Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette yllätysvieraista?

Vierailija
22.06.2020 |

Mitä mieltä olette yllätysvieraista? Itse ainakin vihaan yllätysvieraita. En tajua, miksi helvetissä ei voi ilmoittaa tulostaan etukäteen? Saati sitten sopia vierailun ajankohdasta meidän kanssa.

Ei meillä ainakaan todellakaan näytä lähikään aina kotona siltä, että tänne kehtaa vieraita päästää. Siitä huolen pitää kaksi pientä lasta ja kaksi koiraa. Onko muilla muka aina siistiä? Ja useimmiten itsekin olen tukka sekaisin jossain epämääräisissä kotivaatteissa...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristää arkea mukavasti.

Vierailija
22/25 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkaraa ja pullaa mukkaan vaan niin kyllä se siitä

😈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä onni, että te kaikki yllätysvieraita kammoavat asutte Suomessa - tosin menetätte kyllä aika paljon iloa, kohtaamisia, hauskuutta, läheisyyttä, spontaaneja hetkiä...

Ah, se ihana spontaani hetki kun anoppi kävelee sisään kun ollaan panemassa! Voi miten harmittaa jos ei kaikki pääse tätä iloa ja hauskuutta kokemaan!

Vierailija
24/25 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet mökillä ja sukulainen ilmaantuu ovelle ja ilmottaa että loma alkoi. Siis miten helskutissa voi loukkaamatta ilmottaa et emme majoita ketään, vaan nautitaan lomasta kahdestaan. Kuinka vaikeaa on ymmärtää ettei voi tuppautua, vaikka olisi kuinka läheistä sukua. Jos kieltäydyt kunniasta, pääset heti vuoden ilkeilijäksi ja loukkaajaksi ja joudut selittämään asiaa koko suvulle iäisyyden loppuun tyyliin kannattaako nyt muutaman päivän vuoksi sillä lailla välejä kiristää.

Vierailija
25/25 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se onkin aina niin, että just sillä "heikoimmalla hetkelläsi" joku paukaisee yllättäen pihaan ja yleensä vielä ne, joille vähiten haluat näyttäytyä sellaisena... Olin kamalissa rönttävaatteissa ja yltäpäältä hiessä ja tomussa, kun olin laittamassa kasvimaata. Ei rintsikoita paidan alla, kun niin järjettömän kuuma. Kiukkuisena nälästä ja kuumuudesta ja nihkeästä olosta, ukkospilvi nousemassa ja kiireellä aloin kerätä pyykkejä. Kuulin kun lapsilla oli riita sisällä, ovet vaan paukkui. Toinen tuli ulos ja aika tiukkaan sävyyn kysyin, että mitä ihmettä teillä on taas menneillään!? No eikö appivanhemmat just samalla hetkellä hiippaile paikalle nenät nirpassa nurmikon voikukkameressä kahlaten... Olen ollut heille aina jonkinlainen pakollinen paha ja sitten vielä onnistun aina näyttämään itseni mahdollisimman huonossa valossa. 🙄