Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen menee nukkumaan kesällä ennen puoltayötä

Vierailija
21.06.2020 |

Niin minkälainen.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kiva, hauska, huumorintajuinen ja sosiaalinen. Mitä muuta haluat tietää?

Vierailija
62/65 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä klo 22. En jaksa kökkiä iltaisin hereillä. Mieluummin sitten herään viimeistään viideltä. Tänäänkin kävin uimassa jo ennen kuutta. Ilma 11 ja vesi 21. Aamut on ihania!

Ehkä kerran vuodessa nukun klo 8 saakka mutta sitten tuntuu että koko päivä on hukattu. Ihan sama onko loma tai ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokauden upeimmat hetket tähän aikaan kesästä alkavat siinä puoli neljän maissa ja siitä muutama tunti eteen päin. Joten jos ne haluaa kokea, todennäköisesti haluaa mennä nukkumaan ennen puoltayötä.

Vierailija
64/65 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aamuisin kuudelta ja menen nukkumaan noin klo 23.  Tykkään aikaisista aamuista näin kesäisin varsinkin 

Vierailija
65/65 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa pitää päivärytmiä yllä. Olin keväällä työharjoittelussa, joka loppui koronan takia. Jatkanen loppukesästä/syksystä töitä.

Jos en yritä pitää rytmiä kurissa, se rupeaa viivästymään ja pyörimään. Olen luontaisesti iltavirkku. On ollut aikoja, jolloin on valvonut öitä ja nukkunut päivällä. On tosi vaikeaa vaihtaa rytmiä normaaliksi siitä. Mieluummin estän tuon jo etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi