Olen mies, joka seuraa tätä palstaa ja kirjoittelee tänne
En tiedä olenko palstamiehen keskiarvo, mutta jos haluat kysyä jotain niin ehkä voin olla esimerkki miehestä, joka tänne kirjoittelee?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat miehet ei täällä palstalle. Täällä on vaan ho mostelijoita ja munattomia nillittäjiä.
Tuo on totta. Oma mies urheilee, laittaa harrasteautoaan, nikkaroi mökillä jne. Ei se täällä akkojen palstalla pyöri, tai netissä muutenkaan. Sisällä käy lähinnä syömässä ja nukkumassa.
Palstan miehet ovat heikkoja ja saamattomia.
Kiitos ei tuollaista autonrassaajaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Tätä se on täällä oleminen. Itsellä kokemusta jo 19 vuoden ajalta.
😲😐 Oot sairas....
Noooo.... ehkä varmaan jossain määrin :D En mie täällä ole asunu ja on ollu vuosien taukoja, mut nyt taas täällä.
Minä olen ollut 20 vuotta :D En myöskään asu täällä. Silti.
Onko tämä palsta ollut edes 20 vuotta olemassa? Vai yhdistynyt jonkun muun kanssa? 20 vuota sitten teininä muistan lukeneeni vain Jippiin palstaa, liekkö sitä missään muodossa enää?
Taitaa olla vuodesta 1998?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Tätä se on täällä oleminen. Itsellä kokemusta jo 19 vuoden ajalta.
😲😐 Oot sairas....
Noooo.... ehkä varmaan jossain määrin :D En mie täällä ole asunu ja on ollu vuosien taukoja, mut nyt taas täällä.
Minä olen ollut 20 vuotta :D En myöskään asu täällä. Silti.
Onko tämä palsta ollut edes 20 vuotta olemassa? Vai yhdistynyt jonkun muun kanssa? 20 vuota sitten teininä muistan lukeneeni vain Jippiin palstaa, liekkö sitä missään muodossa enää?
Taitaa olla vuodesta 1998?
Jostain sieltä asti. Päädyin tänne kun olin synnyttänyt esikoisen. Kauhistuin miten hirveitä nämä äidiksi itseään kutsuvat naiset oli ja ilkeitä. Avautui kerralla silmät pahuuteen ja naisten luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
hmm, palstan mutkattomuus vetoaa ainakin itseeni eniten. Aihe todellakin (riittävän) vapaa. Keskustelu on mielekkään vilkasta. Ei voi moittia aneemiseksi. Pidän myös siitä, että nimimerkkejä ei tarvita. Ihmisillä on kummallinen taipumus perustaa hyvävelisiskokerhoja jopa keskustelupalstoilla. Itse en kaipaa sellaista lainkaan. Jokainen kommentti on oma kokonaisuutensa enkä ole lainkaaan kiinnostunut mitä henkilö kirjoitti eilen. Talouteen ja sijoittamiseen liittyvissä keskusteluissa rakastuminen johonkin nimimerkkiin voi olla jopa rahallisesti tuhoisaa. Vauvapalstan kaltainen historiaton läppä jossa jokainen vastaa vain itsestään sopii meille miehille täydellisesti.
Samaa mieltä. Ei huomenna muistella eilisen erheitä. Eteenpäin. Vain kommentti ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen mies ja kirjoittelen tänne. Lähinnä vih.aviestejä ja vi.ttuilua, mutta niin kuin luovan kirjoituksen tunneilla opetettiin: kaikki teksti ja diskurssi on arvokasta. Pas.kaa jusssin lopetusta.
Olen nainen mutta olen huomannut, että jos joku mieheksi tunnustautuva tänne kirjoittaa ja varsinkin jos tekee aloitukseen, tulee nopeita todella vihamielisiä kommentteja joissa ei ole päätä eikä häntää. Ihan hävettää että joku niin katkera ihminen on koko ajan täällä paikalla ja koko elämän sisältö on siinä että pääsee sanomaan jollekulle tuntemattomalle paskaa vain siksi että on mies. On kyllä säälittävä elämäntilanne näillä.
Eikö olis jo aika ymmärtää, että tämä palsta on avoin kaikille ja niitä mainitsemiasi ihmistyyppejä voi täällä pyöriä useampia. Tämä on ilmeisesti kuitenkin suosituin suomalainen keskustelupalsta.
Mikä on lempikirjaimesi?
Kyllä luit oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaat siis naisia?
En pelkästään vihaa, vaan myös halveksun.
Täysin syystä ja aiheesta. Suomi-akka on niin vastenmielinen otus kuin olla ja voi. Häpeäksi sukupuolelleen.
Höpöhöpö! Ollaan ulkomaalaisille haluttuja puolisoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Melko vanha.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lemmikki vai pehmolelu?
Tykkään koirista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempikirjaimesi?
Kyllä luit oikein.
T ja W.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaat siis naisia?
Täysin syystä ja aiheesta. Suomi-akka on niin vastenmielinen otus kuin olla ja voi. Häpeäksi sukupuolelleen.
Niin, jotta saavat oleskeluluvan. Suomiakathan tunnetaan välimeren seudulla ilmaishuorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaat siis naisia?
Niin, jotta saavat oleskeluluvan. Suomiakathan tunnetaan välimeren seudulla ilmaishuorina.
Olen opetellut turkin kieltä, ja siellä lomaillessani oli tosiaan melkoinen järkytys kuunnella sivusta, kun paikalliset miehet juttelivat keskenään pohjoismaalaisista naisista. Olen siis itse mies.