Xiaomi puhelimet, toimiiko?
Harkitsen Xiaomin Redmi note 9 pron ostamista. Onko kellään kokemusta xiaomien laadusta ja toimivuudesta? Brändihörhöt voivat poistua ketjusta välittömästi, koska haluan ainoastaan toimivan älypuhelimen, merkeistä viis. Onko suurin piirtein esim. Samsungin tasolla toimivuudessa ja kestävyydessä?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Kiina-roskaa. Päättele siitä. Olisiko aika lopettaa Kiina-roskan kuluttaminen?
Missä kuvittelet iPhonesi valmistetun?
Toivottavasti ei ole samsungin tasolla koska ne on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä Applen puhelimiakin tehdä kiinassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä Applen puhelimiakin tehdä kiinassa?
Ei kaikkia. Esim Iphone SE 2020 tehdään Intiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain apple 12 proota ei ehkä kannata verrata sellaiseeen joita saa 7 sen hinnalla.
Ja niin,siis miten puhelin voi olla painava? eihän ne paina edes maitopurkin vertaa
Kokeileppa vaikka MI note 10ii niin tiedät mistä puhutaan. Ei ihan niin kevyt kuin se iPhone.
niin 50 grammaa eroa,siis grammaa,ei kiloa
Eli ? Huomaako joku sen eron ?
Mulla on Xiaomi Redmi 8 pro eikä löydy valittamista. Toimii paremmin kuin Samsung, google palvelut löytyy ja whatsapp pelittää niin kuin pitääkin. Nämä paska luuri yms on näiden iphone fanaatikkojen lätinää ja se että näitä seurataan on sille yhtä iso mahdollisuus kuin kiinassa tehtyjen iphone luurien kohdalla. Paljonkohan niihin on tungettu seuranta yms vakoilu kamaa?
Kovin innoissanne kiinalaisia vakoilupuhelimia ostelette.
Automaattinen kirkkauden säätö ei toimi kunnolla säätää liian tummaksi.
Mulla on Redmi note 9 pro, ei mitään valittamista.
Kotimaista on niissä enää nimi. Kiinassa nekin tehdään.
Yhdysvaltojen vakoilu on hyvä, kiinan vahoilu paha.
Ex noksu kirjoitti:
Kotimaista on niissä enää nimi. Kiinassa nekin tehdään.
Ja hyvin on tämä kiinalainenkin noksu toiminut. Paremmin kuin aikaisemmat puhelimet koska on puhdas android ilman korelaaisia säätöjä.
Pitää muistaa että Amerikan ihmemaa vakoilee kaiken teleliinenteen mutta sehän ei fanaatikkoja häiritse. Noi vakoilu puheet on ihan älyttömiä normi ihmisten tekemiset ei kiinnosta mitään maata.
Mulla on redmi note 8 pro, en keksi mitään valittamista. Poikaystävällä on note 9 (pro?), siinä wifi-yhteys toimii huonosti mutta muuten sekin on hyvä.
Minulla Redmi 9C NFC, eikä mitään valittamista! Hinta 89 e, akun kesto ihan parasta! Entisen puhelimen akku kului tunnissa 50%, tässä illalla virtaa vielä vähintään 60% vaikka olisin selannut TikTokkia, Instagramia yms pitkin päivää. Minulle akun kesto onkin tärkein ominaisuus, sekä hyvä näytön koko, eikä ole liian painava.
Xiaomi Poco F2 Pro ollut käytössä kohta vuoden ja ihan hyvä tuote on ollut. Nyt tuli ensimmäinen Xiaomin oma sovellus, joka ei näköjään osaa päivittää itseään. Mutta tuolla ei ole minulle mitään merkitystä.
Toinen tai kolmas Xiaomi menossa, mun käteen ja käyttöön kirkkaasti paras puhelin. Välissä oli Motorolan joku superakkupuhelin ja voi jeesus, sen paskempaa luuria ei oo olemassa!
Motorolat on hyvä valinta halvoissa luureissa. Ei ole yhtä paljon ylimääräistä kikkailua tungettu perus-Androidin päälle kuin vaikka Xiaomissa. Samsungin One UI:kin on jo pidemmän aikaa ollut ok eikä samanlainen viritys kuin Sampan muinaiset versiot.