Miksi MISSÄÄN ei koskaan lue naisten kirjoituksia siitä, että olisivat kiitollisia sukupuolensa tuomista eduista?
Kiitollisia esimerkiksi siitä, miten paljon helpompaa parisuhteen hankkiminen heille on.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Perustelut väitteelle, että naisena parisuhteen hankkiminen on helpompaa. Sitten voidaan keskustella lisää.
Terveisin N36, joka kyllä erittäin mielellään seurustelisi ja olisi jopa perheellinen, vaan eipä ole yksikään mies koskaan ollut kiinnostunut siinä mielessä.
Kuinka monet oikeat pakit olet saanut?
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen siitä, että sukupuoleni perusteella minulla on huono palkka.
Todella, todella kiitollinen.
Mikset mene johonkin vaaralliseen ja raskaaseen työhön? Vaikkapa metsäkoneen kuljettaja, matsuri tai likakaivojen tyhjentäjä?
Naiset ovat tervetulleita yökerhoon tai seuraksi terassille mutta eivät herrojen kabinettiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisia ainakin autetaan helpommin jos joutuvat pulaan tai saavat vaikka sairaskohtauksen. Miehistä usein ajatellaan, että juoppo sammui yök
Paskapuhetta. Esim naisten sydänkohtauksia ei tunnisteta. Suurin osa hoidoista on suunniteltu miesten mukaan
Vierailija kirjoitti:
Naisia ainakin autetaan helpommin jos joutuvat pulaan tai saavat vaikka sairaskohtauksen. Miehistä usein ajatellaan, että juoppo sammui yök
Kummanko puolinen sammunut r ai skata an todennäköisemmin?
Ap tarkoittaa sitä että nainen saa krpää aina kun vaan haluaa, mutta mies ei saa pllua. On se niin epäoikeudenmukaista ja väärin yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kovasti tietää mitä nämä edut ovat. Esim parisuhteeseen tarvitaan keskimäärin 1kpl miehiä ja 1kpl naisia, niitä on noin 50 ja 50. Millä perusteella naisten on siis helpompi päätyä parisuhteeseen? Mitä nämä muut edut ovat?
Miehiä on aktiivi-ikäisissä 50 000 enemmän kuin naisia. Siksi se on jo tilastollisesti naisille helpompaa.
Toisekeen miehillä on matalammat kriteerit naiselle kuin naisilla on miehelle. Eli jos nainen kiinnostuu jostain miehestä, on todennäköistä että se mieskin kiinnostuu ko. naisesta. Suhteen kehittyminen jää hyvin harvoin miehen tahdosta kiinni.
Miehillä on myös laajempi naismaku kuin naisilla miesmaku. Sama mies saattaa esim. ulkoisesti tykätä monenlaisista naisista. Tämäkin kasvattaa sen todennäköisyyttä, että nainen on tämän miehen makuun.
Tuossa nyt muutama syy miksi naisilla on helpompaa suhdemarkkinoilla.
Tosissani olen miettinyt, mutta en tiedä kuin yhden asian, jossa naiseuteni olisi minua MAHDOLLISESTI auttanut, nimittäin asunnon vuokraaminen EHKÄ onnistui menneinä vuosina helpommin naiselta kuin mieheltä, koska naisen oletettiin siivoavan asuntoaan ja ehkä myös pitävän vähemmän todennäköisesti mölyjuhlia ja aiheuttavan muuta häiriötä. Nykyään vuokranantajat kyllä tietävät naisvuokralaisten aiheuttavan aivan yhtälailla ongelmia kuin miesten, joten sekin mahdollinen etu on menetetty.
Juu ja sitten toinen asia: naisia ei ehkä pelätä niin kuin miehiä, se kyllä tehokkaasti kompensoituu sillä, että itse naisena en voi tietää pitäiskö MINUN pelätä jotain miestä/miehiä, että niin ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummanko puolinen sammunut r ai skata an todennäköisemmin?
Kyllä sammunutta naista yleisemmin autetaan kuin raiskataan. Eikö tämä ole etu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene johonkin vaaralliseen ja raskaaseen työhön? Vaikkapa metsäkoneen kuljettaja, matsuri tai likakaivojen tyhjentäjä?
Teetkö ite näitä töitä?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta esim. eläkettä maksatte saman % kuin miehet, mutta nautitte sitä keskimäärin 7 vuotta enemmän.
Kukaan ei ole kyennyt oikeasti kertomaan yhtään etua joka naisilla olisi sukupuolestaan johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kun naisten yleisin ammatti, hoitajan ammatti, on sellainen. Fyysisesti raskas ja vaarallinen. On ihan tutkittua tietoa. Vastaa raksahommia ja väkivalta on yleistä. Juurikin tänään sain töissäni turpaan ja naamaani suljettiin
Että Tervetuloa itse pask@lla palkalla tekemään tätä työtä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelut väitteelle, että naisena parisuhteen hankkiminen on helpompaa. Sitten voidaan keskustella lisää.
Terveisin N36, joka kyllä erittäin mielellään seurustelisi ja olisi jopa perheellinen, vaan eipä ole yksikään mies koskaan ollut kiinnostunut siinä mielessä.
Anekdootit eivät ainakaan ole mikään perustelu yleisellä tasolla, vai mitä?
Kun puhutaan termillä "naiset", siihen kuulu ihan kaikki naiset. Ap ei eritellyt ketään naista pois, joten on täysin oikeutettua vaatia perustelut väitteelle riippumatta siitä, millainen nainen itse on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta esim. eläkettä maksatte saman % kuin miehet, mutta nautitte sitä keskimäärin 7 vuotta enemmän.
Naisten eläkkeet ovat pienemmät, koska miehet eivät jää lastensa kanssa kotiin ja täten vievät naisilta työvuosia sekä mahdollisuuksia etenemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monet oikeat pakit olet saanut?
Miten tuo perustelee sitä, että naisen on helppo saada parisuhde? Jos se olisi helppoa, ei pitäisi olla mahdollista elää 36 vuotta ilman, että yksikään mies on kiinnostunut parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten eläkkeet ovat pienemmät, koska miehet eivät jää lastensa kanssa kotiin ja täten vievät naisilta työvuosia sekä mahdollisuuksia etenemiseen.
Väitätkö , että on naisia jotka eivät halua viettää täyttä lomaa lapsensa synnytettyään? Ehkä noin 1% ei halua velttoilemaan kotiin lapsiensa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole kyennyt oikeasti kertomaan yhtään etua joka naisilla olisi sukupuolestaan johtuen.
Pidempi elinaika ja kaikki ne tekijät jotka johtavat siihen. Näitä on tutkitusti muun muassa _keskimäärin_ kevyemmät työt ja pienempi ressi perheen toimeentulosta (perheen elatus mielletään usein yhä miesten tehtäväksi).
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen klitoriksesta ja kyvystä useisiin peräkkäisiin orgasmeihin,
sekä siitä, että olen vastaantulijoiden silmissä ”harmiton”.
Siinäpä ne.
Paitsi että peräkkäiset orgasmit ovat tavallaan ristiriitainen käsite kuten lihaisa banaani. Orgasmi kun on seksuaalisen kiihotuksen huipentuma, jonka jälkeen seuraa jäähtyminen ja 'normaali' olotila palautuu. Jotkut naiset ja ilmeisesti myös jotkut miehet kuitenkin oppivat kiihottamaan itseään tavalla, jota luonnehditaan peräkkäisiksi orgasmeiksi; vaihtoehtoisesti sitä voitaisiin luonnehtia myös kiihotuksen huippuvaiheen pidentämiseksi.
Ahkerammin kodittomalle naiselle etsitään auntoa kuin kodittomille miehille, joita suurin määrä Suomen kodittomista on.