4 asiaa josta ette pidä (inhokkisyömiset)
- Rommirusinajäätelö
- Sushi
- Silli
- Salmiakkisuklaa
Kommentit (36)
Retiisi
Katkaravut
Silli
Kermavaahto
1. homejuustot
2. maksalaatikko
3. veriletut
4. keitetyt vihannekset (ällön lötköjä ja mauttomia, tuoreet raa'at vihannekset sen sijaan huippuhyviä).
Makkarasta. Coleslawsta (enkä juur muustakaan majoneesisalaatista). Vaahtokarkeista. Paksuksi leikatusta graavikalasta.
Vierailija kirjoitti:
1. homejuustot
2. maksalaatikko
3. veriletut
4. keitetyt vihannekset (ällön lötköjä ja mauttomia, tuoreet raa'at vihannekset sen sijaan huippuhyviä).
Et oo koskaan saanut hyviä, juuri äsken napakaksi kiehautettuja kasviksia. Kiehautetut eivät saa odottaa. Kokeile itse joskus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa uikuttamista. Jos et pidä jostain syötävästä, ole syömättä, mutta tällaiset itkukirjoitukset ovat tarpeettomia.
Tämähän on just hyvä ketju, kun itse olen miettimässä tarjoiluja juhliin ajatuksella että kaikille jotain. Taitaa olla aika mahdotonta...
Kaikille jotain on ihan helppo. Kaikille kaikkea on jo vaativampaa.
Kinkku, suklaa, wingsit, mustat oliivit.
Kaupan pullat
Lanttulaatikko
Porkkanalaatikko
Liköörikarkit
- Pinaatti
- Soijakastike
- Pakastekatkaravut
- wasabi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. homejuustot
2. maksalaatikko
3. veriletut
4. keitetyt vihannekset (ällön lötköjä ja mauttomia, tuoreet raa'at vihannekset sen sijaan huippuhyviä).Et oo koskaan saanut hyviä, juuri äsken napakaksi kiehautettuja kasviksia. Kiehautetut eivät saa odottaa. Kokeile itse joskus!
Olen kokeillut, en silti tykännyt. Miksi te jostain tietystä ruoasta pitävät ette ikinä voi hyväksyä sitä, että joku ei vain pidä siitä teidän suosikistanne?
Mustekala
Oliivit
Katkaravut
Maksalaatikko
-sienet
-makkarat, nakit
-simpukat, äyriäiset, katkaravut ym. oudot merenelävät
-homejuustot
Vesimeloni, valkosipuli, hernekeitto, briejuusto.
Nämä on siis sellaisia, joita en saa nieltyä pakollakaan vaan tulee yökkäysreaktio.
Tämähän on just hyvä ketju, kun itse olen miettimässä tarjoiluja juhliin ajatuksella että kaikille jotain. Taitaa olla aika mahdotonta...