Ovatko amikset missään parempia kuin lukiolaiset?
Kun olin itse yläasteella, niin amikseen menivät lähinnä kaikki ne koulun pahimmat tupakoivat häiriköt ja muut luuserit. Nyt nämä samat tyypit sitten mm. rakentavat meidän talomme ja jälki on usein myös sen näköistä. Itse menin lukioon ja jopa teknisissä töissä olin parempi kuin yksikään näistä.
Miten saataisiin yhteiskunta muutettua niin, että myös huonompiin hommiin hakeutuisi motivoituneita ja fiksuja ihmisiä? Olisi hienoa, jos DI:n tason älykkyydellä varustetut ihmiset olisivat niitä, jotka asentaisivat pesukoneita (viimeksi piti kone lopulta asentaa itse usean vuodon jälkeen) ja tekisivät putkitöitä.
Kommentit (147)
Osaan varmasti vaihtaa turboahtimen nopeammin EJ20G:hen kun lukiolaispojut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ylioppilaat syö ilman amiksia?
Parempia ja terveellisempiä omia eväitä.
Eli ne käy keräämässä villikasviksia tai kasvattaa itse ruokansa?
Ei paha
Katsos kun meijerityöntekijä on amis, leipuri on amis, lihanleikkaaja on amis, rekkamies joka kuskaa leivän kauppaan on amis, varastotyöntekijä on amis, se maitotölkin tekijä on amis.
Toki. Mutta kaikkia noita töitä pystyy täysijärkinen ihminen tekemään myös ilman mitään koulutustakin.
Ei sääntö-Suomessa. Pitää olla hygieniapassi, rekkapassi, maitopassi, kylmäpassi, lämminpassi, se passi, tämä passi, tuo passi. Jotka normaalijärkinen ihminen saa kertaheitolla, mutta menee vähän aikaa ja rahaakin niiden hankkimiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ylioppilaat syö ilman amiksia?
Kasviksia
Onhan ne niitä sivistyneitä vihrevassareita, joten rehuja ja ituja syövät. Kaikki muu on junttimaista.
Vierailija kirjoitti:
Osaan varmasti vaihtaa turboahtimen nopeammin EJ20G:hen kun lukiolaispojut.
Ai stana miten hienoa. Osaatko tehdä jotain muuta vai onko tuo sun elämäsi saavutus?
Vierailija kirjoitti:
Amikset osaavat ryypätä, kaivaa nenää, rällätä ja viettää kunnon elämänkoulu-elämää.
Se on elämämkolu.
Amiksen käyneet perustavat paljon yrityksiä ja työllistävät osan lukion käyneistä. Osa lukion käyneistä vasemmistoaatteen omaavista taas elelee joko sosiaalituilla tai verorahoin kustannetussa työpaikassa esim. naistutkimus.
On siis "koulutus" kun on ollut pakko päästää läpi kursseista että saadaan valmistumaan.
Eivät tosiasiassa osaa yhtään mitään, kaikkein vähiten suomen kieltä.