Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee työreissulle naiskollegan kanssa. Onko ok?

Vierailija
23.06.2020 |

Suomen sisällä on tuo reissu. Ajavat samalla autolla n. 500km päähän, ja majoittuvat siellä 3 yötä samassa hotellissa.
Hieman on epämukava olo, kun tuo nainen on tietääkseni sinkku. Olisiko teille ok tuollainen?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli gollegan kansa pitkällä työmatkalla ja vedettiin perseet olalle. Päädyttiin samaan hotellihuoneeseen varmaan pitkälti siitä syystä että kumpikin kaipasin läheisyyttä ja humala helpotti sitä. Kuitenkin jouduin perääntymään tilanteesta, kun en jostain syystä voinut vaikka en periaatteessa nykyisen vaimoni kanssa seurustellutkaan vielä. Sen jälkeen en ole päätynyt vastaavaan tilanteeseen vaan olen pystynyt perääntymään jo ennen kuin tilannetta on syntynyt.

Oliko gollegalla gollegehousut jalassa?

Mitä sen on väliä?

Vierailija
62/64 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. No jos työreissuja epäilet joksikin kiihkeiksi parittelujutuiksi, niin on varmaan syytä miettiä, onko suhteenne ihan kunnossa. Minä matkustelen tämän tästä pomoni kanssa kaksin, tai porukassa, ja aika usein olen porukan ainoa nainen. Kuuna kullan valkeana en ole kuullut kenenkään puolison valittaneen asiasta - työmatkat kun ovat työmatkoja. Niillä tehdään töitä, ei paritella. Eikä oma puolisonikaan ole koskaan edes sanalla vihjaissut, että hänellä "olisi epämukava olo" siitä, että matkustan miehen / miesten kanssa. Ja mitä ihmettä sen työkaverin sinkkuus tähän liittyy? 

Kuinka paljon saat keskimäärin työreissuillasi munaa, ja onko noissa mainitsemissasi porukkahommissa tyypillisesti kuinka monta miestä samaan aikaan kanssasi? Kuulostaa aika kuumalta menolta.

En yhtään. Sitä ei minulle tarjota enkä sitä ole keneltäkään vonkumassa. Minun seurueessani on miehiä yhdestä viiteen, ja sitten kun ollaan kokouksissa isommalla porukalla, niin onhan siellä sitten naisia ja miehiä parikinkymmentä. Ehkä olemme jotenkin outoja, mutta meille työmatkat ja työkaverit ovat todellakin TYÖjuttuja, ei pano. Minä pidän puolestani outona, että ihmiset eivät osaa pitää työ- ja panoasioita erillään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö niiden ajaa kahdella eri autolla peräkkäin? 

Ja miten ne kaksi autoa estäisivät pettämästä?

Vierailija
64/64 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi