Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva nainen, mutta liian isot tissit

Vierailija
21.06.2020 |

Hieman ylipainoinen, 70+ kg / 160 cm, mutta jotenkin jo etukäteen harmittaa, että vaikka hän (ihan itsensä ja terveytensä vuoksi) laihduttaisikin, niin noista tisseistä tulee tyhjät, roikkuvat nahkapussit. Ironisinta on se, että hän on kovin ylpeä rinnoistaan.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan tullut rinnoista mitään nahkapusseja, vaikka laihdutin. Ne ovat edelleen suuret. Ei kaikilla ole rinnoissa pelkkää rasvaa, vaan jollain on paljon muhkuraista rintakudosta myös, ns. mastopaattiset rinnat. Toki se ei ole pelkästään hieno juttu, en esimerkiksi huomaisi jos rintaan tulisi jokin epäilyttävä kyhmy, sillä ne ovat jo valmiiksi niin kyhmyiset.

Vierailija
2/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun tarvitse pitää isoista rinnoista. Ne katsos kasvaa itsestään ja pienenee myöskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian suuria tissejä ole.

T: Tissimies

Vierailija
4/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisella naisella ei voi olla liian isoja tissejä.

Vierailija
5/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ironista siinä on että on ylpeä rinnoistaan ?! Voi kuule, minä olen 161 cm ja painan 75 kg ja olen tosi ylpeä ja tyytyväinen tisseihini! Ei ole ikinä ollut aikomustakaan laihduttaa, olen täysin terve aikuinen nainen ja hyvä just näin. Ja muuten, ei ole ollut mukavista miehistä pulaa ja persettä ja tissejä kehutaan jatkuvasti! Ja näin kesällä on aivan ihanaa pukeutua niin että tissit ja perse varmasti mukavasti esillä :D 

Vierailija
6/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tissit on julumetun isot ja ihanat <3

Vierailija
7/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä paha, jos vaatteet päällä näyttää yhdeltä muhkuralta isojen tissien vuoksi.

Vierailija
8/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on terveisin 65H-J

Vierailija
9/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat matkaa sitten, mitä tuosta numeroa tekemään?

Vierailija
10/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät kuitenkin, niin.

Vierailija
11/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on terveisin 65H-J

Eihän tuo edes ole kovin suuri koko.

t. 80N

Vierailija
12/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, joo, minäkin tiedän yhden tosi mukavan miehen mutta en huoli häntä kun on liian pieni muna minun makuuni ! Siis muuten ihan kiva mutta muna pilaa kaiken ! 

Tässä taas nähdään naisten raukkamaisuus. Juuri tämänlaisen käytöksen takia raukkamaisuus on ämmämäisyyden synonyymi. Nainen hyökkää alapääjuttuihin, ja KAIKKI naiset yläpeukuttavat tuota raukkamaista viestiä.

Vierailija
13/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsii sitten jonkun hoikemman ja pienitissisen.

Vierailija
14/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulttuuriantropologi kirjoitti:

Suomalaisella naisella ei voi olla liian isoja tissejä.

Suomessa kuitenkin tehdään rintojen pienenysleikkauksia terveydellisistä syistä.

Vierailija
15/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, joo, minäkin tiedän yhden tosi mukavan miehen mutta en huoli häntä kun on liian pieni muna minun makuuni ! Siis muuten ihan kiva mutta muna pilaa kaiken ! 

Tässä taas nähdään naisten raukkamaisuus. Juuri tämänlaisen käytöksen takia raukkamaisuus on ämmämäisyyden synonyymi. Nainen hyökkää alapääjuttuihin, ja KAIKKI naiset yläpeukuttavat tuota raukkamaista viestiä.

Ja mitäs tuo aloitus oli?

Vierailija
16/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulla on vaan niin löysä toosa

Vierailija
17/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on terveisin 65H-J

Eihän tuo edes ole kovin suuri koko.

t. 80N

Niinpä

t: 90Å

Vierailija
18/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus oli 15+ downvotea. Mitä yritit sanoa?

Vierailija
19/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus oli 15+ downvotea. Mitä yritit sanoa?

Että ihan sitä raukkamaista ämmäilyä sekin.

Vierailija
20/50 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ISO tissinen nainen, sellaiset oikein kunnon leilit mistä kiinni ottaessa tietää ja tuntee että ne on tissit, niillä kun läiskyttelisi mua naamalle.

Kaikki D-kuppiin asti saisivat ottaa silikonit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi