Miten päästä yli ärsytyksestä, että mieheni on lyhyt?
Olemme olleet yhdessä yli kuusi vuotta, mutta yhä ärsyttää. Olen kateellinen naisille, joilla on pitkä mies. Minun suvussani kaikki miehet ovat yli 185cm, monet yli 190cm, joten olen tottunut pitkiin miehiin. Mieheni on n. 177cm ja itsekin 170cm, joten mekään emme ole ihan lyhyitä. Silti kaikissa valokuvissa näytämme kääpiöpariskunnalta muiden rinnalla ja se ärsyttää. Onko mitään tehtävissä?
Kommentit (51)
Mieti että David Beckham on vain kolme senttiä pidempi.
Kirjoittajana on lyhyeksi itsensä tunteva mies, joka jankuttaa jatkuvasti pituudestaan tällä palstalla.
Yksikään täysjärkinen nainen ei mollaa valitsemansa miehen pituutta.
Kääpiöpariskunta? Oletko sinäkin 170 cm nainen jotenkin huomattavan lyhyt suvussasi?
Mun miehet on kaikki jostain syystä olleet jotain 170-180. Itsekin oon vain 160cm tonttu.
Ei mulla ole ikinä käynyt mielessä että olisivat mitenkään lyhyitä, ihan normaalipituisia.
Musta on vaan söpöä kun muut sanoo pygmi-pariksi.
Olisipa kurja tietää että mies häpeää jotain fyysistä ominaisuutta jolle ei mitään voi.
Kannattaisko katsoa välillä peiliin että olisko siellä mitään korjattavaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun miehet on kaikki jostain syystä olleet jotain 170-180. Itsekin oon vain 160cm tonttu.
Ei mulla ole ikinä käynyt mielessä että olisivat mitenkään lyhyitä, ihan normaalipituisia.
Olisipa kurja tietää että mies häpeää jotain fyysistä ominaisuutta jolle ei mitään voi.
Kannattaisko katsoa välillä peiliin että olisko siellä mitään korjattavaa?
Luitko aloituksen? En minä miestäni syytä lyhyydestään. Tiedän, että tämä on ihan mun oma päänsisäinen ongelma ja siksi kysyinkin, että miten siitä voi päästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko katsoa välillä peiliin että olisko siellä mitään korjattavaa?Luitko aloituksen? En minä miestäni syytä lyhyydestään. Tiedän, että tämä on ihan mun oma päänsisäinen ongelma ja siksi kysyinkin, että miten siitä voi päästä yli.
Varmaan ajattelemalla, että kaikki muut ovat luonnottomia honkkeleita. Toteathan itsekin, että muuten suvussa ollaan pitkää väkeä, ja te olette ne "normaalit".
No ette ole todellakaan mikään kääpiöpari. Me ollaan mieheni kanssa 157cm ja 160cm. Me kyllä usein ollaan valokuvissa se lyhyin pariskunta, mutta se ei kyllä ole mikään kriisinpaikka mulle. Mitä väliä, vaikka olisi lyhyin?
Mistä tällainen voi kummuta? Suvussa on vain pitkiä naisia ja miehiä ja ainoa minua lyhyempi on isoäitini. Miksi olen rakastunut selvästi lyhyempään mieheen kun asia jollain taisolla kuitenkin häiritsee? Psykologia paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko katsoa välillä peiliin että olisko siellä mitään korjattavaa?Luitko aloituksen? En minä miestäni syytä lyhyydestään. Tiedän, että tämä on ihan mun oma päänsisäinen ongelma ja siksi kysyinkin, että miten siitä voi päästä yli.
Tiedän, miten siitä pääsee yli. Jätät miehen, yrität sitten päästä sinkkuudestasi pitkien miesten kanssa, epäonnistut kaikissa tulevissa suhteissasi, ymmärrät miten se pituus olikin pienin murheistasi, ja lopulta kadut tyhmyyttäsi ja sitä että jätit hyvän miehen.
Onnea yritykselle!
Ei ole ikinä mitään haitannu,vaikkaolen 159sm.Täydellinen!
170 cm nainen on ihan normaali, mutta 177cm mies on kyllä lyhyt varsinkin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
170 cm nainen on ihan normaali, mutta 177cm mies on kyllä lyhyt varsinkin nykyään.
Onko joku jotain muuta väittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittajana on lyhyeksi itsensä tunteva mies, joka jankuttaa jatkuvasti pituudestaan tällä palstalla.
Yksikään täysjärkinen nainen ei mollaa valitsemansa miehen pituutta.
En usko. Aloittaja on nainen, joka kirjoitti rehellisesti miten naiset ajattelevat. Hän sai miinuksia, kosja naisten mielestä on pahempi sanoa ääneen ikävät ajatuksensa, kuin ajatella ikäviä ja toimia ikävien ajatusten mukaan mutta olla silti sanomattan niitä ääneen.
t. 175cm, eka viesti ketjuun
No kumpi ap:tä ärsyttää enemmän., lyhyt mies vai ei miestä ollenkaan.
Mikäli ei resursseja ole parempaan,niin silloin on tyydyttävä siihen, mihin on, tai oltava ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku jotain muuta väittänyt?
Ei kai ole. Ei se enää tuosta kasva joten ei siinä paljon vaihtoehtoja jää. Ehkä se kannattaa palauttaa muiden hobittien luokse ja etsiä oikea mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, miten siitä pääsee yli. Jätät miehen, yrität sitten päästä sinkkuudestasi pitkien miesten kanssa, epäonnistut kaikissa tulevissa suhteissasi, ymmärrät miten se pituus olikin pienin murheistasi, ja lopulta kadut tyhmyyttäsi ja sitä että jätit hyvän miehen.
Onnea yritykselle!
Näkisin että tämä on paras ratkaisu. Ei se ketään tee onnelliseksi, mutta nainen edes oppii jotain, vuosien kuluessa. Ja ehkä ymmärtää jossain vaiheessa olla laittamatta niin paljon painoa ulkoisille asioille.
t. 175cm
Yritä saada mies käyttämään hattuja, niin tulee vähän pituutta lisää.
Sen mä tiedän kyllä :)