Xiaomi puhelimet, toimiiko?
Harkitsen Xiaomin Redmi note 9 pron ostamista. Onko kellään kokemusta xiaomien laadusta ja toimivuudesta? Brändihörhöt voivat poistua ketjusta välittömästi, koska haluan ainoastaan toimivan älypuhelimen, merkeistä viis. Onko suurin piirtein esim. Samsungin tasolla toimivuudessa ja kestävyydessä?
Kommentit (84)
Mulla on ensimmäinen xiaomi puhelin ja olen tyytyväinen. Kaikki toimii niinkuin pitääkin ja olen useamman kerran tiputtanut luurin maahan niin se on säilynyt ehjänä.
Ostin pari kk sitten Xiaomi redmi 9n ja alkuun olin kyllä tyytyväinen. Tosi iso näyttö, hyvä akku ja aika paljon tallennustilaa. Mutta nykyään jumittaa melkein koko ajan. Ja välillä näyttö ei toimi ollenkaan. Ja näppäimistö jumittuu, kirjoittaminen hankalaa.
Onko muilla samaa ongelmaa ollut näissä?
Itellä oli redmi note 8t 128gb vuoden ajan. Paras puhelin tähän mennessä, ei mitään moitittavaa. Sai rahalle vastinetta, vuosi sitten 180€. Seuraavakin taitaa olla xiaomi.
Tällä hetkellä Xiaomi Mi 10 lite 5g . Neljättä kertaa huollossa . Kerran vaihdettu koko sisältö?? , ja siitä huolimatta ei toimi Spankin mobiili , sekä yhteydet katkeilee . Nyt viimeksi tullut reseten huollosta viitteellä ei löydetty vikaa , mutta ei vaan Smobiili toimi ?? Lähetetty saman tien takaisin DNAn toimesta . Kukaan ei sielläkään muuta kuin levittelee käsiään . EN OSTAISI ENÄÄ XIAOMIA . Huollon vastaanottava kaveri hyssytellen sanoi että näitä tulee aika paljon , ja juurikin softan takia . Sanoi Xiaomin olevan kuin Huawei alkuaikoinaan . Volyymilla ulos keskeneräisinä . Nykyään honor kuulemma aika hyvä . Itse vaihdan Samsungiin . Ei kiinalaista enää ikinä !!!!
Entäs uudet mallit kyseiseltä valmistajalta? Onko mistään kotoisin siis? Uusi puhelin mielessä.
https://www.diginyt.fi/xiaomi-julkisti-redmi-note-11-sarjan-pohjoismais…
Itse katsellut nyt seuraavaksi xiaomi redmi note 9s sarjalaista puhelinta ja noissa alkoi todella kiinnostaa se miten ovat panostaneet akun kestoon ja kokoon. 5000 mah akku kuulostaa todella hyvältä kun nykyisessä huaweissa on 3000 mah vaikka muuten kyllä ollut hyvä puhelin. Monia epäilyttää se että xiaomi on kiinalainen mutta valtaosa puhelimien ja esim samsung telkkarienkin komponenteista ja osista tehdään kiinassa
Kyllä ne toimii ja kestävää kuten samsungit,iphonet,one plussat ym.
Ykäsonni wrote:
Itellä oli redmi note 8t 128gb vuoden ajan. Paras puhelin tähän mennessä, ei mitään moitittavaa. Sai rahalle vastinetta, vuosi sitten 180€. Seuraavakin taitaa olla xiaomi.
sitten kun katsot samsungista vastaavaa 128 gb ja 8 gb Ram puhelinta niin hinta on helposti +350€. Lisäksi siinä samsungin mallissa on tod näk pieni akku vielä. Valmistajien pitäisi enemmän panostaa akkuihin koska nykyään kaikki sovellukset syö vielä enemmän akkua kuin ennen
En pidä Xiaomissani siitä että näyttö ei sammu puhelun ajaksi mistä johtuu se että painan poskellani kokoajan mykistä nappia. Puhelin lagaa aika paljon. En varmaan seuraavaksi osta enää Xiaomia. Sovellustila ei ole loppunut, se on sentään positiivista. Kamera on keskitasoa, ei mitään spesiaalia.
Vierailija wrote:
En pidä Xiaomissani siitä että näyttö ei sammu puhelun ajaksi mistä johtuu se että painan poskellani kokoajan mykistä nappia. Puhelin lagaa aika paljon. En varmaan seuraavaksi osta enää Xiaomia. Sovellustila ei ole loppunut, se on sentään positiivista. Kamera on keskitasoa, ei mitään spesiaalia.
Tietysti käytöstä ja tarpeesta on paljon kiinni se miten puhelin lagaa. Jos ei pelejä pelaile vaan selaa uutisia ja tori.fi ja kuuntelee välillä musiikkia niin xiaomi on varmaanki todella hyvä vaihtoehto. Yhdellä tutulla on note 9s ja sanoi ettei ole yhtään pätkinyt ja toiminut hienosti perus nettikäytössä. Itse tarvitsen enemmän akun kestoa ja isoa näyttöä mistä katsoa youtubea ja lukea asioita kuin suorituskykyä pelaamiseen. Pleikkari on sitä varten meillä
Älkää pöllöpäät ostako mitään kiinalaisia laitteita, se kaikki tukee kommunistisen puolueen maailmanvalloitusta ja vakoilua.
Itsellä ji vuosia vanha redimi pro 8 isolla muistilla.
Ja osoittautunut todella prooksi. Akku on toiminnut mahtavasti, ikinä ei ole mitään bugeja ollut.
Kiinaan vuotamisista en tiedä, mutta eipä mulla mitään ihmeitä elämässä ole.
Suosittelen omien kokemuksieni myötä
Meillä nuorisolla ollut viime joulusta. Kaikki toimii hyvin.
Kolmen vuoden perusteela voi sanoa, että yksi luotettavimmista kapuloista joita olen omistanut vuoden 1997 jälkeen. Kun vain hoitaa päivitykset ajallaan, on toiminut moitteetta.
Kun olin viimeksi hankkimassa puhelinta mietin valintaa pitkään. Lopulta päätin, että minun tietoni vuotavat kiinalaisille, ei CIA:lle.
Ei euroakaan Kiinan kansanmurhahallituksen tukemiseen! Euro Kiinalle on sama kuin euro Adolf Hitlerille.
Vaihtoehtoja ON: Itse ostin Samsungin, made in Vietnam. Tehkää tekin eettisesti kestävä valinta ja jättäkää kiinankrääsä hyllyyn! Luonto ja pakkotyöläiset kiittää.
Erinomaisesti Xiaomi Redmi toiminut ja sen kameran kuvatkin huippuhyviä. Eli ainakin itse suosittelen. Tietysti jos käyttäjä muodin perässä juoksija tai johonkin tiettyyn vaikka läntiseen suuntaan poliittisesti kallellaan, sitten ottakoon vaikka sen tylsän muoti-IPhonen. Mutta ei mikään muukaan puhelin yleiskäytössä, ainakaan että sen huomaisi, kuitenkaan yhtään parempi. Kaiken olen saanut tehtyä minkä halunnutkin. Ja helppo ja luotettava käyttää.
Nettiyhteyhteys yms pätkii koko ajan, ei jatkoon...
Puhelin pätkäisee näytön tummaksi kesken selailun jos tulee viesti, hetkeksi myös näyttää akku0%
.Mutta palautuu siitä. Onko muilla ollut samaa?
Halpoja kiinalaisia puhelimia joista puuttuu ip-vesisuojaus.
Hei.ostin juuri redmi 10s. Kaikki Samsungin puhelimet oli varastoista loppu. Myyjä kehui, että vastaava kun 400€ Samsung.
Iso ongelma on vaan se, ettei Bluetooth toimi. Ei löydä langattomia kuulokkeita eikä toisia puhelimia. Olen liioin pettynyt, koska kuuntelen tosi paljon kirjoja ja podcasteja puhelimella...
Voisikohan tän palauttaa, kun ei kerran toimi??