Muita kauniita sinkkunaisia, jotka eivät halua parisuhdetta, eivätkä tapaile ketään?
Muita kauniita sinkkunaisia, jotka eivät halua parisuhdetta, eivätkä tapaile ketään?
Kommentit (50)
Täällä.. Huonoja kokemuksia liikaa, en enää jaksa edes yrittää...
N32
Mä pidän rakastajia. Haluan kuitenkin seksiä aina välillä.
Ei kiinnosta tylsä monogaminen parisuhde!
Ei sitä enää kestä .. eikä jaksa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän rakastajia. Haluan kuitenkin seksiä aina välillä.
Mä en. Kuvottavaa käyttää vaan toisen kehoa.
Joo. Ei aina jaksaisi vastata siihen "miten noin kaunis voi olla sinkku"
Vierailija kirjoitti:
Zinc
😂
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ei aina jaksaisi vastata siihen "miten noin kaunis voi olla sinkku"
Tai "kauneus menee hukkaan sinkkuna"
Joo. Yksi hyvä rakastaja ollut vuosikausia. Kaikki miehet olleen hänen jälkeensä pelkkiä pettymyksiä. Ja joka kerta tullut hirveä riesa päästä eroon näistä ”kokeiluista”.
Voisin harkita etäistä parisuhdetta jos seksi olisi hyvää. Koska parisuhdehaluisista 40+ miehistä näköjään löytyy vain paskaa seksiä sekä elämänlaatua huonontavaa seuraa, miksi ihmeessä en pysyisi sinkkuna jatkossakin?
Mä en jaksa sitä jatkuvaa päivittelyä siitä miten hyvännäköinen olen. Tekisi mieli muuttaa erakoksi korpeen kun kaikki aina vaan kuolaa mun perään.
Niinpä, ikään kuin jonkun toisen pitäisi "omistaa" kauneus, eli kaunis ihminen. Älytöntä, ihan yhtä lailla kaunis voi olla sinkku kuin vähemmän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ei jaksa? Salli mun nauraa. Ei sua ole kukaan koskaan huolinut :D
Täällä. Olen aina ollut vähän oman tieni kulkija ja viihtynyt itsekseni. Ei ole ikinä ollut kiinnostunut parisuhteesta eikä kiinnosta aiheen ympärillä pyörivät ohjelmatkaan.
Joo. Sopii hyvin tälläiselle aseksuaalille. Monille naisille tuntuu olevan ongelma. 😁😊
Haaveilen joskus kyllä sinkkuudesta ja ihastelen naisia jotka ovat sinlkuudestaan ylpeitä tai edes sinut sen kanssa. Itsenäisiä vahvoja naisia :)
Liian moni mies on pettänyt ja loukannut että en enää halua ottaa uusintaa. Oon oppinu et yksin oon onnellisin. En halua lapsiakaan joten tää tyyli elää sopii mulle ✌️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ei jaksa? Salli mun nauraa. Ei sua ole kukaan koskaan huolinut :D
On
Zinc
Bingo. Haluan keskittyä uraani, ystäviini ja harrastuksiini. 😊