Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tokmanni kusettaa asiakkaita.

tokmannin kusettama 147
23.06.2020 |

Tein samanapäivänä (ja maksoin) kaksi yli sadan euron tilausta Tokmannin verkkokaupasta, toinen tuli, toinen ei?! Ja nyt Tokmanni kieltäytyy hyvittämästä lähettämätöntä tilausta... Että näin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttaja-asiamieheen yhteys

Vierailija
2/9 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos posti ne on hukannut niin et saa niitä takas. Sillon se ei ole tokmannin syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä jollakin tapaa itse olet toiminut väärin, jos et saa rahojasi takaisin. 

Vierailija
4/9 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tilasit

Vierailija
5/9 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitteleppä rauhassa, Tokmanni on ainakin minun kohdalla toiminut aina hyvin. Tosin kaikki tilatut tavarat ovat tulleet joten en ole joutunut tappelemaan...

Mutta jos siis tilaus on LÄHETTÄMÄTÖN niin mitä tarkoitat? Onko siellä Tokmannilla lähettämättä? Lähettääkö ne sen myöhemmin?

Vierailija
6/9 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis odottaako toinen tilaus tuotteita?

Ja eikö etämyynnillä ole virallinen 14 päivän purkuoikeus kaupoille, tottakai saat rahasi takaisin jos et ole tilausta saanut.

Vierailija
7/9 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanojen yhteenkirjoitukset jaksavat hämmästyttää minua päivästä toiseen.

Vierailija
8/9 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat tilauksesta nyt kaikki seurantatiedot ja pankistasi maksutiedot ja niiden avulla lähdet viemään asiaa eteenpäin Tokmanin kanssa. Mikäli seurantatiedoissa näkyy, että toinenkin paketti on lähetetty niin sitten postiin yhteys ja ilmoitus kadonneesta paketista.

Vierailija
9/9 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut Tokmannin verkkokaupasta, mutta se mikä Tokmannissa ärsyttää on se, että jättävät vanhoja tarjouslappuja hyllynreunaan ja kassalla tottakai on oikea hinta. ASiakkaalla on oikeus saada tuote sihen hintaan mikä tarjouslapussa on, vaikka pvm mennyt ja tarjous vanhentunut. Rahat olen vänkäämisen jälkeen saanut ja näin käynyt useasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi