Suomalaiset on about maailman vähiten etuoikeutettu kansa
Asutaan kylmässä ja pimeässä pusikossa syrjäisellä alueella johon kukaan muu ei halua. Eihän Siperiassakaan kylmillä alueilla kukaan asu.
Juuri mikään hedelmäkään ei kasva vaan kaikki marketin hedelmätkin on ulkomailta. Ei kauheesti banaani puussa kasva.
Sen lisäksi olemme olleet ensin Ruotsin ja sitten Venäjän siirtomaavallan alla ja kuten Venäjä nytkin käyttää mieluummin vähemmistöjä sotilana niin suomalaiset on aina ekana laitettu sotimaankin. Lisäksi on ollut suomalaisiin kohdistettuja aktiivisia sortotomia.
Ihmiset ei nykymukavuuksien myötä tajua kuinka rankkaa ja vaikeaa se on ollut.
Se on se meidän white privilege. Ihan itse rakennettu.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen rassenassepersun uhraus
Etkö osaa keskustella asiasta? Annaskun arvaan ole sellainen suvait sevainen joka ei yhtään tykkää vihapuheesta ja nimittelystä mutta harrastaa sitä mielellään itse.
Maailmaa kierrelleenä on kyllä tullut huomattua, että Suomi on surkeassa paikassa, Suomalaiset on hirveitä ihmisiä. Suomalainen rahaa ja statusta palvova kulttuuri on läpimätää. Ihmiset on apaattisia, masentuneita, luovuttaneita tai käänteisesti täysin psykottisia hulluja. Tyhmyys oikein häikäisee. Kaikki tämä on tapahtunut noin 2010-alkaen. Aikaisempi Suomi oli ihan eri maa. Voidaan siis todeta: Suomea ei ole enää olemassa.
Kävisit edes kerran suomen rajojen ulkopuolella ja palataan sitten asiaan.
Ai hitto kun täytyy sitä enkkua tunkea joka väliin...
Miksi et lähtisi jonnekin sinne onnelaasi? Olisi täällä vähemmän katkeruutta.
Ja EU:ssa ollaan iloisia maksajia. Kunhan joku muistaa kehua. Komissaarien vakanssejakin on saatu, niitä täysin merkityksettömiä. Afrikan komissaari, hienoa! Entäpä Pohjoisnavan komissaari?
Vaihtaisitko AP paikkaa Pohjois-Korealaisen kanssa? Jos et, niin ei Suomi niin paha taida ollakaan.
No mikä estää muuttamasta vaikka Intiaan missä kaikki ilmeisesti haluaa noilla perusteilla asua?
Huvitti kun Suomesta puhutaan harvasti asuttuna maana, kun kierrettiin Ruotsia ja Norjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisitko AP paikkaa125 Pohjois-Korealaisen kanssa? Jos et, niin ei Suomi niin paha taida ollakaan.
Ei väitetty, että Suomi on paha. Kirjoitetaan pohjoiskorealainen.
Eikö kukaan osaa lukea? Suomi on paskassa paikassa eikä mikään ole tullut annettuna vaan kaikki on itse pitänyt tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan osaa lukea? Suomi on paskassa paikassa eikä mikään ole tullut annettuna vaan kaikki on itse pitänyt tehdä.
Okei, Suomessa on esim näitä säiden ääriolosuhteista? Mitä sinulta jää kokematta, kun asut Suomessa? Tulvat, metsäpalot, rankkasateet, 40+ helteet?
Vierailija kirjoitti:
Ja EU:ssa ollaan iloisia maksajia. Kunhan joku muistaa kehua. Komissaarien vakanssejakin on saatu, niitä täysin merkityksettömiä. Afrikan komissaari, hienoa! Entäpä Pohjoisnavan komissaari?
Koko muu maailma käyttää törkeästi hyväkseen suomalaisten loputonta tyhmyyttä. Pelokas orjakansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisitko AP paikkaa125 Pohjois-Korealaisen kanssa? Jos et, niin ei Suomi niin paha taida ollakaan.
Ei väitetty, että Suomi on paha. Kirjoitetaan pohjoiskorealainen.
No eipä AP Suomea kehunutkaan. Ja mitä väliä sillä on, miten minä kirjoitan, se ei nyt ollut keskustelun aiheena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen rassenassepersun uhraus
Etkö osaa keskustella asiasta? Annaskun arvaan ole sellainen suvait sevainen joka ei yhtään tykkää vihapuheesta ja nimittelystä mutta harrastaa sitä mielellään itse.
Painu persu Saharaan. Siellä tarkenee ja on tarpeeksi pitkä matka työkkäriin. Ei pelkoa töihin joutumisesta tai meidän paljastissisten, voimaantuneiden naisten telaketjuista :D
Siellä voit ulista kerrankin tarpeeksesi.
Ap, moskovassa on tilaa joten painu sinne jollet ole jo.