Mies lähtee työreissulle naiskollegan kanssa. Onko ok?
Suomen sisällä on tuo reissu. Ajavat samalla autolla n. 500km päähän, ja majoittuvat siellä 3 yötä samassa hotellissa.
Hieman on epämukava olo, kun tuo nainen on tietääkseni sinkku. Olisiko teille ok tuollainen?
Kommentit (64)
On ok.
Jos he haluaa toisiltaan jotain intiimiä, onnistuu se ilman työreissujakin.
Kettu on todennäköisesti käynyt jo kolossa, tuolla reissulla se vain tulee käymään useita kertoja lyhyen ajan sisään.
Provoviisarini värähtelee, mutta onhan sellaisiakin ihmisiä olemassa, jotka kuvittelevat, että työmatkat ovat vapaaehtoisia ja matkat korvataan juuri siten kuin huvittaa kulkea.
Olisi aika hemmetin vaikea tehdä työtään, jos ei saisi hoitaa pakollisia työmatkoja ihan riippumatta siitä, kumpaa sukupuolta matkalle osallistuvat työkaverit ovat ja mikä heidän siviilisäätynsä on. Jos olet tosissasi, kasva aikuiseksi. Jos trollaat, mene välillä pihalle, siellä on hieno ilma.
Kolme yötä kiihkeää rakastelua, ai että noi duuniromanssit on sitten kiihkeitä ja kiimaisia. Tulee vanhat hyvät ajat mieleen.
Ota ero, ne panee siellä ihan satavarmasti. Kaikilla työpaikoilla, joissa on sekä miehiä, että naisia pidetään päivittäin orgioita puolisoiden tietämättä. Homo- ja lesbo-orgioitakin voi halutessaan kokeilla, niille on sitten omat tilansa järjestetty. Aseksuaalit hoitaa työt sillä aikaa.
Älä allekirjoita miehen lupalappua työmatkalle niin työnantaja ei päästä miestä matkaan.
Oikeastiko joku tämmöistä pohtii? Olen monesti ollut työmatkalla eri sukupuolta olevan kanssa ja aina oon onnistunut olemaan pettämättä😂 pitkä matka ja kun lopulta työpäivä päättyy niin ei todellakaan jaksa enää työkaverin naamaa katsoa vaan meen omaan hotellihuoneeseen YKSIN. Töissä tehdään töitä, ei etsiskellä kumppania.
On muuten hassua, että miehelle tämä pitää sallia kyselemättä. Kun olin lähdössä noin sadan miehen kanssa työristeilylle erääseen autoalan konferenssiin, siitähän meinasi syttyä kolmas maailmansota.
Lähentyvät ainakin. Tämä on varma juttu.
Varmaan säästösyistä firma on ottanut vain 1 huoneen 1 pedillä.
Vierailija kirjoitti:
On muuten hassua, että miehelle tämä pitää sallia kyselemättä. Kun olin lähdössä noin sadan miehen kanssa työristeilylle erääseen autoalan konferenssiin, siitähän meinasi syttyä kolmas maailmansota.
Olitko pit girlinä?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa on jotain vialla, jos jompikumpi sytyttää kolmannen maailmansodan tällaisesta.
Meillä työreissut on työreissuja kummallakin, huolimatta siitä mikä on osallistujien sukupuolijakauma.
Tästä tulee mieleen se Men behaving badly-sarjan jakso, missä Gary lähti pariksi päiväksi työmatkalle ja Dorothylle kuittaili, että siellä menee sitten katsomaan naisia baariin yms. No reissussa Gary sitten tapasi jonkun söpön blondin, joka olisi halunnut yömyssyä tms mutta Gary tajusi, ettei pystykään pettämään Dorothyä. No sillä aikaa kotona Dorothy kalsarikännäili Garyn kämppiksen Tonyn kanssa ja he päätyivät kännipäissään panemaan! Gary sai reissun jälkeen tietää ja oli hetken pettynyt mutta sitten päätti antaa anteeksi molemmille.
Tarinan opetus: työmatka tai ei, pettämiseen on aina halutessa mahdollisuus. Samoin mahdollista myös olla pettämättä vaikka joku hottis tulisi ehdottelemaan. Toiseksi en jaksa uskoa, että APn kirjoitus olisi mitään muuta kuin keksitty juttu. Nyt koronan aikaan ei tehdä juuri mitään työmatkoja, etenkin lomakauden alettua.
Hullujako täällä on. Hitto teen jatkuvasti matkatöitä miesten kanssa. Ollaan kyllä samassa hotellissa yötä. En tyydy taivasalla asumaan. Ei todellakaan harrasteta mitään sexiin liittyvää. En ole kenenkään sexilelu. Olen TÖISSÄ. Työni sattuu vaan vaatimaan matkustamista. Eikä ne toisten miehet kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa on jotain vialla, jos jompikumpi sytyttää kolmannen maailmansodan tällaisesta.
Meillä työreissut on työreissuja kummallakin, huolimatta siitä mikä on osallistujien sukupuolijakauma.
Ootko varma, että kummallekin?
Soita esimiehelle ja kiellää ukkoas matkustelemasta, muista kertoa syy miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. En itse ole ollut työmatkalla sen jälkeen, kun maaliskuun alussa juuri ehdittiin tehdä yksi ulkomaanreissu ennen kuin rajat menivät kiinni. Puolisoni ei siitä sen paremmin kuin muistakaan reissuista ole koskaan edes kysellyt muiden osanottajien sukupuolia, siviilisäädystä puhumattakaan. Matkan sisällöstä ja matkaohjelmasta kyllä, mutta en osaa kuvitella että hän alkaisi kysellä, oliko mukana miehiä ja olivatko he sinkkuja vai varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Kertooko tämä miehistä vai sinun puolisosta? Eipä ole puolin tai toisin koskaan tarvinnut parisuhteessa keskustella työreissuista. Sinne mennään osana työntekoa ja ei siinä sen ihmeempää. Ei tulisi mieleenikään kysellä sen enempää kumppanin työreissuista, että millainen sukupuolijakauma jne. Voin kysyä kohdetta ja ehtiikö katsomaan kaupunkia, jos jossain oikeasti mielekkäässä kohteessa.
No huhhuh, työmatkat on ihan tosi raskaita muutenkin, niin ei siinä jaksa alkaa mitään pettämistä tekemään edes. Ja en tunne yhtään tapausta, että vastakkaisten sukupuolen edustajien olisi pitänyt nukkua samassa huoneessa.
Minä tein aikoinani paljonkin työmatkoja vastakkaisen sukupuolen kanssa. Oltiin tietysti tiiviisti yhdessä sekä päivän aikana että töiden jälkeen, mutta koskaan ei edes ajateltu sitä, että olisi ryhdytty olemaan intiimimmin. Oltiin työkavereita, ja sillä sipuli.
Yksi poikkeus oli. Oltiin parhaat kaverit monta vuotta, minä sinkku ja hän avoliitossa. Sain elämäni parasta seksiä niillä työmatkoilla, joilla käytiin yhdessä. Ja on myönnettävä, että ylitöissä tunnelma kuumeni toimistollakin joskus niin, että neukkarin huonekalut saivat uudenlaista käyttöä.
Pitäisikö niiden ajaa kahdella eri autolla peräkkäin?