Olen mies, joka seuraa tätä palstaa ja kirjoittelee tänne
En tiedä olenko palstamiehen keskiarvo, mutta jos haluat kysyä jotain niin ehkä voin olla esimerkki miehestä, joka tänne kirjoittelee?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kova syömään?
Kertoisitko päiväsi kaikki syömiset?Välillä. Olenhan mies. Miehet syövät.
Tänään olen syönyt puuroa, pähkinöitä ja porkkanoita.
ap
Eiku siun piti sanoa, et syöt rautanauloja ja paskannat kettinkiä. 😂
Astuin kerran naulaan. Se oli huono kokemus. En haluaisi sellaista vielä syödäkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oikeat miehet ei täällä palstalle. Täällä on vaan ho mostelijoita ja munattomia nillittäjiä.
Ja katkeria jämänaisia.
M44 kirjoitti:
Tätä se on täällä oleminen. Itsellä kokemusta jo 19 vuoden ajalta.
Oletko homohuora? Omistatko ison dildon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat miehet ei täällä palstalle. Täällä on vaan ho mostelijoita ja munattomia nillittäjiä.
Tuo on totta. Oma mies urheilee, laittaa harrasteautoaan, nikkaroi mökillä jne. Ei se täällä akkojen palstalla pyöri, tai netissä muutenkaan. Sisällä käy lähinnä syömässä ja nukkumassa.
Palstan miehet ovat heikkoja ja saamattomia.
Minusta ap kuulostaa mukavalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Oletko homohuora? Omistatko ison dildon?
Sulle mä voin olla mitä vaan. En tarvii dildoja, kun mulla on sellanen meisseli, joka ei ihan joka työkalupakkiin sovikaan.
M44 kirjoitti:
😲😐 Oot sairas....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta. Oma mies urheilee, laittaa harrasteautoaan, nikkaroi mökillä jne. Ei se täällä akkojen palstalla pyöri, tai netissä muutenkaan. Sisällä käy lähinnä syömässä ja nukkumassa.
Minusta ap kuulostaa mukavalta mieheltä.
Kiitos. Tästä tuli mukava olo.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset menisi vaikka vahaamaan autoa?
No hänen varmaan täytyy kun et itse tuotakaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
😲😐 Oot sairas....
Noooo.... ehkä varmaan jossain määrin :D En mie täällä ole asunu ja on ollu vuosien taukoja, mut nyt taas täällä.
Itsekin olen mies ja kirjoittelen tänne. Lähinnä vih.aviestejä ja vi.ttuilua, mutta niin kuin luovan kirjoituksen tunneilla opetettiin: kaikki teksti ja diskurssi on arvokasta. Pas.kaa jusssin lopetusta.
Big deal. Eipä tänne tullessa koskaan sukupuolta kysytty. Eiköhän täällä miehiä pyöri runsaasti siinä missä muutenkin nettikeskustelupalstoilla. Olen mies myös.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen mies ja kirjoittelen tänne. Lähinnä vih.aviestejä ja vi.ttuilua, mutta niin kuin luovan kirjoituksen tunneilla opetettiin: kaikki teksti ja diskurssi on arvokasta. Pas.kaa jusssin lopetusta.
Olen nainen mutta olen huomannut, että jos joku mieheksi tunnustautuva tänne kirjoittaa ja varsinkin jos tekee aloitukseen, tulee nopeita todella vihamielisiä kommentteja joissa ei ole päätä eikä häntää. Ihan hävettää että joku niin katkera ihminen on koko ajan täällä paikalla ja koko elämän sisältö on siinä että pääsee sanomaan jollekulle tuntemattomalle paskaa vain siksi että on mies. On kyllä säälittävä elämäntilanne näillä.
Ei ole naista, koska sunnuntaina tänne kirjoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
😲😐 Oot sairas....
Noooo.... ehkä varmaan jossain määrin :D En mie täällä ole asunu ja on ollu vuosien taukoja, mut nyt taas täällä.
Minä olen ollut 20 vuotta :D En myöskään asu täällä. Silti.
Trollit vastailee provoon Vauva-palstalla. Onnea vaan teille kaikille loppuelämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta olen huomannut, että jos joku mieheksi tunnustautuva tänne kirjoittaa ja varsinkin jos tekee aloitukseen, tulee nopeita todella vihamielisiä kommentteja joissa ei ole päätä eikä häntää. Ihan hävettää että joku niin katkera ihminen on koko ajan täällä paikalla ja koko elämän sisältö on siinä että pääsee sanomaan jollekulle tuntemattomalle paskaa vain siksi että on mies. On kyllä säälittävä elämäntilanne näillä.
Todella samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaat siis naisia?
En pelkästään vihaa, vaan myös halveksun.
Täysin syystä ja aiheesta. Suomi-akka on niin vastenmielinen otus kuin olla ja voi. Häpeäksi sukupuolelleen.
hmm, palstan mutkattomuus vetoaa ainakin itseeni eniten. Aihe todellakin (riittävän) vapaa. Keskustelu on mielekkään vilkasta. Ei voi moittia aneemiseksi. Pidän myös siitä, että nimimerkkejä ei tarvita. Ihmisillä on kummallinen taipumus perustaa hyvävelisiskokerhoja jopa keskustelupalstoilla. Itse en kaipaa sellaista lainkaan. Jokainen kommentti on oma kokonaisuutensa enkä ole lainkaaan kiinnostunut mitä henkilö kirjoitti eilen. Talouteen ja sijoittamiseen liittyvissä keskusteluissa rakastuminen johonkin nimimerkkiin voi olla jopa rahallisesti tuhoisaa. Vauvapalstan kaltainen historiaton läppä jossa jokainen vastaa vain itsestään sopii meille miehille täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitähän se akkamaisuus on.
Kartettava ominaisuus, joka edustaa kaikkea kehnoa ja heikkoa ihmisessä.
Mikä persuaate?
Ei ole.
En usko.
Ei ole ajan haaskausta, mutta silti teen sitä liian harvoin.
ap