Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhentunut ulkonäkö harmittaa

Vierailija
21.06.2020 |

Olen vähän päälle 30 ja naaman ulkonäössä harmittaa alakasvojen ylimääräinen kudos sekä otsan ylimääräinen nahka. Nythän tässä on minulle vain kaksi vaihtoehtoa: joko parantaa ulkonäköä entisenlaiseksi kirurgisesti, tai alkaa viettää hiljaista elämää jossain syrjemmässä. En kertakaikkiaan näe mitään järkeä viettää rumentuneena mitään seuraelämää ihmisten keskellä. Voinhan yhä saada kyllä seuraa vaikkapa miehistä, jotka eivät nuorempaa saa, mutta itseäni kun ei yhtään kiinnosta + nelikymppiset harmaantuneet ukot, niin no can do.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, menisin kirurgille jos joka päivä ottaa päähän kun katsoo peiliin. Itse otin minimimäärän filleriä kun tuntui etten näytä itseltäni. Nyt näytän taas itseltäni eikä ota päähän. Näytän siis ikäiseltäni kyllä, ei ollut tarkoituskaan nuorentua.

Jep. En tiedä miten tähänkin tunnen tarvitsevani jotain sosiaalista tukea, saahan sitä tehdä itellensä mitä haluaa. Mutta kannattaahan se miettiä kunnolla. Jos sitä naamaa on kerran leikelty, niin sen jälkeen voi olla, että "luonnollinen vanheneminen" on historiaa, eli kirurgiaa tarvitsee lisää aina muutaman vuoden välein, kun se ei enää valahda normaalin näköisesti. Eniten jännittääkin se sopivan tekijän löytyminen. Olis kauheaa saada uusi naama, joka ei näytäkään yhtään just itseltä. Ap

Vierailija
22/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on kolmaskin vaihtoehto; unohda koko juttu. Ei elämä ole kiinni alakasvojen kudoksista tai otsanahasta. Nauti nuoruudestasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy jossain konsultaatiossa. Esimerkiksi thread lift on kohtuullisen hintainen ja helppo kohotus. Nykyään on kaikenlaista pientä tehokasta vippaskonstia. 

Olen kokeillut vippaskonsteja jo sen verran, että lompakko kevennyt huomattavasti... Siis nuo threadit ei ole mulla vaikuttaneet pitkään, botox ei sovi (otsa valahti), ja täyteaineet ei auta noihin mun ongelmakohtiin. Laser on kiristänyt ihoa, mutta sekään tulos ei kestä pitkään vaikka olen ottanut sarjahoitoa! Taitaa olla panostettava vähän isompaan hommaan ja sen jälkeen ehkä vanhenen vaan. Ellen satu rikastumaan äkillisesti. Ap

Mesolangat?

Vierailija
24/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, on kolmaskin vaihtoehto; unohda koko juttu. Ei elämä ole kiinni alakasvojen kudoksista tai otsanahasta. Nauti nuoruudestasi!

Ei ole kauhean helppo nauttia jos ulkonäkö hävettää ja ainoat kiinnostuneet on 10v itseä vanhempia! Ap

Vierailija
25/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt ihmeessä konsultaatioon. Ainakin leuan rasvaimu kuulostaisi tarpeelliselta. Olet nuori ja ihosi varmasti palautuu vielä hyvin.

Itselleni tehtiin kyseinen operaatio 3 vk sitten. Olen NIIN iloinen. Olen normaalipainoinen ja nyt näytän hoikemmalta, leukalinja näkyy taas ja kaula näyttää pidemmältä. Kasvotkin näyttävät sirommilta.

Olen 45 v. ja nyt oli viimeinen hetki tehdä tämä palautumisen kannalta.

Pakko vielä sanoa, että kukaan ei ole huomannut, mutta kehunut kylläkin, että näytän hyvältä. Turvotusta ja mustelmaa on aluksi eli sellaiset 2 vk on hyvä varata toipumiseen. Minäkin olin kokeillut Hifua ja tuntui, että iho vaan veltostui siitä lisää.

Konsultaatio on maksuton, joten suosittelen käymään edes sen ja mietit sitten.

Vierailija
26/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, kun ihmiset aina haukkuvat itseään nettipalstoilla. Kuitenkin normaalissa elämässä kaikki ovat ihan nättejä sellaisena kuin ovat. Teidän pitää itse hyväksyä itsenne.

Vierailija
27/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että kaikista eniten vanhentaa huono purukalusto. Jos on keltaiset/harmaat ja huonokuntoiset hampaat niin se tuo ikää lisää ainakin 10-vuotta. Pitäkää hampaat kunnossa, se nuorentaa.

Vierailija
28/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajasta on tullut ulkonäkökeskeinen.

Ihmisillä aiempina vuosikymmeninä ollut muuta mielenkiinnonkohdetta.

Medialla on suuri vaikutus mielipidemuokkauksessa.

Suunta ei ole hyvä.Coronakin voisi ravistella kuolevaista.

Vierailija
29/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, kun ihmiset aina haukkuvat itseään nettipalstoilla. Kuitenkin normaalissa elämässä kaikki ovat ihan nättejä sellaisena kuin ovat. Teidän pitää itse hyväksyä itsenne.

On mullekin joskus sanottu, että sä olet tuollainen luonnollisen kaunis 😂 ei kai siihen kukaan vastaa, että ei, kun tämä naama on

pistoksilla ja kaiken maailman konsteilla ylläpidetty ja paranneltu. Tosielämässä esitän kainoa ja ettei ulkonäkö mulle merkitse paljon. Ap

Vierailija
30/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolla viisi

Vierailija
31/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajasta on tullut ulkonäkökeskeinen.

Ihmisillä aiempina vuosikymmeninä ollut muuta mielenkiinnonkohdetta.

Medialla on suuri vaikutus mielipidemuokkauksessa.

Suunta ei ole hyvä.Coronakin voisi ravistella kuolevaista.

No jaa, eiköhän ihmiset ole aina tavoitelleet nuoruutta ja kauneutta. Ei vaan ole ollut mahdollisuuksia paljon pitkittää sitä aikaa,niin turha on ollut edes haaveilla.

Kyllähän tää nykyinen valikoima kosmetologien ja kirurgien toimenpiteissä kertoo, että kysyntää on ollut. Ap

Vierailija
32/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kauhean helppo nauttia jos ulkonäkö hävettää ja ainoat kiinnostuneet on 10v itseä vanhempia! Ap

Mitä tämä kertoo niistä miehistä, jos ikäisensä seura ei kelpaa? Haluatko todella kuluttaa tuhansia euroja "kelvataksesi" miehelle joka itse on toki saman ikäinen ja luonnollinen, mutta ei hyväksy vastaavaa naista? Pohjautuuko tuollainen suhde aitoon molemminpuoliseen kunnioitukseen ja rakkauteen?

Vierailija
33/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 26 ja kasvot roikkuu jo. Olen aina ollut hoikka. Jos naama on rentona niin suupielet on alas päin ja posket roikkuu leukaluiden yli.

Vierailija
34/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 6-kymppinen ja pidän kasvojani kunnossa säännöllisillä kosmetogin tekemillä hoidoilla - tosin nyt koronan takia on ollut taukoa.

Kolmikymppisen kannattaa kipaista kirjaston kauneudenhoito-hyllylle. Sieltä löytyy oppaita erilaisiin kasvojumppiin ym. omahoitoihin. On halvempaakin kuin kosmetologikäynnit.

Esim. otsan rytistely on syytä lopettaa viimeistään nyt, koska jättää jälkensä. Auringolta on myös syytä suojautua sekä rypistymisen että syöpien ehkäisyn kannalta.

Naamaansa voi pitää kunnossa samalla tavalla kuin muutakin kroppaa.

Vierailija
35/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä kertoo niistä miehistä, jos ikäisensä seura ei kelpaa? Haluatko todella kuluttaa tuhansia euroja "kelvataksesi" miehelle joka itse on toki saman ikäinen ja luonnollinen, mutta ei hyväksy vastaavaa naista? Pohjautuuko tuollainen suhde aitoon molemminpuoliseen kunnioitukseen ja rakkauteen?

Kyllähän mä varmaan kelpaan ikäisillenikin miehille, mutta haluaisin vähän enemmän kuin "kelvata". Vai onko se kiva olla just ja just sen näköinen, että paneehan tota? Ja ennen muuta haluan olla itsevarma omasta ulkonäöstä. Loppuelämän parisuhde ei varsinaisesti ole tavoite vaan mahdollisesti useita suhteita, joten olisi ihan eduksi, että on useammankin silmissä viehättävä. Kyllä mä jotenkin ajattelen, että vaikka eläisi yksin maailmassa niin olisi se kiva, että peilistä ei katso takaisin vanha nainen (paitsi ehkä sitten kun oikeasti on vanha). Ap

Vierailija
36/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 6-kymppinen ja pidän kasvojani kunnossa säännöllisillä kosmetogin tekemillä hoidoilla - tosin nyt koronan takia on ollut taukoa.

Kolmikymppisen kannattaa kipaista kirjaston kauneudenhoito-hyllylle. Sieltä löytyy oppaita erilaisiin kasvojumppiin ym. omahoitoihin. On halvempaakin kuin kosmetologikäynnit.

Esim. otsan rytistely on syytä lopettaa viimeistään nyt, koska jättää jälkensä. Auringolta on myös syytä suojautua sekä rypistymisen että syöpien ehkäisyn kannalta.

Naamaansa voi pitää kunnossa samalla tavalla kuin muutakin kroppaa.

Enköhän nuo nyt jo tiedä. Ihmiset on hyvinkin erilaisia geeneiltään, iholtaan ja esim kasvojen rakenteesta, niin että samat jutut ei vaan toimi kaikille.

Nykyään käytän aina aurinkosuojaa, mutta aurinko on tehnyt tuhojaan lapsuus- ja nuoruusvuosina - luin jostain, että se kertymä vaikuttaa pitkälle. Sille ei mitään enää voi, että harvoin tuli silloin käytettyä aurinkosuojaa. Ap

Vierailija
37/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin koulussa -70luvulla  ei ulkonäkökeskeisyys ollut tämän päivän luokkaa.

Varmaan jotkut taiteelliset kiinitti huomiota ulkomuotoon,suurin osa ei.

Vierailija
38/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK hanki elämä, en ymmärrä miten ulkonäkö voi vaikuttaa iin paljon että haluaa muuttaa eristyksiin johonkin metsään?! Ja näin paljon vastaajia jotka on samaa mieltä ja ehdottaa kirurgiaa ymv.

Kyllä minäkin haluan näyttää hyvältä, valkaisen hampaita, meikkiä joskus, kasvonaamiot jne mutta tärkeintä mulle kuitenkin on ihmissuhteet ja työ.

Vierailija
39/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YÖK hanki elämä, en ymmärrä miten ulkonäkö voi vaikuttaa iin paljon että haluaa muuttaa eristyksiin johonkin metsään?! Ja näin paljon vastaajia jotka on samaa mieltä ja ehdottaa kirurgiaa ymv.

Kyllä minäkin haluan näyttää hyvältä, valkaisen hampaita, meikkiä joskus, kasvonaamiot jne mutta tärkeintä mulle kuitenkin on ihmissuhteet ja työ.

Pitäiskö siis kaikille muillekin olla samat asiat tärkeitä? Ap

Vierailija
40/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja mietteitä täällä, tosin olen sinua paljon vanhempi. En ole koskaan käynyt missään hoidossa, mutta nyt mietin. Onko kukaan kokeillut RF-hoitoa, mesoterapiaa tai mikroneedlausta kosmetologilla? Uskaltaako noihin mennä, mitä jos tekeävätkin vain enemmän vahinkoa?