Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 30 vee liian vanha aloittamaan maisterintutkinnon??

Vierailija
22.06.2020 |

Vai olenko jo liian vanha pieru enkä kelpaa enään? Haluan olla filosofian maisteri.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat enään, joten toivoa ei ole.

Vierailija
2/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, höpöhöpö Tollaset ajatukset. Työuraa valmistumisen jälkeen ainakin se 30 vuotta niin turha tollasta miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ajattelin itse aloittaa kandi+maisteri 33-vuotiaana

Vierailija
4/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Go for it!

Vierailija
5/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä yksi jankkaa joka ketjussa enään enään enään sanaa. aika hellapoliisi on.

Vierailija
6/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä yksi jankkaa joka ketjussa enään enään enään sanaa. aika hellapoliisi on.

En ole koskaan ennen maininnut kellekään sanasta enään.

-se, joka mainitsi

Vierailija
7/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan noita 82v vanhoja ylioppilaitakin joten juueijoo, tuskin mitään töitä enää saat valtion ulkopuolella mutta oothan ainakin korkeakoulutettu.

Ja valtion hommat taas aukenee niin mystisin menetelmin et... mut semmoinen hiljainen jämptiyys on ilmesisesti hyvää valuutta. Eli ihan toisin ku yksityisellä puolella missä kuuluu olla räiskyvä ja puhelias.

Vierailija
8/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näkevät aloituksesta, missä mennään.

Vierailija
9/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 51 ja teen tradenomitutkintoa. Edellisen tutkinnon tein loppuun 35-vuotiaana. Se kertoo susta vain hyvää, että haluat opiskella ja kehittää itseäsi aikuisiällä. Vierivä kivi ei sammaloidu.

Vierailija
10/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan.

Vierailija
11/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 32v yliopistossa ja nyt 37v oon maisteri. Olisi pitänyt opiskella nuorempana, mutta ei se hukkaan mene 😊

Joku sano tekevänsä yliopistotutkinnon jälkeen tradetutkintoa 51v... älä viitsi. Koko trade on pelkkä vitsi.

Vierailija
12/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just valmistuin ja sain eläkeviran. T: n47

Vierailija
13/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Varsinkin nykyään maisteriopinnoissa on kaikenikäisiä

Vierailija
14/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toki maisteri, mutta äitini aloitti AMK-tutkinnon 45 vuotiaana ja nyt 52 vuotiaana opiskelee YAMK tutkintoa. Ei se ikä rajoita opiskelua.

Vierailija
15/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin 32v yliopistossa ja nyt 37v oon maisteri. Olisi pitänyt opiskella nuorempana, mutta ei se hukkaan mene 😊

Joku sano tekevänsä yliopistotutkinnon jälkeen tradetutkintoa 51v... älä viitsi. Koko trade on pelkkä vitsi.

Miksi pitää tulla vähättelemään? Teet itsestäsi vain pellen. Ei siinä tradenomin tutkinnossa ole mitään vikaa. Et ole parempi vaikka oletkin itse maisteri.

Vierailija
16/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei koulutus ainakaan sivistänyt tippaakaan. Noloa päästää tollasia kommentteja suustaan. Miksi täytää halventaa muiden tutkintoja?

Vierailija
17/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin maisteriksi 39 vuotiaana ja aloitin opinnot 34 vuotiaana. Olen nyt 52 ja siitä saakka olen alani töitä tehnyt. Eli yliopistoon vaan. Nyt 30 vuotias ehtii tehdä tutkinnonkin jälkeen vielä vaikka millaisen uran.

Vierailija
18/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin FM-opinnot 38-vuotiaana, valmistuin 41-vuotiaana,. Ei oo koskaan liian myöhäistä kunhan on vaan motivaatio kunnossa.

Vierailija
19/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyvien yliopistossa on 70+ mummoja ja pappoja tähtäämässä maisterin tutkintoon. Sinä olet nuori tyttönen/poikanen heihin verrattuna. Ehdit tehdä vaikka kymmenen maisterin tutkintoa vielä. 

Vierailija
20/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nykyään on paljon yleisempää tehdä useampikin tutkinto elämän varrella.

Ylipäätään eniten elämässä tulet katumaan sitä, että olet antanut muiden mielipiteen vaikuttaa siihen mitä teet.

Ja kolmanneksi, 30-vuotias on vielä nuori. Kerkeät saavuttaa vielä elämässä vaikka mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi