Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeudenkäynti 23.6.2020 Katiska/SB official

Vierailija
23.06.2020 |

Tein uuden ketjun, tuo edellinen mielestäni pitkä, tästä helpompi seurata.

Kommentit (692)

Vierailija
121/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäkönen Sofia tänään. Harmi että on listinyt itelleen tollasen läski perseen.

Ei nuo naamankaan lisäosat onnistuneita ole. Samoin silikonit liian isot pallot. Ihan överiksi tuunattu eikä näytä yhtään normaalilta enää.

Nuo silarit on oikeasti ihan törkeän näköiset. Ja mulla ei ole mitään silikonirintoja vastaan, voisin itsekin harkita ja olen harkinnutkin kun mulla lasten jälkeen rinnat on nyt mitä on. Mutta silloin kuin bikineissä keikisteli storyissaan niin tuli olo että liekö ikinä uskaltaisin, jos on pienikin riski että niistä voi tulla tuollaiset karsean luonnottomat :(

Vierailija
122/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

klo 10:43: Tilakuuntelukeskustelut jatkuvat:

Niissä puhutaan siitä, että Ranta-aho on jossain vaiheessa käyttänyt niin paljon huumausaineita, että hänelle tuli reikä nenään. Belórf puhuu asiasta tallenteella.

On se ehana mies😍 Ei ihme että tarvi tekarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi rakkautta? Sofia jätettiin pihalle ilman avainta!

Ehkä Niko ja Nacci eivät halunneet häiriötekijää herkälle hetkelleen? Varsinkin kun tarjotin oli täynnä Iso D:n hiuksilta varissutta hilsettä.

Vierailija
124/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi rakkautta? Sofia jätettiin pihalle ilman avainta!

Voi parkaa!! Mutta Stefan kanssa on tosirakkautta vaikka nyt flirttaili oikeudessa nikolle ja itki rakkausviestejä kuunnellessaan??

Sohva varmaan oli(on) rakastunut nikoon, tuskin uuteen lompakkoon.

Vierailija
125/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäkönen Sofia tänään. Harmi että on listinyt itelleen tollasen läski perseen.

Ei nuo naamankaan lisäosat onnistuneita ole. Samoin silikonit liian isot pallot. Ihan överiksi tuunattu eikä näytä yhtään normaalilta enää.

Nuo silarit on oikeasti ihan törkeän näköiset. Ja mulla ei ole mitään silikonirintoja vastaan, voisin itsekin harkita ja olen harkinnutkin kun mulla lasten jälkeen rinnat on nyt mitä on. Mutta silloin kuin bikineissä keikisteli storyissaan niin tuli olo että liekö ikinä uskaltaisin, jos on pienikin riski että niistä voi tulla tuollaiset karsean luonnottomat :(

Kyllä noikin aina lasten jälkeiset lätyskät voittaa. Ja onhan niitä tavallisemmankin näkösiä silareita.

Vierailija
126/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Papiljotit päässä keikistelee instassa ja valmistautuu saapumaan kuin maailmantähti 🤯

Sitä ei kyllä hävetä mikään 😂😂😂😂😂

Narsistia ja mielenterveyshäiriöistä ei hävetä, elävät omassa satumaailmassaan!!!!

Vierailija
127/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat pari kuppikokoa isomman toisesta tissistä ku toisesta niin on luonnollisen näköiset eriparitissit.

Vierailija
128/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noikin aina lasten jälkeiset lätyskät voittaa. Ja onhan niitä tavallisemmankin näkösiä silareita.

Mä mielummin olen rinnoilla joissa näkyy kahden lapsen imettäminen jäljet, elettyä elämää. Kuin kumipalloilla jotka toimii Peran ja Jorman r*nkku matskuna. No, elettyä elämää sekin.

Vierailija
129/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon ehkä voisivat lähettää. Ennen tuollaiset naiset vietiin saarille.

Vierailija
130/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia kiistää kaiken. Toivottavasti jotain uutta selviää ja Niko voisi vähän kertoa, kuinka Sofiakin on juttuun sekaantunut.

Ei Niksu kertomustaan muuta. Syystä että Sohva suojeli häntä tässä pahoinpitelysyytteessä. Jos Niksu nyt alkaa laulamaan, että Sohva on ollut mukana hommassa, niin arvatkaa vaan muuttaako myös Sohva kertomustaan siitä, miten pahasti Niksu hänet mukiloi. :D

Vierailija
131/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko joulupukki, Perovuo kysee.

- Ei tullut joulupukkia, Belórf vastaa.

Perovuo on kyllä 5/5

Vierailija
132/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan himmeä tuo Perovuo 😂tämä on oikeasti kuin jostain saippuasarjasta!

Vierailija
133/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Niko puolustaa Sofiaa ja toistaa uudelleen Sofian syyttömyyttä!

Vierailija
134/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä Sofian pienessä päässä myllerrys menossa. Että mikä arpa olisi paras, kenellä eniten saldoa, kenellä paras luotto, pääseekö Rantis sittenkin pienellä tuomiolla, tuleeko siitä stara, pärjääkö Soffe Maran lapsen äitipuolena, minkä verran Stefulla on oikeasti rahaa, kuka ostaa parhaat laukut..

Vierailija
135/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 11:38: Perovuo kyselee nyt Belórfilta, tiesikö tämä, että saa kellon joululahjaksi.

- En tiennyt, mutta olin kyllä toivonut kelloa, kun olin ihaillut Nikon kelloa.

Pitäisikö jonkun kertoa Sofialle että tuollaisen kellon voi ostaa itsekkin työtä ahkerasti tekemällä? Ei tarvitse sitten toivoa keneltäkään loisena tonnien saati kymppitonnien lahjoja. Hitto toi nainen on kyllä aivan törkeä.

Vierailija
136/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän Stefusta tuntuu kun tyttöystävä itkee oikeudessa exän lemmenviestejä ja yrittää flirttailla tälle.

Jep. Ja tietäen vielä, että muija kiinnostunut vaan hänen rahoistaan.

Vierailija
137/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tuolle sofian rikollisten kuvailulle "tällaiset ihmiset pyörivät varakkaiden ympärillä yrittääkseen hyöttä heistä", maailman osuvin kuvaus sofiasta itsestään x)

Vierailija
138/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjen valo loistaa todella, kun kutsuu pettämänsä poikaystävän todistamaan puolestaan. Ihq! Niko-mussukka taatusti todistaa, ettei Sofialla ollut mitään tietoa rikoksilla hankituista huumerahoista, huumeista, tai mistään muustakaan... Tai sitten ei...

Herää jo pahvi! Niko on tuolla puolustamassa Sofiaa. Meinaat että Pervovuo on typeryydeellä tehnyt noin näyttävän uran?

Vierailija
139/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voihan sitä reparoida omatkin ilman lisiä, pysyy luomuna, mutta ovat kuin nuorempana, ennen lapsia.

Vierailija
140/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö jos ranta-aho ei tuo jotain uutta tänään esiin niin ihmettelen miten tässä Sofiaa syytetään, vaikka varmastikin on tiennyt asiasta mutta siis Niko kirjaa kuvassa laukut ja laittaa sen Sofian nimelle, antaa lahjaksi kellon... ehkä joku avustaminen tai totuudesta vaikeneminen voisi olla kuvaavampi sana mitä Sofia on noiden tietojen perusteella tehnyt, ei kylläkään itse mitään aktiivista rahanpesutoimintaa.

Rahanpesun teonkuvaus on aika mutkikas ja laaja. Siihen voi syyllistyä myös ottamalla vastaan elatusta, kun on tiennyt sen tulevan rikollisesta lähteestä. Voi olla myös tuottamuksellista rahanpesua (eli olisi pitänyt älytä tilanne).

Ketju on lukittu.