Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli ärsytyksestä, että mieheni on lyhyt?

Vierailija
21.06.2020 |

Olemme olleet yhdessä yli kuusi vuotta, mutta yhä ärsyttää. Olen kateellinen naisille, joilla on pitkä mies. Minun suvussani kaikki miehet ovat yli 185cm, monet yli 190cm, joten olen tottunut pitkiin miehiin. Mieheni on n. 177cm ja itsekin 170cm, joten mekään emme ole ihan lyhyitä. Silti kaikissa valokuvissa näytämme kääpiöpariskunnalta muiden rinnalla ja se ärsyttää. Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Aasiaan niin olette jättiläisiä.

Ei voi olla muuta tietä kun järkevänpää .......

Vierailija
42/51 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 cm mies on aivan liian pitkä, honkkeli todellakin.  Kuka sellaisen haluaa miehekseen !!? Kaikella sitä ylvästelläänkin ja tunnetaan paremmuutta, suvun honkkeleistakin! ::::)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se pätkä yli laidan

Zinc

Vierailija
44/51 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehet on kaikki jostain syystä olleet jotain 170-180. Itsekin oon vain 160cm tonttu.

Ei mulla ole ikinä käynyt mielessä että olisivat mitenkään lyhyitä, ihan normaalipituisia.

Musta on vaan söpöä kun muut sanoo pygmi-pariksi.

Olisipa kurja tietää että mies häpeää jotain fyysistä ominaisuutta jolle ei mitään voi.

Kannattaisko katsoa välillä peiliin että olisko siellä mitään korjattavaa?

Luitko aloituksen? En minä miestäni syytä lyhyydestään. Tiedän, että tämä on ihan mun oma päänsisäinen ongelma ja siksi kysyinkin, että miten siitä voi päästä yli.

Tiedän, miten siitä pääsee yli. Jätät miehen, yrität sitten päästä sinkkuudestasi pitkien miesten kanssa, epäonnistut kaikissa tulevissa suhteissasi, ymmärrät miten se pituus olikin pienin murheistasi, ja lopulta kadut tyhmyyttäsi ja sitä että jätit hyvän miehen.

Onnea yritykselle!

Näkisin että tämä on paras ratkaisu. Ei se ketään tee onnelliseksi, mutta nainen edes oppii jotain, vuosien kuluessa. Ja ehkä ymmärtää jossain vaiheessa olla laittamatta niin paljon painoa ulkoisille asioille.

t. 175cm

Haha, jos ihan rehellisiä ollaan niin kaikki laittaa jonkin verran painoa ulkoisille asioille. Joka muuta väittää, valehtelee.

Vierailija
45/51 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuolee yllättäen. Ajattele sitten, millaista täysin typerää ja merkityksetöntä asiaa pyörittelit mielessäsi. Onko sitten hyvä fiilis? Arvot järjestyksiin nyt!

Vierailija
46/51 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehet on kaikki jostain syystä olleet jotain 170-180. Itsekin oon vain 160cm tonttu.

Ei mulla ole ikinä käynyt mielessä että olisivat mitenkään lyhyitä, ihan normaalipituisia.

Musta on vaan söpöä kun muut sanoo pygmi-pariksi.

Olisipa kurja tietää että mies häpeää jotain fyysistä ominaisuutta jolle ei mitään voi.

Kannattaisko katsoa välillä peiliin että olisko siellä mitään korjattavaa?

Luitko aloituksen? En minä miestäni syytä lyhyydestään. Tiedän, että tämä on ihan mun oma päänsisäinen ongelma ja siksi kysyinkin, että miten siitä voi päästä yli.

Tiedän, miten siitä pääsee yli. Jätät miehen, yrität sitten päästä sinkkuudestasi pitkien miesten kanssa, epäonnistut kaikissa tulevissa suhteissasi, ymmärrät miten se pituus olikin pienin murheistasi, ja lopulta kadut tyhmyyttäsi ja sitä että jätit hyvän miehen.

Onnea yritykselle!

Näkisin että tämä on paras ratkaisu. Ei se ketään tee onnelliseksi, mutta nainen edes oppii jotain, vuosien kuluessa. Ja ehkä ymmärtää jossain vaiheessa olla laittamatta niin paljon painoa ulkoisille asioille.

t. 175cm

Haha, jos ihan rehellisiä ollaan niin kaikki laittaa jonkin verran painoa ulkoisille asioille. Joka muuta väittää, valehtelee.

Mutta se, että tekee siitä asiasta jokapäiväisen ongelman suhteeseen jo ryhdyttyään, onkin harvinaisempaa. Jotain on jäänyt oppimatta.

Vierailija
47/51 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä saada mies käyttämään hattuja, niin tulee vähän pituutta lisää.

Sellainen Puupää-hattu sopisi tosi hyvin kun on tuo Justiinakin jo valmiiksi olemassa :) 

Vierailija
48/51 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä saada mies käyttämään hattuja, niin tulee vähän pituutta lisää.

Sellainen Puupää-hattu sopisi tosi hyvin kun on tuo Justiinakin jo valmiiksi olemassa :) 

Miehelle kaveriksi vielä Pätkä, niin eiköhän ala olemaan mittasuhteet kunnossa.

Vierailija
49/51 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sulle sen miehen valitsi?

Vierailija
50/51 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naispuolinen tuttava joka on noin 150cm ja yritti iskeä lähes 2 metristä miestä koska tykkää pitkistä miehistä. Mies sanoi suoraan ettei ala seurustelemaan niin lyhyen naisen kanssa. Ehkä naisen tulee itse ensin kasvaa se 30cm ennen kuin alkaa vaatimaan pitkää miestä itselleen.

Vierailija
51/51 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on selvästi liikaa aikaa ja liian hyvin asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan