Oikeudenkäynti 23.6.2020 Katiska/SB official
Tein uuden ketjun, tuo edellinen mielestäni pitkä, tästä helpompi seurata.
Kommentit (692)
Rankkaa porukkaa nää Ranta-Ahot. Missä moraali?
En ymmärrä miten Nikon sisko sanoi aiemmin oikeudessa että he ovat lähentyneet Naccin kanssa vasta Nikon pidätyksen jälkeen mutta sitten heti rynnätään imuttelemaan siellä kaikkien edessä kuin viimeistä päivää. En usko heidän juttujaan ollenkaan. Taitaa Nacci ollut tuttu kasvo Ranta-ahojen seurassa jo pitkän aikaa ja Sofiakin sen tietää. Miksi Sofia pitäisi Naccin numeroa puhelimessaan jos he eivät ole koskaan tavanneet ja Sofia ei hyväksy rikollista toimintaa ja huumeita? One big happy family.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/df21b173-0601-4660-a7ae-cff54c91422b
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️!
Miettikää jos teidän tytär toisi Naccin kotiin näytille. Huh, mikä painajainen.
Mun on pakko sanoa, että näin nämä molemmat livenä ja Sofia on kyllä huomiota herättävän kaunis ja Niko oikeasti komea. Sofi muokkaa instassa itseään muovisen näköiseksi, mutta livenä vaikuttaa ujolta ja aika herkältä. Lisäksi se peppu ei ole niin feikin näköinen livenä, ihan sopusuhtainen muuhun kroppaan.
Niko taas on ihan tunteettoman ja ilmeettömän näköinen. Ja aika lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko sanoa, että näin nämä molemmat livenä ja Sofia on kyllä huomiota herättävän kaunis ja Niko oikeasti komea. Sofi muokkaa instassa itseään muovisen näköiseksi, mutta livenä vaikuttaa ujolta ja aika herkältä. Lisäksi se peppu ei ole niin feikin näköinen livenä, ihan sopusuhtainen muuhun kroppaan.
Plus pakko lisätä, että mun intuitio sanoo, että nää kaks on oikeasti edelleen ihan kiinni toisissaan henkisesti. Sinällään Sofian käytös ei todellakaan ihmetytä, jos on flirttaillut tms. hymyillyt siellä salissa Nikolle. Mitä enemmän tätä keissiä seuraan sitä vakuuttuneempi olen, että Sofia ei ole HALUNNUT nähdä totuutta, vaikka onkin jotain ehkä aavistellut. Ikään kuin naiset eivät olisi kautta aikojen hairahtuneet petturimiehiin.
Kyllä tuossa eilisessä käsittelyssä esitettiin sellainen näyttö, jonka perusteella S:n olisi pitänyt ymmärtää, ettei ihn puhtaat jauhot ole pussissa avopuolisolla. Tietenkin nämä väittävät oikeudessa, ettei mitään ymmärrä tai muista. Mutta jos olosuhteet ja tapahtumat ovat sellaiset, että keskimäärin normaali henkilö on niistä voinut ymmärtää asiaintilan ei auta selitykset (”en tajunnut”).
Vierailija kirjoitti:
Huutista! Mikäpäs siinä olisi... Paikalle tulee snagarijonon päälle ajeleva, huumeita netissä myyvä ja vankilassa puolet elämästään viettänyt ammattirikollinen jolla useita lapsia siellä ja täällä... :D Ei taida Susannakaan tietää kaikista Naccin lapsista :D Oikein superiskä! :D "tapasin teidän iskän tänään" :D
Vierailija kirjoitti:
Miten Niko ja sen sisko on päätynyt tollasiin piireihin? Siis onko niille tapahtunut jotain lapsena? En oikeasti ymmärrä miten 2/3 sisaruksista päätyy perseilemään noin, varsinkin noin hyvän sosioekonomisen taustan omaavat.
Miten kukaan voi haluta olla tollasen Naccin (voi v*ttu mikä nimi) kanssa??? Ja vielä odottaa, että se pääsee linnasta??
Kun on koko ikänsä saanut ihan kaiken , eikä mistään puutetta niin mikään ei tunnu enää miltään.
Jännittävä linnakundi ehkä tuntuukin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista! Mikäpäs siinä olisi... Paikalle tulee snagarijonon päälle ajeleva, huumeita netissä myyvä ja vankilassa puolet elämästään viettänyt ammattirikollinen jolla useita lapsia siellä ja täällä... :D Ei taida Susannakaan tietää kaikista Naccin lapsista :D Oikein superiskä! :D "tapasin teidän iskän tänään" :D
Mun on jotenkin tosi vaikea ymmärtää sun kirjoituksia. Viljelet "huutista" pitkin palstaa, mitä se tarkoittaa?
-ohis
Susannalla on Suomen huonoin miesmaku!!! :D
Cheek JA Nacci???
Nikolla ilmeisesti vipinää Katrie Dalerin kanssa, olisko sillä laastaroinut itseään Sofiasta. Katrie ei ole yhtä kaunis kuin Sofia, mutta tuo koulutusasia (vaikka vain ammattiopistotasoinen) nostaa hänen pisteitään todella paljon. Katriella riittäisi nenän muotoilu niin hän olisi ihan yhtä kaunis kuin Sohvikin.
Noita-akan näköinen kd, verrattuna sofiaan.
Nikon ja Katrien molempien instastoryissa on kuvaa Porvoosta, siis eilen
Vierailija kirjoitti:
Noita-akan näköinen kd, verrattuna sofiaan.
Noh, eiköhän Niko maksa pari leikkausta, kuten Sofiellekin.
No K ja S verrattuna K vie kyllä kirkkaasti voiton.
On ihan oikea koulutus, kauniimpi kun S, huolehtii pienestä tyttärestään mallikkaasti eikä biletä koksut nenässä joka viikonloppu. K on kyllä persoonallisen näköinen mutta hyvällä tavalla. Toki silarit hänelläkin on vähän mitä on ja huulia taidettu täyttää aika laput silmillä, mutta jokatapauksessa näitä kun vertaa ihmisinä niin ei loisella nimeltä S ole kyllä mitään jakoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus pakko lisätä, että mun intuitio sanoo, että nää kaks on oikeasti edelleen ihan kiinni toisissaan henkisesti. Sinällään Sofian käytös ei todellakaan ihmetytä, jos on flirttaillut tms. hymyillyt siellä salissa Nikolle. Mitä enemmän tätä keissiä seuraan sitä vakuuttuneempi olen, että Sofia ei ole HALUNNUT nähdä totuutta, vaikka onkin jotain ehkä aavistellut. Ikään kuin naiset eivät olisi kautta aikojen hairahtuneet petturimiehiin.
Olen aivan varma, että Sohva ja Nikonen palaavat vielä yhteen, se on vain ajan kysymys ja riippuu siitä miten Nikkeli pääsee Sohvin ja Steppenin hairahduksesta yli.
Olis kyllä kova, kun Sofia tulis mustasukkaiseksi Katrien vuoksi, olis aivan täydellinen käänne tähän.
Räikkönenkin varmaan kohta vie ajankulukseen kodin irtaimistoa panttiin. Ei tienaamisen takia tietenkään! Kunhan on tekemistä.