Oikeudenkäynti 23.6.2020 Katiska/SB official
Tein uuden ketjun, tuo edellinen mielestäni pitkä, tästä helpompi seurata.
Kommentit (692)
Niko kävi Stefun kanssa sopimassa hinnan, millä päästää oikeudessa Sofian pälkähästä.
Vierailija kirjoitti:
Sofia taitaa yhä rakastaa Nikoa. Stefan on vain laastari.
Älä, ihanko totta. Sofia ottais Nikon vaikka heti, mutta Nikon perhe pisti stopin asunnossaan loisimiselle ja firman luottokortilla ostetut laukutkin haluttiin takaisin.
Vauvan taso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiukuttaa että aivan kuin nauraisivat poliisille...
Silti tuotakin tulevaa dokkaria moni varmaan katselee pikkarit märkinä... o tempora o mores...
—>
Nämä tekee rahaa jollain, ja sulle ei lanttiakaan. Sitten on SUN MIELESTÄ ”naiset kuumana”. Eiköhän trollin motiivi selvä. Ei rahaa, ei naista ja hitosti aikaa trollata, nimittäin paskaa nettiin. Ja paskalla ei mitään väliä, vaikka ilmeisesti kovin oletat niin.
Sä ilmeisesti oletat että mä haluaisin huumerahoista osani? Niin köyhää musta ei tule että noin likaisiin rahoihin koskisin!
Olen muuten nainen ja tykkään miehistä. Herkkutippa voi miehillä tirahtaa Soffille eli —-yhtälailla miesten pikkarit voi kostua... sä oot kamalan asenteellinen ihmisoletettu.
Pidä taukoa juomisessa tai ota iltalääkkeet.
—>
Jokainen sivistynyt suomalainen hyvänä hetkenä katsoo dokumentin. Kertoo nykytodellisuudesta, jos sinulle se on märkiä housuja, onnea. Dokumentti on todella hyvä idea. Aikuiset kyllä tajuaa, kenen moraali ei toimi mutta ilmiö ajankuvaa. Hyvin näyt kruunavan järkevät kommentit, että joku humalassa tai lääkkeittä. Ilmiö kiinnostaa, tavan tyypit kyllä osaa ilman kiihottumista tutkia dokkareita.Miksi poistit kommentin?
Miten sekaisin sä oikein oot? Kaikki mun viestit on edelleen näkösällä. Ei täältä pysty kukaan muu ku ylläpito poistaan mitään...
Oon samaa mieltä että ikävä kyllä dokkari kertoo marginaalisesta osasta nykyajan ihmisiä, mutta minkäänlaiseen sivistykseen tuleva dokkari tai sen katsominen ei kuulu! Sinä ja minä taidetaan muutenkin katsella maailmaa aivan eri näkökulmasta. Musta tuntuu että me ei toisiimme törmäillä kunhan pysytään omissa piireissä.
Kyllä oli Niko ja Stefu samassa autossa, Niko kovisteli Stefua ja Stefun Instassa on video kuinka se juoksee hiki päässä karkuun Nikoa vaaleansininen t-paita päällä!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tosta Nikon siskosta, joka seukkaa Mister Nacin kanssa ei ole kuvaa?
Nikon instasta löytyy siitä kuva. Varmaan myös googlettalla. Susanna on tehnyt joskus mallintöitä, ollut ainankin jossain kuvastoissa mallina.
Ettekö te nyt tajua?!
Soffi tietää liikaa, siksi Niko "suojelee". Ettei Sohveli lavertelisi mitä sattuu.
Kaikki sovittu Naccin kanssa heti kiinni jäämisen jälkeen niissä viesteissä (huomasitteko viestien salaussysteemin ts. viesti katoaa heti kun sen on lukenut, ei NORMAALIIN viestintään tarvita tuollaisia).
Niillä on diili.
Soffe ei muka tajunnut mitään ja Niko ottaa vähän pataan, mutta on paljon sellaista mitä ei kukaan tiedä.
Isot, isommat piirit pyörii. Nimiä, ihmisiä, bisneksiä, joiden ilmitulo vältellään kaikin keinoin. Ei se Cobran huumejutut tähän päättyneet. On olemassa joku, joka hoitaa niitä vähän aikaa ja Cobra antaa ohjeita vankilasta käsin.
Tuliko Sohvin monen kymppitonnin käsilaukut ja logopuserot tolle Cobralle niin kalliiksi, että piti alkaa huumekaupasta lisätienestiä hommaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi tää palsta on niin obsessed with sofia belorf? kaikki hänen elämästään käydään täällä läpi.
Kysyy ihminen, joka on itse kolmantena langassa kommentoimassa 😂.
LANGASSA😂😂😂😂😂 Et voi olla tosissasi...
Vierailija kirjoitti:
Vauvan taso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiukuttaa että aivan kuin nauraisivat poliisille...
Silti tuotakin tulevaa dokkaria moni varmaan katselee pikkarit märkinä... o tempora o mores...
—>
Nämä tekee rahaa jollain, ja sulle ei lanttiakaan. Sitten on SUN MIELESTÄ ”naiset kuumana”. Eiköhän trollin motiivi selvä. Ei rahaa, ei naista ja hitosti aikaa trollata, nimittäin paskaa nettiin. Ja paskalla ei mitään väliä, vaikka ilmeisesti kovin oletat niin.
Sä ilmeisesti oletat että mä haluaisin huumerahoista osani? Niin köyhää musta ei tule että noin likaisiin rahoihin koskisin!
Olen muuten nainen ja tykkään miehistä. Herkkutippa voi miehillä tirahtaa Soffille eli —-yhtälailla miesten pikkarit voi kostua... sä oot kamalan asenteellinen ihmisoletettu.
Pidä taukoa juomisessa tai ota iltalääkkeet.
—>
Jokainen sivistynyt suomalainen hyvänä hetkenä katsoo dokumentin. Kertoo nykytodellisuudesta, jos sinulle se on märkiä housuja, onnea. Dokumentti on todella hyvä idea. Aikuiset kyllä tajuaa, kenen moraali ei toimi mutta ilmiö ajankuvaa. Hyvin näyt kruunavan järkevät kommentit, että joku humalassa tai lääkkeittä. Ilmiö kiinnostaa, tavan tyypit kyllä osaa ilman kiihottumista tutkia dokkareita.Miksi poistit kommentin?
Miten sekaisin sä oikein oot? Kaikki mun viestit on edelleen näkösällä. Ei täältä pysty kukaan muu ku ylläpito poistaan mitään...
Oon samaa mieltä että ikävä kyllä dokkari kertoo marginaalisesta osasta nykyajan ihmisiä, mutta minkäänlaiseen sivistykseen tuleva dokkari tai sen katsominen ei kuulu! Sinä ja minä taidetaan muutenkin katsella maailmaa aivan eri näkökulmasta. Musta tuntuu että me ei toisiimme törmäillä kunhan pysytään omissa piireissä.
Ei törmäillä, mutta olet ilmeisesti melko iäkäs, tai medialukutaidoton. Suomessa 20-25 vuotiatteittein huumeisiin kuolemat kasvaneet. Uskon, että ihan voit odottaa valtion nimekkäitä keskusteluun. Jos homma olisi tunnettua, ei dokkarin Niko olisi tehnyt tiliä huumeilla. Kielenkäyttösi on jotenkin tosi paljasta typeryyttä. En liiku sinun tyylisten ihmisten kansaa, asia selvä.
Mutta joo en minäkään älyä tätä jankkausta. Niko Ranta-rumilus aka Niko Who?! on joku narkkari, joka toi jotain huumeita Suomeen. Ok. Sofia Belörffi on rikasta esittävä *tähän omavalintainen adjektiivi*, jolla on harvinaisen ruma nenä ja naama kireä kuin viulun kieli. Tullut julkisuuteen öh... Jostain. Kiinnostaa palstalla ööö... jostain tuntemattomasta syystä.
Joo, en älyä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Niko ja Stefu on tänä aamuna treffanneet. Niko oli Stefun auton kyydissä aamulla.
Tää on ihan ihme setti. Ja vielä kuvattu tarkoituksella kaikkien nähtäville. Käviköhän antamassa palautetta, vai onko ne jo väleissä. Vai oliko peräti Sohvi myös kyydissä? Mikä juttu????
Ehkä vaan käyttäjien juttu? Aika yleinen tapa piireissä että nainen on kaikkien omaisuutta ja miehet veljeilee keskenään. Ei kyllä käy kateeksi SB:tä. Ulkonäkö ei ole ikuista.
Oikeudenkäynnissä rintavako ihan kunnolla esillä ja täyttöhuulet näyttää toispuoleisilta?
Mielestäni mautonta.
https://img.ilcdn.fi/Ua6thS7mYgPMOS5aSo8JGw23kJ4=/full-fit-in/612x0/img…
Yrittääkö vetää miesten huomion rintavakoon, ettei saisi tuomiota?
Murhiksella herätti naurun remahkan Sohvan kommentti rosiksessa: Sohva ei pitänyt rikollisista kun pelkäsi että he yrittävät vain hänen rahojaan😂😂😂 Toden totta.. Sohva huomasi että muutkin pyrkivät apajille.. Parasta oli Flirtti, katsekontaktit, krokotiilin kyyneleet Nikolle.. Ja viilipyttynä oleva Niko joka paineli Dalerin kanssa treffeille ja Sohva palasi jämäpalan luo jonka piti olla vaan salap*no kun Niko oli linnassa.. Stefu on kyllä tuon porukan onnettomin.. ISÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia taitaa yhä rakastaa Nikoa. Stefan on vain laastari.
Älä, ihanko totta. Sofia ottais Nikon vaikka heti, mutta Nikon perhe pisti stopin asunnossaan loisimiselle ja firman luottokortilla ostetut laukutkin haluttiin takaisin.
Niko narsismissaan ei vaikuta vieläkään kaverilta joka kuuntelis perheensä käskyjä. Eikä hänen perheensä siltä että yrittäisivät häntä juuri käskeä.
Oho tota kuvaa.Mitä sen huulille on tapahtunut? Törmännyt seinään ?
Aamulla lasit päässä ja nyt huulet vinossa.Älkää nuoret tytöt ottako mallia.
Onko tuo Sofian oikeudessa käyttämä 1390 euron Balmain bleiseri uusi?
Entä tuo Chanelin 6150 euron käsilaukku?
Onko nuo aitoja? Osaako kukaan sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Oho tota kuvaa.Mitä sen huulille on tapahtunut? Törmännyt seinään ?
Aamulla lasit päässä ja nyt huulet vinossa.Älkää nuoret tytöt ottako mallia.
Onko noissa täyttöhuulissa takuu voimassa? Tulee Tuksuttimen hermovaurioiset ja arpikudoksiset huulet mieleen. Kai niistä saa korvauksen, koska ei kai niiden kuulu tolleen pitkällä lerpattaa? Siis jos on ottanut ne valtuutetulla klinikalla jolla on valviran antamat täyteaine- ja botox-lääkelisenssit??
Vierailija kirjoitti:
Oikeudenkäynnissä rintavako ihan kunnolla esillä ja täyttöhuulet näyttää toispuoleisilta?
Mielestäni mautonta.
https://img.ilcdn.fi/Ua6thS7mYgPMOS5aSo8JGw23kJ4=/full-fit-in/612x0/img…
Yrittääkö vetää miesten huomion rintavakoon, ettei saisi tuomiota?
Meidän mutsi kävi ysärillä luokkakokouksissa rintavako ihan kunnolla esillä ja hengissä selvittiin. Tosi rakas on vieläkin! Jokaisella on tyylinsä.
No molempia ja äitiä kanssa:D No Sussua titenkin, eikö se Jasmin ole vielä aika nuori? Lapsista kaunein J on kyllä ehdottomasti ja toivottavasti myös fiksumpi kun nämä kaksi sankaria.