Miksi ihmiset syövät kaiken maailman vanukkaita ja light-limsoja yms? Yrittävät vielä laihtua
Palstalla kun ylipainoiset kertovat syömisistään, ne ovat aina näitä kit kat, makkara, lasagne ja energiajuoma -aterioita. Tai sitten vanukasta ja light-juomaa. Aivan kuin eivät sen jälkeen ahmisi kaikkea muuta.
Miksi ihmiset eivät voi syödä tavallisesti eli oikein?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi juoda sokerilimua? Ei se liity laihduttamiseen mitenkään, jos juo light-limuja.
Liittyy ja suuresti. Et ilmeisesti tiedä.
No ei se, että juo light-limuja tarkoita, että on laihiksella. Et ilmeisesti tiedä? Sokeri on yksi pahimpia aineita elimistölle. Kenenkään ei pitäisi juoda sokerilimuja tai syödä muutenkaan sokeria muutan kuin satunnaisesti ja pieninä määrinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on varaa vain halpaan ja lihottavaan ruokaan. Sellainen on aina tarjouksessa.
Ja sellaisesta tulee ainakin vähäksi aikaa hyvä ja kylläinen olo.
Joten mitä helvettiä varten pitää arvostella muiden syömisiä ja juomisia?
Köyhät ovat laiskoja ja mukavuudenhaluisia. Jopa toimeentulotuella on varaa terveelliseen ruokaan, mutta (mielen)köyhillä tökkää siihen, että se ruoka pitäisi laittaa itse, eikä se ole sitä sokeri-rasva-mättöä jota on tottunut syömään jo joka on ainoaa "hyvää" ruokaa jonka he tuntevat. Eli turha valehdella ettei ole varaa, ei vaan ole viitsimistä.
Onko vielä joku ihmisryhmä mitä et ole haukkunut tänään?
Juon yleensä 1,5 l light mehua päivässä ja painoindeksini on 19. Syön välillä myös karkkia/leipää/pastaa/pizzaa/jne. Ja tämä ei johdu siitä että minulla olisi jotenkin älyttömän nopea aineenvaihdunta vaan siitä että en syö mitään älyttömiä määriä näitä ruokia. Ei kukaan tule lihavaksi siitä että syö suklaapatukan ja pari palaa leipää päivässä (jos ruokavalio on muuten suht kunnollinen).
>Määrittele mikä on oikein syömistä?
onko joku näin daiju? se on sitä ettei liho
wiisas1 kirjoitti:
>Määrittele mikä on oikein syömistä?
onko joku näin daiju? se on sitä ettei liho
Esitätkö daijua vai oletko aito?
Satuin huomaamaan että pienessä lähikaupassani oli vaniljacolaa! Vasta kotona huomasin, että olivatkin lightteja. En tehnyt tahallani. Vanukkaita söin viimeksi marraskuussa, kun töissä sai ilmaiseksi. Silloin en laihduttanut, mutta nyt laihdutan. Anteeksi. Yleensä juon vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi juoda sokerilimua? Ei se liity laihduttamiseen mitenkään, jos juo light-limuja.
Liittyy ja suuresti. Et ilmeisesti tiedä.
No ei se, että juo light-limuja tarkoita, että on laihiksella. Et ilmeisesti tiedä? Sokeri on yksi pahimpia aineita elimistölle. Kenenkään ei pitäisi juoda sokerilimuja tai syödä muutenkaan sokeria muutan kuin satunnaisesti ja pieninä määrinä.
Olet aivan pihalla. Et tiedä light-limuista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tulee joku ketjuun sanomaan, että syöt liikaa sokeria ja mitä tämä itse syö mansikoita ja banaania.
Hedelmien ja marjojen sokeria ei voi verrata lisättyyn juurikas- tai ruokosokeriin. Hedelmien kuitu estää fruktoosia toimimasta haitallisesti elimistössä.
Juon light limuja. Syön proteiinivanukkaita. Sekä pizzaa, suklaata ja jopa energiajuomia ennen treenejä. Painoindeksi normaalin alarajoilla, ei sairauksia, olen liikunnallinen, käyn töissä, maksan veroja. En tiedä miksi en aikuisena ihmisenä voisi itse päättää mitä suustani alas laitan. Elämän ei tarvitse olla pelkkää superfoodia.
Vierailija kirjoitti:
Juon light limuja. Syön proteiinivanukkaita. Sekä pizzaa, suklaata ja jopa energiajuomia ennen treenejä. Painoindeksi normaalin alarajoilla, ei sairauksia, olen liikunnallinen, käyn töissä, maksan veroja. En tiedä miksi en aikuisena ihmisenä voisi itse päättää mitä suustani alas laitan. Elämän ei tarvitse olla pelkkää superfoodia.
Aloitus koski ylipainoisia.
Köyhät ovat laiskoja ja mukavuudenhaluisia. Jopa toimeentulotuella on varaa terveelliseen ruokaan, mutta (mielen)köyhillä tökkää siihen, että se ruoka pitäisi laittaa itse, eikä se ole sitä sokeri-rasva-mättöä jota on tottunut syömään jo joka on ainoaa "hyvää" ruokaa jonka he tuntevat. Eli turha valehdella ettei ole varaa, ei vaan ole viitsimistä.