Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee työreissulle naiskollegan kanssa. Onko ok?

Vierailija
23.06.2020 |

Suomen sisällä on tuo reissu. Ajavat samalla autolla n. 500km päähän, ja majoittuvat siellä 3 yötä samassa hotellissa.
Hieman on epämukava olo, kun tuo nainen on tietääkseni sinkku. Olisiko teille ok tuollainen?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli gollegan kansa pitkällä työmatkalla ja vedettiin perseet olalle. Päädyttiin samaan hotellihuoneeseen varmaan pitkälti siitä syystä että kumpikin kaipasin läheisyyttä ja humala helpotti sitä. Kuitenkin jouduin perääntymään tilanteesta, kun en jostain syystä voinut vaikka en periaatteessa nykyisen vaimoni kanssa seurustellutkaan vielä. Sen jälkeen en ole päätynyt vastaavaan tilanteeseen vaan olen pystynyt perääntymään jo ennen kuin tilannetta on syntynyt.

Vierailija
42/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuolla tavalla alkoi mun suhde pomooni:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkatöissä olevat miehet pettää aina. Niin olen saanut täältä lukea.

Ehkä vaan 80% niistä. Nykyään vielä vähempi. Pitkään ulkomailla oleskelevat on suurin riski. Kotimaassa kiinni jäämisen riski on suuri, mutta ulkomailla periaatteessa ei voi jäädä kiinni.

Vierailija
44/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo mukavalta tuntuisi mutta eihän sitä toisen työmatkoja tai muitakaan työhön liittyviä (pikkujoulu yms.) matkoja vaan voi kieltää ja turha niistä on motkottaakaan. :) Sinä hyväksyt tilanteet ja toivot ettei mitään satu nyt eikä tulevaisuudessakaan.. saisitko ikinä tietää, tuskin? Eli turha miettiä koko asiaa, nyt tai jälkeen.

Vierailija
45/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työmatkoilla miesten kanssa, mutta ei ne omat kollegat kiinnosta. Sen sijaan komea yhteityökumppani paljonkin. Päädyttiin samaan sänkyyn, myös erään toisen reissun aikana ja sain jälkikäteen tietää tyypin olevan parisuhteessa.... Itse olen sinkku. Ei siis pitäisi mun omatuntoa kolkuttaa mutta sen toisen kyllä.

Vierailija
46/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö niiden ajaa kahdella eri autolla peräkkäin? 

Kimppakyyti pandemia-aikana ei kuulosta hyvältä idealta, olisi turvallisepaa jos olisi erilliset autot molemmille.

Ai poliisienkin pitäisi ajaa kahdella autolla peräkkäin?

Vierailija
47/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi ok ja on ollutkin. Naiskolleega oli kaunis ja suhteemme syveni sillä reissulla seurusteluksi.

Vierailija
48/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt työmatkoja useiden varattujen ja vapaiden miesten kanssa, ja tasan yhdeltä on tullut ehdotusta että mentäisiin hänen huoneeseensa jne. Kyseinen tapaus sai myöhemmin potkut seksuaalisen häirinnän vuoksi kun kävi kiinni naiskollegaan, sen jälkeen kävi ilmi että on ehdotellut muillekin sekä matkoilla että työpaikalla.

Olemalla vähemmän viehättävä ja/tai ylipainoinen välttyy enimmiltä ehdotteluilta. Nuo kaikille ehdottelevat himoköyrijät nussivat vaikka tuotantoeläimiä puutteeseensa.

Vierailija
49/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän ja kestävän parisuhteen salaisuus ovat säännölliset työmatkat, joilla pääsee tyhjentämään säkit jonkun muun naisen kanssa kuin oman eukon.

Vierailija
50/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkatöissä olevat miehet pettää aina. Niin olen saanut täältä lukea.

Ja täältä löytyy se totuus joka ei pala tulessakaan..

Vierailija
51/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksenasettelu on aivan vajaamielinen. Totta kai tuo on ok. Mikä olisi vaihtoehto jos se ei ole ok???

- Mies sanoutuu irti työpaikastaan.

- Mies ajaa omalla autollaan 1000 km tuonne työreissun kohteeseen ja takaisin, ja nainen ajaa aivan saman reissun omalla autollaan. Kun molemmat vaativat työnantajalta matkakorvauksia ja tämä kysyy miksi ei menty yhdellä autolla, mies vastaa että siksi kun se ei ollut vaimolle ok.

- Mies sanoo työnantajalleen että ei halua naisen tulevan mukaan työreissulle. Kun tämä kysyy miksi ei, mies vastaa että siksi kun se ei ole vaimolle ok.

Kun sinulla ei kertakaikkiaan ole mitään muita vaihtoehtoja kuin hyväksyä asia niin mitä ihmeen järkeä edes pohtia sitä??

Vierailija
52/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenmyyrä. 3 yötä panoa.

Vierailija
53/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko se nainen kuinka tyrkky ja miesten perään. Jos on hyvännäköinen nuori tyrkky, niin on se aika vaikea miehen vastustaa houkutusta.

Vierailija
54/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on aina hyvä vaihtoehto. Itse en katselisi ja jäisi odottelemaan sukupuolitauteja tuliaisiksi.

Vierailija
55/64 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita esimiehelle ja kiellää ukkoas matkustelemasta, muista kertoa syy miksi.

Viilataan pilkkua. Nykysuositusten ja ohjeiden mukaan puhutaan esihenkilöstä. Ei enää esimiehestä.

Vierailija
56/64 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoilla ne pettämiset yleensä tapahtuu. Sinkkuus ei ole mikään tae, itsekin tiedän naisen joka on avioliitossa mutta silti työreissuillaan kutsuu miehiä hotellihuoneeseensa. Miehet naureskelevat tälle naiselle ja hänen reppana aviomiehelleen joka on saanut tietääkin näistä syrjähypyistä mutta antaa kilttinä aina anteeksi. Nämä on ikäviä juttuja mutta ethän sinä voi mieheltäsi työmatkaa kieltää, on vaan pakko luottaa.

Vierailija
57/64 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. No jos työreissuja epäilet joksikin kiihkeiksi parittelujutuiksi, niin on varmaan syytä miettiä, onko suhteenne ihan kunnossa. Minä matkustelen tämän tästä pomoni kanssa kaksin, tai porukassa, ja aika usein olen porukan ainoa nainen. Kuuna kullan valkeana en ole kuullut kenenkään puolison valittaneen asiasta - työmatkat kun ovat työmatkoja. Niillä tehdään töitä, ei paritella. Eikä oma puolisonikaan ole koskaan edes sanalla vihjaissut, että hänellä "olisi epämukava olo" siitä, että matkustan miehen / miesten kanssa. Ja mitä ihmettä sen työkaverin sinkkuus tähän liittyy? 

Vierailija
58/64 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vuosien varrella huomannut että työmatkoilla sekstailu muiden naisten kuin oman vaimon kanssa pitää oman parisuhteenkin virkeänä ja työmotivaation yllä. Kaikki voittavat.

En näe siinä mitään tuomittavaa, kukaan ei kärsi jos ei tiedä. Ihan sama onko kyseessä työkaveri vai joku paikallinen tuttavuus, pelkkä seksi ilman mitään tunteita on aivan sama kuin kävisi punttisalilla tai hieronnassa.

Kyllä, kassien tyhjennyt eri reikään on aina virkistävää. Ja ei ole pettämistä jos ei saa tietää!

Ps. Mulla on narsismi-diagnoosi ja psykopatiasta piirteet.

Vierailija
59/64 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Ok ja työreissuilla on Ok myös nukkua samassa sängyssä.

Se mitä työreissuilla tapahtuu niin jää työreissuille!

Vierailija
60/64 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viikon ulkomailla muutamien työkavereiden kanssa, eikä mies edes kysynyt mitä sukupuolta työkaverit olivat. Tai kenen kanssa olen samassa hotellissa. (Osa oli samassa hotellissa, osa ei.) Eikä kyllä mitään käsitystä edes itselläni kaikkien siviilisäädystä.

Miten jotkut saavat työmatkoistakin kriisin? Onko huono mielikuvitus? Kun ei pettäminen vaatisi mitään työmatkoja, jos niin haluaisi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi