Kiva nainen, mutta liian isot tissit
Hieman ylipainoinen, 70+ kg / 160 cm, mutta jotenkin jo etukäteen harmittaa, että vaikka hän (ihan itsensä ja terveytensä vuoksi) laihduttaisikin, niin noista tisseistä tulee tyhjät, roikkuvat nahkapussit. Ironisinta on se, että hän on kovin ylpeä rinnoistaan.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, joo, minäkin tiedän yhden tosi mukavan miehen mutta en huoli häntä kun on liian pieni muna minun makuuni ! Siis muuten ihan kiva mutta muna pilaa kaiken !
Tässä taas nähdään naisten raukkamaisuus. Juuri tämänlaisen käytöksen takia raukkamaisuus on ämmämäisyyden synonyymi. Nainen hyökkää alapääjuttuihin, ja KAIKKI naiset yläpeukuttavat tuota raukkamaista viestiä.
Ja mitäs tuo aloitus oli?
Aloitus oli 15+ downvotea. Mitä yritit sanoa?
Että ihan sitä raukkamaista ämmäilyä sekin.
Selitä ihan omia sanojasi käyttäen, että mikä aloituksessa on raukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liian suuria tissejä ole.
T: Tissimies
Kyllä on terveisin 65H-J
Eihän tuo edes ole kovin suuri koko.
t. 80NMiten ihmeessä teillä voi olla noin valtavat?
T: 75B
En tiedä. Ne ovat vain itsekseen kasvaneet tässä muun elämän ohessa.
t. 80N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, joo, minäkin tiedän yhden tosi mukavan miehen mutta en huoli häntä kun on liian pieni muna minun makuuni ! Siis muuten ihan kiva mutta muna pilaa kaiken !
Olen myös törmännyt kymmeniin kivoihin miehiin, mutta nysäkullin jälkeen maku mennyt täysin. Mitä semmoisella 8cm nysäkullilla tekee, kun tarvitsee pinseteillä pitää kiinni?
Tässä taas hyvä osoitus siitä, miksi raukkamainen käytös on ämmämäistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei löysä muna mihinkään.
No mihin kovat tissit/pillu/mitä vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on terveisin 65H-J
Siinähän kasvoivat. Olin 10v niin rinnat alkoivat kasvaa, olisin itse valinnut pienemmät.
Mulla on myös tämä ongelma. Ei vaan haluta sellainen tissimonsteri.
Lähetä se nainen tänne. Sinä et selvästi ymmärrä hyvän päälle.
Jesses mikä pölvästi mieheksi...
Mä oon just laihduttanut 72 -> 60. Valitettavasti rinnat eivät pienentyneet. Kokonon edelleen 75G vaikka todella toivoin pienennystä. Leikkaus kiinnostaisi mutta kuulemma tunto lähtee. Toisaalta ei näitä kukaan muutenkaan kopeloi eli mitä sillä tunnolla väliä. Miestä mahdotonta löytää kun ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään naisten raukkamaisuus. Juuri tämänlaisen käytöksen takia raukkamaisuus on ämmämäisyyden synonyymi. Nainen hyökkää alapääjuttuihin, ja KAIKKI naiset yläpeukuttavat tuota raukkamaista viestiä.
Palstan mikropenis ilmoittautui näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon just laihduttanut 72 -> 60. Valitettavasti rinnat eivät pienentyneet. Kokonon edelleen 75G vaikka todella toivoin pienennystä. Leikkaus kiinnostaisi mutta kuulemma tunto lähtee. Toisaalta ei näitä kukaan muutenkaan kopeloi eli mitä sillä tunnolla väliä. Miestä mahdotonta löytää kun ketään ei kiinnosta.
Mä kopeloin itse. Etenkin unissäni, herään aina kädet tisseissä kiinni :D
Said no man ever T. katkera aa-kuppinen lauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on terveisin 65H-J
Genetiikka, mastopatia, paljon rintakudosta, vähän rasvaa jne.
Normaalipainossa mulla oli koko 80F.
Nyt kun on hieman ylipainoa koko on 85G/H
Erikoisia ongelmia 😂 Taidat olla aika nuori?
Jorma kirjoitti:
Olisipa ISO tissinen nainen, sellaiset oikein kunnon leilit mistä kiinni ottaessa tietää ja tuntee että ne on tissit, niillä kun läiskyttelisi mua naamalle.
Kaikki D-kuppiin asti saisivat ottaa silikonit.
Et ehtisi kuitenkaan käymään kaikkia D-kuppisia läpi. Sitäpaitsi vaihtelu virkistää.
Sellaista se on. Yhdelläkään yli kolmekymppisellä ei ole hyvän näköisiä isoja rintoja. Painovoima on veemäinen asia isoille rinnoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on terveisin 65H-J
t. 80N
Älkääs laudat keuliko
t. 100X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs tuo aloitus oli?
Miksi samanlainen huono käytös naiselta mieheen kohdistuen ansaitsee yläpeukun, kun mieheltä naiselle saa alapeukun? Avaus on typerä, kuten on myöhempi jatko samalla linjalla.
Miten ihmeessä teillä voi olla noin valtavat?