Minkälainen ihminen menee nukkumaan kesällä ennen puoltayötä
Kommentit (65)
Sellainen joka nauttii kesäaamun raikkaudesta ja ottaa päikkärit kuumimpaan aikaan. Jos valvoo yli keskiyön, niin ei aamulla herää virkeänä nauttiimaan aamusta.
Sellainen jonka on herättävä puoli viideltä aamulla töihin.
Iltauninen.
"Aikainen lintu madon nappaa."
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sellainen, joka menee työhönsä klo 7 aamulla.
Kun on herättävä ennen puolikuusi aamulla, jotta ehtii ajoissa ajaa työpaikalleen, vaihtaa työvaatteet päälle ja pistää päivä osastolla pyörimään.
Luuserit voi tietty valvoa läpi vuoden kaikki vuorokaudet läpeensä ja nukkua silloin kun huvittaa.
Luuserit? Itse saan määrätä omat työtuntini ja yleensä herään puoliltapäivin ja aloitan työt kahden maissa. Kotona saa olla päällä ihan mitä vaan, taukoa saa pitää milloin huvittaa eikä tarvitse pyörittää yhtikäs mitään osastoja. Palkka nettona vajaa 5000. Taidan pitää tämän :D
Täältä löytyy yksi. Yksinkertaisesti olen iltauninen aamuvirkku. Haluan nauttia aamuista ja ehtiä tekemään kivoja asioita. Jos nukkumaan meno venähtää yli klo 22 ei unta löydy ja seuraava päivä on pilalla. Rakastan aikaisia aamuja!
Sellainen, joka tykkää herätä aamulla aikaisin ja rakastaa aikaisia aamuja linnunlauluineen, aamulenkkeilyä. Tietty jos menis töihin niin sitten se olis syy, mutta nyt lomalla on syy vain se, että haluan herätä aikaisin. Tänä aamuna klo 5. Ehdin tehdä jo vaikka ennen vauvapalstalle jumittumista. Taidanpa lähteä jatkamaan.
Raskaanaoleva nainen joka nukkuu huonosti mutta töissä pitäisi vielä kuukausi jaksaa...
Tämmonen joka aloittaa työt joskus 5.00, joskus 5.30 tai 6.00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sellainen, joka menee työhönsä klo 7 aamulla.
Kun on herättävä ennen puolikuusi aamulla, jotta ehtii ajoissa ajaa työpaikalleen, vaihtaa työvaatteet päälle ja pistää päivä osastolla pyörimään.
Luuserit voi tietty valvoa läpi vuoden kaikki vuorokaudet läpeensä ja nukkua silloin kun huvittaa.
Luuserit? Itse saan määrätä omat työtuntini ja yleensä herään puoliltapäivin ja aloitan työt kahden maissa. Kotona saa olla päällä ihan mitä vaan, taukoa saa pitää milloin huvittaa eikä tarvitse pyörittää yhtikäs mitään osastoja. Palkka nettona vajaa 5000. Taidan pitää tämän :D
Fake and gay
Sellainen, joka nauttii kesäaamuista ja nousee niistä nauttimaan jo viideltä. Aamukahvit pihalla raittiissa kesäaamussa linnunlaulua kuunnellen. Lenkillä 8n mukava käydä viileässä.
Toisinaan vaihdan iltatuuriin. Mökillä on mukava kuunnella kuikkien ja joutsenten huutelua tyynnellä järvenselällä. Monet iltalaulajat yölaulajat ovat myös iltayöstä parhaimmillaan.
Syksyllä nautin nuotioilloista pimeällä. Samoin kuun nousu järven takaa on aina yhtä hieno elämys.
Molemmissa on puolensa. Eläkeläisenä ja uniongelmattomana nautin molemmista rytmiä vaihdellen. Välillä nukkumaan ilta yhdeksältä. Välillä yhdeltä tai kahdelta.
Itse ihmettelen ap:n kaltaisia kyselijöitä, jotka eivät ymmärrä, että hmiset ovat erilaisia ja heidän elämäntilanteensa poikkeavat. Kaikki, jotka elävät eri tavalla kuin he, ovat omituisia.
Itsellä alkaa työt ja lapsen pitää olla treeneissä 8.30.
Olen 37-vuotias työssäkäyvä lapseton nainen. Menen lähes aina nukkumaan ennen klo 23, oli työpäivä tai ei. Kesällä ja talvella. Kysy toki lisää mikäli kiinnostaa millainen olen.
Sellainen joka haluaa aloittaa päivänsä aamulla. Minulle aamuhetket ovat arvokkaampia kuin puoliyön jälkeen valveilla kukkuminen. Herään lomallakin kuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka nauttii kesäaamuista ja nousee niistä nauttimaan jo viideltä. Aamukahvit pihalla raittiissa kesäaamussa linnunlaulua kuunnellen. Lenkillä 8n mukava käydä viileässä.
Toisinaan vaihdan iltatuuriin. Mökillä on mukava kuunnella kuikkien ja joutsenten huutelua tyynnellä järvenselällä. Monet iltalaulajat yölaulajat ovat myös iltayöstä parhaimmillaan.
Syksyllä nautin nuotioilloista pimeällä. Samoin kuun nousu järven takaa on aina yhtä hieno elämys.
Molemmissa on puolensa. Eläkeläisenä ja uniongelmattomana nautin molemmista rytmiä vaihdellen. Välillä nukkumaan ilta yhdeksältä. Välillä yhdeltä tai kahdelta.
Itse ihmettelen ap:n kaltaisia kyselijöitä, jotka eivät ymmärrä, että hmiset ovat erilaisia ja heidän elämäntilanteensa poikkeavat. Kaikki, jotka elävät eri tavalla kuin he, ovat omituisia.
Ai niin, vielä töissä ollessani toimin samoin rytmiä vaihdellen. Olin niin onnekas, että lähes koko työurani minulla oli joustavat työajat. Välillä menin töihin viideltä, välillä puolilta päivin. Etätöitä tein jo 90-luvulla itse työrytmini määrittäen.
10 ensimmäistä työvuottani olin epäsäännöllisessä periodityössä. Välillä koko yö töissä. Joskus lähdin töihin kolmelta, joskus ilta viideltä. Toisinaan työpäivä alkoi seitsemältä. Päivät olivat myös pitkiä, joten 21 päivän jaksossa saattoi olla 11 kokokonaan vapaata päivää ja neljän päivän vapaata edeltävänä päivänä työ loppui jo aamupäivällä ja vapaan jälkeen seuraaanana päivänä työ alkoi 17.00. sopi mainiosti nuorelle poikamiehelle.
Tylsintä olivat pari vuotta tehdastyötä 7.00 - 16.00 rytmillä.
Merkityksellinen.
Vain tyhjäntoimittajilla on aikaa riekkua hereillä yökaudet.
Mä meen nukkumaan klo 19 uutisten jälkeen aina. Olen vanha ruma ja lihava. Ei yksinkertasesti pysy silmät auki jotta voisin valvoa myöhempään.
Aamulla joutuu heräämään töihin. Usein kyllä tulee valvottua liian myöhään kun on niin ihania ilmoja. Mutta kesäaamuissa on myös oma taikansa. Ihanaa juoda terassilla aamukahvia aamuauringon noustessa.
Minä menin nukkumaan eilen jo puoli yhdeksältä. Mökillä touhuttu koko päivä (maalattu, suursiivottu, uitu, grillattu) ja saunan jälkeen alkoi nukuttamaan. Heräsin puoli viideltä aamulla. Eli millainen ihminen: ahkera ja väsynyt.
Sellainen menee nukkumaan ennen puoltayötä, joka herää joka aamu lenkille ympäri vuoden ja pitää itsestään huolta urheilemalla ja nukkumalla tarpeeksi..