Autetaan Valiota keksimään uusi nimi Eskimo-puikolle
Laittakaa ehdotuksia tulemaan.
Oma ehdotukseni on Pingu-puikko, mikäli ei haittaa, että on sen niminen lastenohjelma. Tai yksinkertaisuudessaan Pingviini-puikko. 🐧
Kommentit (862)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käy kaikkien turkkilais-ja kreikkalaisjogurttipurkkie ryppyisille vanhuksille. Kaikki etniseen viittava on kohta ihan kriminaalia. Laitetaan sitten jokaikiseen tuotteeseen kolmen päärodun edustajat pitämään hymyillen toisiaan kädestä kiinni. Ihan Neuvostoliitto tulee mieleen.
Saaks sanoa vanhus vai onko se rasismia? Henkilö jonka syntymästä on kunnioitettava määrä vuosia aikaa?
Vanhus on ageistinen termi. Ikäihminen- ja seniori-puikot ovat hyväksyttyjä.
Jeesus-puikko. Kristinuskon pilkkaaminen on edelleen sallittua.
Suvaitsevaisuuden ylistys -puikko
Mitäänsanomaton pikkupaskapuikko jossa ei ole kunnolla jätskiä eikä suklaakuorrutetta
Muutetaan samalla Reissumies-leivän nimi Reissu-leiväksi, että kukaan ei pahastu siitä mies-sanasta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ottaa oppia armeijan nimeämiskäytännöistä. Mikäli armeija saisi nimetä Eskimo-puikot, niitä kutsuttaisiin vastaisuudessa nimellä: ”Suklaakuorrutteinen viileäravinne SV 20.”
Tätä ajatusta kannattaisi kehitellä pidemmällekin. Tuohan jättää kauniisti pois myös mahdollisesti kulttuuriseen omimiseen viittaavan ”jäänkin”, jolloin tuon yksilöinnin voisi olettaa olevan ketään loukkaamaton.
Suklaakuorrutettu vaniljapuikkojäätelö
Tylsän mitäänsanomaton mutta ketään loukkaamaton perusjäätelöpuikko
Vierailija kirjoitti:
Tylsän mitäänsanomaton mutta ketään loukkaamaton perusjäätelöpuikko
Toi on ihan hyvä, lisäksi voisi olla Anteeksi, että olen olemassa-puikko, En tarkoittanut pahaa-puikko, Yritän kehittyä ihmisenä-puikko, Olin väärässä-puikko jne.
Rasismistakin voi parantua -puikko
Kun sopivan korrekti nimi löytyy, mulla on ehdotus mainoslauluksi: I don't know but I've been told, *jätskipuikko* is icy cold...
Persaukisten jätskinkorvikepuikko
Ketään loukkaamaton jäätelöpuikko