Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kauniita sinkkunaisia, jotka eivät halua parisuhdetta, eivätkä tapaile ketään?

Vierailija
22.06.2020 |

Muita kauniita sinkkunaisia, jotka eivät halua parisuhdetta, eivätkä tapaile ketään?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ikisinkkumies saa osakseen homoepäilyjä ja muita hieman asiattomia tiedusteluja.

Vierailija
42/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta jo sinkkuna ja nautin niin tästä. Muille se tuntuu olevan järkyttävä ongelma miten kaunis ihminen ei seurustele eikä HALUA seurustella. Tuntuu että saan kaupungilla/yleisesti kaiken tarvitsevani huomion en tarvitse sitä ukkoa mukaan sieltä sohvalle pällistelemään :D ehkä sitten joskus mutta nyt on hyvä juuri näin.

Jos lasketaan, että sinkkuus alkaa kun täyttää 16, niin olen ollut 22 vuotta sinkkuna. En tosin ole kaunis nainen, vaan komea mies.

Mites, se lukemisen ymmärtäminen?? Naisista tässä oli kyse..

Ei tällä palstalla tarvitse pysyä aiheessa. Sitä paitsi kyse oli kauniista naisista ja silti yli 40-vuotiaat kirjoittelevat tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu, että kaikki ketjun "vapaaehtoisesti sinkut" retkahtaa ensimmäiseen linnakundiin joka tulee vastaan? "Huonot kokemukset" kertovat ihan tarpeeksi

Vierailija
44/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian moni mies on pettänyt ja loukannut että en enää halua ottaa uusintaa. Oon oppinu et yksin oon onnellisin. En halua lapsiakaan joten tää tyyli elää sopii mulle ✌️

Valitse miehesi paremmin.

Alapeukuttajina patologiset nyrkkeilysäkit t.eri

Vierailija
45/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ilkeitä ja vihaavat naisia. Ei niitä kukaan halua.

Vierailija
46/50 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. On aina kiinnostanut ihan muunlaiset asiat elämässä, vaikka sosiaalisen paineen vuoksi asuttiinkin yhdessä yksin vuosia ns eksän kanssa. Nyt iän myötä ei tarvitse enää vastata muiden odotuksiin niin en todellakaan ota riippakiveksi ketään toista aikuista tähän. En tarvitse suhdetta mihinkään, elämä pyörii ihan itsellään.

Jos nyt joskus sellainen hairahdus sattuu että oikein kovasti rakastun niin ihan korkeintaan sellainen suhde sopii, että asutaan ikuisesti erillään ja nähdään kerran tai pari viikossa, eikä näkemisten välissä sen kummemmin mitään pommitella viesteillä tms. Mutta mieluummin en ottaisi sellaistakaan, ei mun aikataulut oikein anna myöten enää kenenkään näkemiselle ja tuntuisi kamalan vaivalloiselta.

Vierailija
47/50 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ikisinkku omasta tahdostaan.

Liikaa huonoja kokemuksia miehistä.

Onnellinen sinkku ❤️😊

Vierailija
48/50 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta enää, mutta seksisuhde on mukavan ja komean miehen kanssa. 

Vierailija
49/50 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä. Olen aina ollut vähän oman tieni kulkija ja viihtynyt itsekseni. Ei ole ikinä ollut kiinnostunut parisuhteesta eikä kiinnosta aiheen ympärillä pyörivät ohjelmatkaan.

Sama. Joskus teininä yritin seurustella vähän aikaa mutta ei siitä tullut mitään.

Ei vaan kiinnosta miehen kanssa oleminen. Seksikin on lähes aina ollut pelkkää pettymystä ja ajanhukkaa.

Yksi hyvä rakastaja oli joskus 3 vuotta sitten. Sen jälkeen ei ole kiinnostanut miehet yhtään kun tuokin tuli koettua eikä se ollut loppujen lopuksi mitään maailmaa mullistavaa.

N25

Vierailija
50/50 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta tuntuu, että kaikki ketjun "vapaaehtoisesti sinkut" retkahtaa ensimmäiseen linnakundiin joka tulee vastaan? "Huonot kokemukset" kertovat ihan tarpeeksi

Miten minusta tuntuu että olet mies 😒

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme