Voisko meille arpivatsoille, selluliittireisille, akneselille, eriparitisseille, punanaamoille yms olla joku oma ranta, jossa voisi pukeutua bikineihin ilman, että joku tuijottaa??
Kommentit (28)
Joo. Olen remmissä t seksuaalisesti hyväksikäytetty
Eli käänteisesti: kannattaa etsiä hiljaisin kallioranta ja varautua viettämään päivää yksikseen lukien ja musiikkia kuunnellen. Ihan takuulla joku on tunkemassa iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia on aivan varma: aina joku tuijottaa jossakin.
On muuten jännä, että mitä enemmän haluaisi olla omissa oloissaan ja vain nauttia olostaan, aina joku tulee iholle. Olin Kreetalla 7 kk raskaana, painoin 90 kg. Piirtelin omiani hotellin rannalla. Jo vain yksi norjalainen kundi olisi halunnut samaan suihkuun kanssani.
Miehet on sellaisia. Jos eivät ole huomiosi keskipisteenä, tulevat häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten jännä, että mitä enemmän haluaisi olla omissa oloissaan ja vain nauttia olostaan, aina joku tulee iholle. Olin Kreetalla 7 kk raskaana, painoin 90 kg. Piirtelin omiani hotellin rannalla. Jo vain yksi norjalainen kundi olisi halunnut samaan suihkuun kanssani.
Jos sitä kiihotti pallovatsa (meitä oli selkeästi kaksi) ja täydellinen rentous. Kun ei etsi mitään, eikö halua mitään, saa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sellaisia. Jos eivät ole huomiosi keskipisteenä, tulevat häiritsemään.
Niinpä. Se kerta, kun haluaa mennä yksin metsään kävelylle nauttimaan luonnon rauhasta, eikös heti löydy seuraa.
Mä olen sellainen tuijottaja. Katson aina ihmisiä.
Se ei ole kiinni siitä että olisin innokas tuijottamaan rumuutta tai selluliittia. Katson kaikenlaisia ihmisiä paljon.
Siitä en ole koskaan kärsinyt että kuvittelisin ap:n tavoin että kaikki tuijottaa mua. Ketään ei tuijota kaikki. Mutta mä tuijotan kaikkia.