äsken (pp11) Advanced-raskaustestin. Ohjeiden mukaan tulos on luettavissa 5min kuluttua ja tulosta ei voi lukea enää 10 minuuttia testin teon jälkeen...

Eli minä sain haalean, haalean, haalean plussan siihen testiin noin 6-7min kuluttua testin teosta...Tulos oli kyllä sillä tavalla selkeä, että se haalea viiva näkyi ihan normaalivalossa....Ja ennen sitä 10 minuutin rajaa...

ELI mitä nyt???

Onko pienintäkään toivoa, että olen raskaana noin kuuden vuoden yritysten jälkeen???En ole koskaan, koskaan ennen saanut tällaista tulosta!!(Nyt siis piinailtu 1.epäonnistuneen icsi-hoidon 1.PAS:sia)

Kertokaahan, mitä ajatella...KIITOS!

T.Ihan pikkiriikkisen toiveikas kahta kaveria matkassa kantava Annme (pp11)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei testeihin saa pienintäkään haamua sallituissa aikarajoissa, mikäli raskaushormonia ei ole veressä! Eli onnittelut plussasta!

Paljon on taivalta vielä maaliin saakka - toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja saat keväällä pienen tuhisijan viereesi!

- Nuutu -

Vierailija
2/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Nuutu!

Katsotaan mitä käy...pitää tehdä lopullinen testi keskiviikkona...silloin olis virallinen testauspäivä!

T.Annme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ihana uutinen!!!!!! Paljon onnea! Selvä plussahan tuo on+++++++++

Piinailtiin yhdessä tuossa muutama kuukausi sitten, jos satut muistamaan. Minä tulin silloin raskaaksi, mutta raskaus meni murheelisesti kesken rv 10+0. Nyt olen siitä jo hiukan toipunut, mutta tulen kyllä erittäin surulliseksi aina sitä ajatellessani. Odotan nyt menkkojen alkua tuon keskenmenoni jälkeen. Sitten olisi myös meillä huurunokkien haku taasen edessä.

Erittäin ihanaa raskausaikaa! Nauti!

Toivottavasti perässä tulen.....

rantis : )

Vierailija
4/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos sinulle Rantahiekka onnitteluista - ja syvimmät pahoitteluni keskenmenon johdosta...Ei sellaista kyllä voi käsittää...Mutta onneksi teillä on pakkasessa vielä uusia mahdollisuuksia! Olet tullut raskaaksi, joten se voi onnistua myös uudelleen.

Voimia teille surun ja menetyksen läpikäymiseen- toivon sydämestäni, että onnistutte nyt PAS-siirrossa...

Tulethan sitten kertomaan, miten käy...

Itsellä kyllä pelottaa vielä kamalasti, ei uskalla iloita vielä kun sitä tosi vahvaa plussaa ei ole tullut...Pitää edetä päivä kerrallaan.

Muistan kyllä sinut edellisestä pinosta, se oli uskomaton plussaketju!

Aurinkoa teidän elämäänne toivova Annme

Vierailija
5/7 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tein plussatestin viime perjantaina ja yhä odottelen viivan vahvistumista, kunnes uskon raskauden todeksi. Sain kyllä selkeän viivan, mutta kuitenkin haaleamman, kuin kontrolliviiva. Tuntuu vaan nii-in uskomattomalta olla kolmen vuoden yrittämisen jälkeen ihan yllättäen raskaana. Eka inssi tehtiin viime keväänä ja hoidot olisi jatkuneet elokuussa. Polin lomaillessa päätettiin mekin unohtaa lapsettomuus ja se tuntui tepsivän =).

Vierailija
6/7 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hieno tunne, ensimmäinen plussasiko???

Meillä yllätysplussa (ensimmäinen sellainen) viiden vuoden jälkeen ja päätin elää täysillä jokaisen päivän jonka saan olla raskaana, kävi sitten kuinka tahansa!!!!

Onnea matkaan =) Minulla myös haalea viiva alussa enkä ollut uskoa ja useampi testihän sitä tuli tehtyä ;)

-sykerö + pöppis 14+3

Vierailija
7/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta, pienestähän se kaikki alkaa!

Turvallista matkaa koko 9 kk ajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä