Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhentunut ulkonäkö harmittaa

Vierailija
21.06.2020 |

Olen vähän päälle 30 ja naaman ulkonäössä harmittaa alakasvojen ylimääräinen kudos sekä otsan ylimääräinen nahka. Nythän tässä on minulle vain kaksi vaihtoehtoa: joko parantaa ulkonäköä entisenlaiseksi kirurgisesti, tai alkaa viettää hiljaista elämää jossain syrjemmässä. En kertakaikkiaan näe mitään järkeä viettää rumentuneena mitään seuraelämää ihmisten keskellä. Voinhan yhä saada kyllä seuraa vaikkapa miehistä, jotka eivät nuorempaa saa, mutta itseäni kun ei yhtään kiinnosta + nelikymppiset harmaantuneet ukot, niin no can do.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai neliönaama. Mulla on ollut lapsesta lähtien neliön malliset kasvot, raskaat posket jotka valuu vähän. Ihan nättinä pidän itseäni silti.

N29

Toisilla on luonnostaan kulmikkaat kasvot (vahva leukalinja a la Sikke Sumari) ja voi olla hyvinkin nätti. Hiustyyli ja silmälasimalli kannattaa miettiä sopivaksi.

Mutta ikääntyessä leukalinja löystyy ja saattaa entisestään lisätä kulmikkuutta. Mä näen sen just että linja ei ole enää samalla tavalla napakka kuin nuorena. Ikä voi kuitenkin tuoda myös kiinnostavuutta kasvoihin. Ei viiskymppisen tarvitse näyttää nuorelta, hyvänen aika.

Vierailija
42/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene puhumaan psykologille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua.. vähän päälle kolmekymppinen miettii tuollaisia. Itse koin olevani kauneimmillani juuri tuon ikäisenä! Ehkä me vanhenemme sitten vain niin eri tahtiin.. 

Nyt olen 53v ja olen huomannut, että laukaperät hieman roikkuvat, otsassa on vaakasuorat uurteet ja silmien allekin on tullut pussit. Mutta mitä sitten! Koen olevani ihan nätti ja miehenikin pitää minua hyvännäköisenä. 

Itse pidän painon normaalina, nukun hyvät yöunet ja harrastan aktiivisesti liikuntaa. Ne ovat minun kauneudenhoitoani. 

Tämä aika on ilmeisesti vain niin ulkonäkökeskeinen, että jotkut sitten sortuvat sen alla ja alkavat tuijottamaan entistä enemmän tyytymättömänä omaan napaansa.

Vierailija
44/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja mietteitä täällä, tosin olen sinua paljon vanhempi. En ole koskaan käynyt missään hoidossa, mutta nyt mietin. Onko kukaan kokeillut RF-hoitoa, mesoterapiaa tai mikroneedlausta kosmetologilla? Uskaltaako noihin mennä, mitä jos tekeävätkin vain enemmän vahinkoa?

Ainakin mikroneulaus- ja meso on tuttua. Minulla on monivuotinen hoitosuhde samaan kosmetologiin ja hoidot tekevät hyvää - mitään vahinkoa ei ole tullut. Toki kannattaa varmistua siitä, että kosmetologi on koulutettu ja osaa asiansa. Omani on pätevä ja asiallinen ja lisäksi ihana ihminen. - Kiinnostaa tuo RF.

Vierailija
45/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soamoja mietteitä täällä, tosin olen sinua paljon vanhempi. En ole koskaan käynyt missään hoidossa, mutta nyt mietin. Onko kukaan kokeillut RF-hoitoa, mesoterapiaa tai mikroneedlausta kosmetologilla? Uskaltaako noihin mennä, mitä jos tekeävätkin vain enemmän vahinkoa?

Ainakin mikroneulaus- ja meso on tuttua. Minulla on monivuotinen hoitosuhde samaan kosmetologiin ja hoidot tekevät hyvää - mitään vahinkoa ei ole tullut. Toki kannattaa varmistua siitä, että kosmetologi on koulutettu ja osaa asiansa. Omani on pätevä ja asiallinen ja lisäksi ihana ihminen. - Kiinnostaa tuo RF.

Älä hitossa tee näitä mikroneulausjuttuja. Kaveri joutui lopulta kasvojen ihon kiristykseen, kun nämä hoidot veltostuttivat hänen ihonsa. Paras apu 30 vuotiaalle on terveelliset elämäntavat.... perusvoiteet

Vierailija
46/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy jossain konsultaatiossa. Esimerkiksi thread lift on kohtuullisen hintainen ja helppo kohotus. Nykyään on kaikenlaista pientä tehokasta vippaskonstia. 

Thread liftistä jää järkyttävät arpikudokset ihoon ja toinen puoli naamasta saattaa valahtaa aiemmin kuin toinen, kamalan näköistä!

Vierailija
47/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialainen kasvojooga, googleta ja tee niitä liikkeitä päivittäin. Siksi intialaisnaisilla on niin kiinteä iho jopa kuuskymppisinä.

Vierailija
48/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua.. vähän päälle kolmekymppinen miettii tuollaisia. Itse koin olevani kauneimmillani juuri tuon ikäisenä! Ehkä me vanhenemme sitten vain niin eri tahtiin..

Hieno humble brag, piilohaukku ja toisen alentamisyritys siinä! Oikein esimerkillistä toimintaa viisikymppiseltä, joka kuvittelee olevansa jotenkin kypsempi ja viisaampi kuin vaikka ap.

Vierailija
49/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intialainen kasvojooga, googleta ja tee niitä liikkeitä päivittäin. Siksi intialaisnaisilla on niin kiinteä iho jopa kuuskymppisinä.

Intialaisilla on enemmän melaniinia ihossa, ja melaniini pitää ihon nuorekkaampana pidempään. Ei voi suoraan verrata tummempi-ihoisia naisia valkoisiin, usein ohutihoisiin suomalaisiin.

Vierailija
50/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taistella ikääntymistä vastaan kun sille ei mitään mahda? Tuskin hieman päälle kolmekymppinen pahalta näyttää vaikka ei tietenkään ole enää saman näköinen kuin kymmenen vuotta sitten. Kyse on minusta enemmänkin henkisestä kasvusta ja itsensä ja vanhenemisen hyväksymisestä kuin mistään muusta. Kauneuskirurgia voi tuoda hetkellistä apua mutta se on kuin uhkapelit, eli lopulta mikään ei riitä ja luonto pistää turpiin 6-0 teet niin tai näin. Vanhat leikkellyt tädit on kammottavia hirvityksiä.

Yleistyksesi siitä että saman ikäisiä miehiä ei kiinnosta on roskaa. Samalla tavalla löytyy niitä nuorempia miehiä metsästäviä tätejä, ettei vaan sinusta itsestäsi olisi tulossa sellaista?

Vierailija
51/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kauniit silmät ja/tai suu, kannattaa korostaa niitä. Selkeät, hiusten väriin sopivat kulmakarvat tuovat ryhtiä kasvoihin. Hiusmalli kannattaa valita niin, ettei leukalinja korostu.

Leuan/kaulan rasvaimu on täällä ehdotetuista ainoa mitä itse kokeilisin. Tietysti myös kasvojumppaa, joka on vieläpä ilmaista :)

Vierailija
52/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää luettavaa. Uskotteko todella, että jollain leukalinjan muodolla on oikeasti väliä ja merkitystä sille, millaisia ihmissuhteita elämässänne syntyy ja kuinka onnellisia tulette olemaan?

Kosmetiikka- ja kauneuskirurgiamarkkinoilla osataan käyttää hyödyksi ihmisen tarvetta olla hyväksytty ja rakastettu, mutta jos sisällä humisee tyhjyys niin siihen eivät voiteet ja pistokset auta.

Kiinnostava ihminen on sivistynyt, elämään uteliaasti ja positiivisesti suhtautuva ja sellainen, joka viis veisaa jostain niin ultrapinnallisesta kuin tämän ketjun aiheesta. Esimerkiksi minä en ole tällainen kun tämän avasin.

Vierailija
53/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää luettavaa. Uskotteko todella, että jollain leukalinjan muodolla on oikeasti väliä ja merkitystä sille, millaisia ihmissuhteita elämässänne syntyy ja kuinka onnellisia tulette olemaan?

Kosmetiikka- ja kauneuskirurgiamarkkinoilla osataan käyttää hyödyksi ihmisen tarvetta olla hyväksytty ja rakastettu, mutta jos sisällä humisee tyhjyys niin siihen eivät voiteet ja pistokset auta.

Kiinnostava ihminen on sivistynyt, elämään uteliaasti ja positiivisesti suhtautuva ja sellainen, joka viis veisaa jostain niin ultrapinnallisesta kuin tämän ketjun aiheesta. Esimerkiksi minä en ole tällainen kun tämän avasin.

Olen sinänsä samaa mieltä, mutta tuollaiset puheet voi säästää koululaisille niin säästyy terä ja ponnekkuus sinänsä arvostettavassa itsepetoksessa. Vaikka ihmiset voidaan altistaa ja ehdollistaa moneen, niin ei se toimisi noin hyvin ellei ulkonäöllä olisi niin keskeinen rooli ihmiselämässä. Kun syntyy toivotun näköiseksi, niin lähtee oikeastaan aina etumatkalta muihin nähden. Ja vastaavasti jos sattuu olemaan rumahko, niin joutuu ansaitsemaan paikkansa takamatkalta.

Se mitä kosmetiikkateollisuus ei kerro, on tuo heidän ylihintaisten höttöjen kosmeettinen vaikutus ulkonäön ratkaiseviin tekijöihin. Eikä taitavinkaan kirurgi kykene leikkimään luonnon veroista jumalaa.

Vierailija
54/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno humble brag, piilohaukku ja toisen alentamisyritys siinä! Oikein esimerkillistä toimintaa viisikymppiseltä, joka kuvittelee olevansa jotenkin kypsempi ja viisaampi kuin vaikka ap.

Tarkoitukseni oli herätellä ap:ta huomaamaan, että jos kolmekymppisenä itkee menetettyä nuoruutta, niin mitä oikeasti on vielä edessä?

Jos sinä otit tuon alentamisena, niin ongelma on sinun. Ja kyllä viisikymppisenä voi ollakin jo kypsempi ja viisaampi, se on sitä mitä eletyt vuodet antavat -ei vain nuoruuden menetystä ja ulkonäön rupsahdusta.

Vierailija
55/55 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajasta on tullut ulkonäkökeskeinen.

Ihmisillä aiempina vuosikymmeninä ollut muuta mielenkiinnonkohdetta.

Medialla on suuri vaikutus mielipidemuokkauksessa.

Suunta ei ole hyvä.Coronakin voisi ravistella kuolevaista.

No jaa, eiköhän ihmiset ole aina tavoitelleet nuoruutta ja kauneutta. Ei vaan ole ollut mahdollisuuksia paljon pitkittää sitä aikaa,niin turha on ollut edes haaveilla.

Kyllähän tää nykyinen valikoima kosmetologien ja kirurgien toimenpiteissä kertoo, että kysyntää on ollut. Ap

Kysyntää ollut jos tehdään mediassa ongelmia ,joita pitäisi korjata. Esim.Brasilialainen Rodrigo(-Ken nykyisin?)

No sairaat erikseen,mutta ei ne Suomenkaan kauneusleikkaukset ole minusta kun rumennusleikkauksia.

Tai täyteaineet! Silikonit! Ainakin osalle muoti-ilmiö typeryydessään.