Kiva nainen, mutta liian isot tissit
Hieman ylipainoinen, 70+ kg / 160 cm, mutta jotenkin jo etukäteen harmittaa, että vaikka hän (ihan itsensä ja terveytensä vuoksi) laihduttaisikin, niin noista tisseistä tulee tyhjät, roikkuvat nahkapussit. Ironisinta on se, että hän on kovin ylpeä rinnoistaan.
Kommentit (50)
Ei vaan luonnolliset tissit on turn on. T. tissimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, joo, minäkin tiedän yhden tosi mukavan miehen mutta en huoli häntä kun on liian pieni muna minun makuuni ! Siis muuten ihan kiva mutta muna pilaa kaiken !
Tässä taas nähdään naisten raukkamaisuus. Juuri tämänlaisen käytöksen takia raukkamaisuus on ämmämäisyyden synonyymi. Nainen hyökkää alapääjuttuihin, ja KAIKKI naiset yläpeukuttavat tuota raukkamaista viestiä.
Ja tuo tissikommenttiko ei sitten ole raukkamaista!?!? Eli naisten tisdeistä saa kommentoida mitä vaan, mitta miehen pyhät pallit ja pipp€li pitää jättää rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ironista siinä on että on ylpeä rinnoistaan ?! Voi kuule, minä olen 161 cm ja painan 75 kg ja olen tosi ylpeä ja tyytyväinen tisseihini! Ei ole ikinä ollut aikomustakaan laihduttaa, olen täysin terve aikuinen nainen ja hyvä just näin. Ja muuten, ei ole ollut mukavista miehistä pulaa ja persettä ja tissejä kehutaan jatkuvasti! Ja näin kesällä on aivan ihanaa pukeutua niin että tissit ja perse varmasti mukavasti esillä :D
Lihavilta lohkee helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ironista siinä on että on ylpeä rinnoistaan ?! Voi kuule, minä olen 161 cm ja painan 75 kg ja olen tosi ylpeä ja tyytyväinen tisseihini! Ei ole ikinä ollut aikomustakaan laihduttaa, olen täysin terve aikuinen nainen ja hyvä just näin. Ja muuten, ei ole ollut mukavista miehistä pulaa ja persettä ja tissejä kehutaan jatkuvasti! Ja näin kesällä on aivan ihanaa pukeutua niin että tissit ja perse varmasti mukavasti esillä :D
Ei muuten lohkea :)
Kyllä niin voi laihduttaessa tosiaan käydä että tissit lörpähtää. Tosin tuo ap:n nainen on sen verran kevyt, että laihdutustarve on sen verran pieni että mitään dramaattista tuskin tapahtuu rinnoille. Itse sen sijaan laihdutin 110 kilosta 58 kiloon ja 95H kupin tisseistä tuli 70 C kupin lättänät pienet riippurinnat, joissa nännit osoittaa kohti maata.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on. Yhdelläkään yli kolmekymppisellä ei ole hyvän näköisiä isoja rintoja. Painovoima on veemäinen asia isoille rinnoille.
Aikaisen naisen isot tissit on paljon kiihottavammat mitä pienet vaikka ne pienet olisi kuinka kiinteät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä se varmaan johtuu, että itselläni on baareissa jne ollut kovin suosio ylipainoisena. Ilmeisesti moni ajattelee, että kun tuo on tuollainen pullukka, niin tuskin ainakaan kovin tylyjä pakkeja antaa, ja ehkä olisi mahiksia jopa päästä petiin. Ja mun kohdalla se on vähän ollut tottakin: nuorena ja hoikkana sitä oli kovin tarkka esim. yhden yön kumppanin ulkonäöstä, mutta nyt kun ymmärtää oman "tason" realiteetit, sellainen vähän kaljamahainen tavismies kelpaa ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä se varmaan johtuu, että itselläni on baareissa jne ollut kovin suosio ylipainoisena. Ilmeisesti moni ajattelee, että kun tuo on tuollainen pullukka, niin tuskin ainakaan kovin tylyjä pakkeja antaa, ja ehkä olisi mahiksia jopa päästä petiin. Ja mun kohdalla se on vähän ollut tottakin: nuorena ja hoikkana sitä oli kovin tarkka esim. yhden yön kumppanin ulkonäöstä, mutta nyt kun ymmärtää oman "tason" realiteetit, sellainen vähän kaljamahainen tavismies kelpaa ihan hyvin.
Miksi kelpaisi, kun saa paaaljon tasokkaampaakin panoseuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on. Yhdelläkään yli kolmekymppisellä ei ole hyvän näköisiä isoja rintoja. Painovoima on veemäinen asia isoille rinnoille.
Aikaisen naisen isot tissit on paljon kiihottavammat mitä pienet vaikka ne pienet olisi kuinka kiinteät.
Mielipideasioita. Minusta ne isot lyösät pussukat eivät ole mitenkään kiihottavat. Ei missään asennossa.
Ehdottomasti isot tissit on turn ON. T. Tissimies