Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kauniita sinkkunaisia, jotka eivät halua parisuhdetta, eivätkä tapaile ketään?

Vierailija
22.06.2020 |

Muita kauniita sinkkunaisia, jotka eivät halua parisuhdetta, eivätkä tapaile ketään?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän rakastajia. Haluan kuitenkin seksiä aina välillä.

Mä en. Kuvottavaa käyttää vaan toisen kehoa.

Siis kyllä mä pidän heistä myös ihmisinä. En mä voisi ylläpitää kiihkeää seksisuhdetta pidemmän aikaa ihmisen kanssa, jos en ihan aidosti hänestä pitäisi. Seksisuhteessa voi jättää pois ne vaatimukset, velvoitteet ja odotukset. Helppoa ja hauskaa.

Vierailija
22/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa sitä jatkuvaa päivittelyä siitä miten hyvännäköinen olen. Tekisi mieli muuttaa erakoksi korpeen kun kaikki aina vaan kuolaa mun perään.

Mä hommasin mökin saaresta. Täällä saa olla ja rupsahtaa ihan rauhassa. Naapurissa on toinen ikisinkkunainen, mua aika paljon vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, inhoan treffejä. Siksi en treffeillä käy.

Vierailija
24/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa sitä jatkuvaa päivittelyä siitä miten hyvännäköinen olen. Tekisi mieli muuttaa erakoksi korpeen kun kaikki aina vaan kuolaa mun perään.

I feel your pain. On se vaan kova kohtalo sullakin.

Vierailija
25/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä enää kestä .. eikä jaksa.

Zinc

Ei jaksa? Salli mun nauraa. Ei sua ole kukaan koskaan huolinut :D

On

Zinc

Yläasteaikaisia juttuja ei lasketa :DDD

Vierailija
26/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta jo sinkkuna ja nautin niin tästä. Muille se tuntuu olevan järkyttävä ongelma miten kaunis ihminen ei seurustele eikä HALUA seurustella. Tuntuu että saan kaupungilla/yleisesti kaiken tarvitsevani huomion en tarvitse sitä ukkoa mukaan sieltä sohvalle pällistelemään :D ehkä sitten joskus mutta nyt on hyvä juuri näin.

Vierailija
27/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Parasta. Varsinki ku kuuntelee naiskavereiden valitusta siitä mite miehet pettää ja haukkuu niitä..

Vierailija
28/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. En halua käyttää aikaani miehiin 😁

Vierailija
29/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen menossa tätä kohti. En tiedä olenko erityisen kaunis, mutta oon jo 4-kymppinen, lapset on tehty ja vaikka seurustelen miehen kanssa joka on kaikin puolin ok, tuntuu että miehet on työläitä. Kuin olisi yksi lapsi lisää kun on huomionkipeä ja ripustautuva mies jaloissa.

Oon erittäin kyllästynyt ja turhautunut mutta pelkään yksinäistä vanhuutta jos lähden suhteesta. Lisäksi toinen aikuinen tuo tiettyä turvaa elämään, vaikka onkin rasittava.

Vierailija
30/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen menossa tätä kohti. En tiedä olenko erityisen kaunis, mutta oon jo 4-kymppinen, lapset on tehty ja vaikka seurustelen miehen kanssa joka on kaikin puolin ok, tuntuu että miehet on työläitä. Kuin olisi yksi lapsi lisää kun on huomionkipeä ja ripustautuva mies jaloissa.

Oon erittäin kyllästynyt ja turhautunut mutta pelkään yksinäistä vanhuutta jos lähden suhteesta. Lisäksi toinen aikuinen tuo tiettyä turvaa elämään, vaikka onkin rasittava.

Mies on vain yksi taakka elämässä. Varsinkin nykyiset miehet ts. miesvauvat.

Vierailija
31/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä seksisuhde?

Se vasta suhde on. Muut lähenee ystävyyttä; seurustelu on kaikkea siltä väliltä.

Vierailija
32/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ja hyväkroppainen, mutta sinkku omasta tahdosta.. 40+v ikäluokassa miehet jo kulahtaneita, eikä semmoset kiinnosta. Seksiin kelpuutan 30v komean ja salskean miehen, jotka jaksaa:))

Vierailija
33/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tapailuun ei kuulu seksi, se ei kuitenkaan ole mikään suhde. Mitä tapailu sitten on, romanttista ystävyyttä? Jos puhutaan tapailusta kuin se olisi jokin toistaiseksi pysyvä toimi, se on seurustelua ilman seksiä... Jos taas on "seksiä ilman seurustelua" eli suhde painottuu/keskittyy/rajoittuu eroottiseen, puhutaan romanssista. Seurustelu ei ole mitään muuta, kuin näiden kahden eri suhteiden sekoittamista/vuorottelemista.

Vierailija
34/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Lapset kiinnostaa, mutta miehet ei. Eivät mua enää kuin tuntemattomat lähestykään, tutut pidän tiukasti etäisyydellä.

Vierailija
35/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä.. Huonoja kokemuksia liikaa, en enää jaksa edes yrittää...

N32

Menehän täti metsään poimimaan mustikoita. Kyse oli nuorista naisista. Reilusti yli 3 kymppiset ovat ohittaneet nuoruuden ja juonteettomat ajat ajat sitten.

Vierailija
36/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vaatimattomamman näkösetkin vastata? Hyvin menee, vaikka seksiä kyllä tekee mieli aika äärimmäisen paljon. Oiskohan jollain miehellä fetissi paperipussipäisiin naisiin, ilman mitään tukehduttamisaspekteja :D ?

Vierailija
37/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä.. Huonoja kokemuksia liikaa, en enää jaksa edes yrittää...

N32

Menehän täti metsään poimimaan mustikoita. Kyse oli nuorista naisista. Reilusti yli 3 kymppiset ovat ohittaneet nuoruuden ja juonteettomat ajat ajat sitten.

32 on vielä nuori.

Vierailija
38/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni mies on pettänyt ja loukannut että en enää halua ottaa uusintaa. Oon oppinu et yksin oon onnellisin. En halua lapsiakaan joten tää tyyli elää sopii mulle ✌️

Valitse miehesi paremmin.

Vierailija
39/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta jo sinkkuna ja nautin niin tästä. Muille se tuntuu olevan järkyttävä ongelma miten kaunis ihminen ei seurustele eikä HALUA seurustella. Tuntuu että saan kaupungilla/yleisesti kaiken tarvitsevani huomion en tarvitse sitä ukkoa mukaan sieltä sohvalle pällistelemään :D ehkä sitten joskus mutta nyt on hyvä juuri näin.

Jos lasketaan, että sinkkuus alkaa kun täyttää 16, niin olen ollut 22 vuotta sinkkuna. En tosin ole kaunis nainen, vaan komea mies.

Vierailija
40/50 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lasketaan, että sinkkuus alkaa kun täyttää 16, niin olen ollut 22 vuotta sinkkuna. En tosin ole kaunis nainen, vaan komea mies.

Mites, se lukemisen ymmärtäminen?? Naisista tässä oli kyse..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan