Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko olla miehen kanssa jolla ei ole minkäänlaista suojeluvaistoa naistaan kohtaan?

Vierailija
22.06.2020 |

Eikä esim. siedä naisen itkua.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tuota itkua siedä jostain syystä.

mies52v

Vierailija
2/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat empatiakyvyssä ovat turnoff. Suojella ei tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kovin montaa kertaa itkenyt pikkulapsuuden jälkeen :D ei kaikki naiset itkeskele ja osa miehistä itkee yllättävän usein.

Mutta jos ei mitään suojeluvaistoa, niin en. Kaikilla jotka oikeasti jostain välittää, on suojeluvaistoa sitä henkilöä kohtaan. Useilla vieraitakin ihmisiä kohtaan.

Vierailija
4/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse suojelua. Haluan miehen, jolla on terve tunne-elämä ja sosiopaatilla ei sellaista ole.

Teitä terveempiä miehiä on ihan tarpeeksi, jotta minullekin riittää.

Vierailija
5/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli täysin yllättäen. Olin aivan shokissa ja itkin lakkaamatta. Mieheni sanoi: ” Lakkaa huutamasta. Naapurit luulee vielä, että pahoinpitelen sua.” Että tällaista!

Vierailija
6/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, minä miehenä tulin katsomaan kuinka moni kaipaa suojelua, mutta ei.

Mä olisin voinut olla se, joka nostaa rinnan tulevan luodin eteen.

Vierailija
7/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aivan ehdottomasti EI.

Vierailija
8/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat kaksi aivan eri asiaa.

Vierailija
9/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi naista, joka kokee tarvitsevansa suojelua. Itkemistä vastaan minulla ei ole mitään, kunhan arjesta selviää jatkuvasti parkumatta.

Vierailija
10/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei suojele naistaan, ei pidä tätä omaan laumaansa kuuluvana.

Vierailija
11/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni puoliso on pahin uhka hengelle ja terveydelle. Muusta ei ole kokemusta. Olen opetellut tappelemaan sekä tappamaan suojelutarkoituksessa parisuhteideni takia.

Vierailija
12/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä itse suojella itseäni, enkä jaksa itsekään kuunnella vinkumista tai itkua.

Vierailija
13/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites me miehet, jotka ollaan hentelöisimpiä teihin naisiin nähden? Hot or off?

Ei ole massaa, jolla pärjätä renttuja vastaan.

Vierailija
14/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt eivät tykkää itkevistä naisista paitsi jos nainen on nuori ja kaunis ja osaa itkeä niin, että kyyneleitä valuu hiljalleen, mutta nenä ei vuoda eikä naama punoita. Naisena en käy aamuyöllä humalassa nakkikioskilla, joten sellaistakaan suojelua en tarvitse.

Vierailija
15/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Olen sellaisen kanssa. En oikeastaan tarvi suojelua, mutta kyllä joskus olisi turvallista olla edes hetken heikko. Pariin kertaan tää on saanut mut ihastumaan toiseen. Sellaiseen mieheen jonka sylissä voi itkee isensä tyhjäksi tai selvittäis mun huolista osan pois vain siksi, että haluaa.

Vierailija
16/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ihan kivoja. Tosin teissäkin on räyhähenkiä, mutta teidät voi napata kainaloon ja kantaa pois uhoamasta. 

Vierailija
17/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti tarvitse suojelua, mutta meni fiilikset yhdestä miehestä, kun minun piti suojella häntä pimeällä ja hänen mielikuvituksensa laukkaamiselta ja hänen kuulemiltaan risahduksilta ja koko se "onkohan tuolla ulkona joku" höpinä.... En vaan pystynyt pitämään häntä sellaisena miehenä, jonka minä tarvitsen.

Vierailija
18/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on poliisi samoin kuin eläkkeellä oleva isäni. Minä tarvitsen suojelua miehiltä, en pysty puolustamaan itseäni ja lapsiamme kaikissa tilanteissa, mitä kohtaan. Vastaukseni on siis että en pystyisi olemaan suhteessa sellaisen miehen kanssa, joka ei suojele minua ja jolla ei ole tarvittavia taitoja ja oikeuksia siihen. 

Vierailija
19/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Not. Minun kohdallani. Minulle se vain iskee, kun mies on isompi ja lihaksikkaampi, ei voi mitään.

Vierailija
20/50 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies itkee huomattavasti useammin kuin minä, en itkenyt muiden nähden vaikka sairastuin pahasti. Itkin kun lemmikkini kuoli ja äitini sairastui, on se kyllä pahaa, eikö vain?

Suojelusta en voi sanoa mitään kun ap ei sen tarkemmin selittänyt mitä suojelu hänelle tarkoittaa. Ehkä tulkitsen suojelun eri tavalla.

Tarkemmin ajateltuna, en huolisi ap:n kaltaista, vaikka en ole koskaan joutunut tilanteeseen että kokisin tarvitsevani suojelua.