Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaverit ovat erilaisia miestensä seurassa?

Vierailija
22.06.2020 |

Tuli mökkikeskustelusta mieleen.

Miksi minunkin ystäväni käyttäytyvät ihan eri tavalla kun heidän miehensä ovat paikalla?

Onko tähän jokin selitys?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverit taas ovat erilaisia mieheni seurassa. Heti alkaa hirveä show..

En ihan ymmärrä.

Vierailija
2/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne käyttäytyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooli.

Vierailija
4/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisissa porukoissa käyttäydytään eri tavoin ja sen tajuaa jo lapsikin. Asiaa ei tarvitse selitellä enempää.

Vierailija
5/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat kuule olla itsekin erilainen vähän siellä sun täällä, mutta et tätä tietenkään itse huomaa ;)

Vierailija
6/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi käyttäytyä eri tavalla, jos ei yritä iskeä yms.

???

Vierailija
7/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni seurassa usein huomaan, että olen ns. soveliaampi, mietin enemmän mitä sanon jne. Mutta kun paikalla on vain ystäviä, niin olen äänekäs ja rivo. Miksikö? No, on ihan normaalia, että ihmiset käyttäytyvät eri tavalla eri seurassa. Hillitsen itseäni hieman mieheni seurassa ihan vaan välttääkseni konflikteja - mieheni ei tykkää yhtään että mistään meidän asioista puhutaan. En saa siis sanallakaan mainita mitään häneen liittyvää kun ollaan seurassa, etenkään mitään hauskoja tapahtumia/vitsejä. Luonteeltani olen vitsiniekka, mutta mieheni ei aina ymmärrä huumoriani

Vierailija
8/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???

Naiset yrittävät iskeä kaverinsa miestä, tai pelkäävät kaverinsa yrittävän iskeä miestään.

Kaikkien naisten käsilaukussa on selkääniskupuukko.

Vierailija
9/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kavereiden kanssa vitsikäs ja vähän levoton ja ylivireinen.

Miehen kanssa rauhallisempi.

Kavereit olen tuntenut lapsesta asti, kun olin se vilkas tai villi teini. Miehen tapasin aikuisena, ehkä sekin vaikuttaa.

Välillä jopa hävettää kun unohdan että mies on paikalla, ja jutut lähtee vahingossa lentoon. Tosin välillä mietin miksi ihmeessä taannun ystävieni seurassa..

Vierailija
10/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaverit ovat jotenkin vaisuja ja jopa vaivaantuneita, jopa virallisia. Osa kyhnyttää miehessä kiinni ja käytytyy kuin teini..

Itse olen ihan samanlainen miehen, vanhempieni ja ystävieni kanssa. Töissä vähän hiljaisempi.

Ap

Vierailija
11/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaverit ovat jotenkin vaisuja ja jopa vaivaantuneita, jopa virallisia. Osa kyhnyttää miehessä kiinni ja käytytyy kuin teini..

Itse olen ihan samanlainen miehen, vanhempieni ja ystävieni kanssa. Töissä vähän hiljaisempi.

Ap

Vaisusta tulee mieleen että on pskaa puhunut ystävästä miehelleen. Jos se todellisuus ystävästä ei vastaakaan mielikuvaa mistä miehelle puhunut, ristiriitatianne ystävien kesken.

Vierailija
12/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manflirting

Vierailija
13/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaisusta tulee mieleen että on pskaa puhunut ystävästä miehelleen. Jos se todellisuus ystävästä ei vastaakaan mielikuvaa mistä miehelle puhunut, ristiriitatianne ystävien kesken.

Lapsellista. En oikein usko, että kovin moni pariskunta keskustelee kavereistaan toisilleen. Mieheni tuntee ai ainakin tietää ystäväni ja ei hän ole heidän jutuistaan kiinnostunut ollenkaan ja sama juttu minulla miehen lapsuudenystävien kanssa. He ovat mieheni ystäviä ja minulla on omat ystäväni, ei meidän tarvitse kimpassa aikaamme viettää elleivät sitten perheenkin tunne toisiaan. En minä siltikään keksi mitään syytä mustamaalata ystäviäni miehelleni, vaan kaikki saavat olla juuri sellaisia kuin ovat ja hyväksyn heidät sellaisenaan.

Vierailija
14/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni seurassa usein huomaan, että olen ns. soveliaampi, mietin enemmän mitä sanon jne. Mutta kun paikalla on vain ystäviä, niin olen äänekäs ja rivo. Miksikö? No, on ihan normaalia, että ihmiset käyttäytyvät eri tavalla eri seurassa. Hillitsen itseäni hieman mieheni seurassa ihan vaan välttääkseni konflikteja - mieheni ei tykkää yhtään että mistään meidän asioista puhutaan. En saa siis sanallakaan mainita mitään häneen liittyvää kun ollaan seurassa, etenkään mitään hauskoja tapahtumia/vitsejä. Luonteeltani olen vitsiniekka, mutta mieheni ei aina ymmärrä huumoriani

Kuulostaa aika hirveältä mieheltä.

Vierailija
15/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hirveää jos kaverini tietäisivät ettei mieheni pidä heistä lainkaan. Hänestä kaverini ovat hölmöjä ja todella äänekkäitä. Jännä sinänsä, että miehen omat kaverit pitävät paljon suurempaa meteliä..

Vierailija
16/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on näytelmä. Valitse siis roolisi huolella.

Vierailija
17/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisissa porukoissa käyttäydytään eri tavoin ja sen tajuaa jo lapsikin. Asiaa ei tarvitse selitellä enempää.

Ymmärrän kyllä jos on puolison sukujuhlat tai luokkakokous, uuden työkaverin esittely, lounas kissan kaverin äidin kanssa, mutta mies ja ystävät ovat mielestäni molemmat läheisiä. Miten käytös voi poiketa niin paljon? Kumpi on aitoa?

Ap

Vierailija
18/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen aikana pitää valita se miehelle omaksuttu rooli. Aika epäkohteliasta olla kalsea ystävälle.

Ap

Vierailija
19/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Naiset yrittävät iskeä kaverinsa miestä, tai pelkäävät kaverinsa yrittävän iskeä miestään.

Kaikkien naisten käsilaukussa on selkääniskupuukko.

Sulla on hyvin myrkyllinen mielikuva naisista.

Vierailija
20/72 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???

Flirttailee ja kikattelee miehen ollessa paikalla. Ei tarkoita mitään? Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi