Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäreilu työnjako

Vierailija
20.06.2020 |

Onko muilla sellaista epäarvoisuutta, että on tervetullut esim. yhteiseen juhannukseen tai muihin juhliin "työntekijäksi", mutta muut sisarukset saavatkin mennä vuosi toisensa jälkeen aina valmiiseen pöytään? Parikin päivää jos vietän paikanpäällä kesäpaikassa, vaaditaan osallistumista töihin, mutta muut sisarukset saavat samaan aikaan lomailla vaikka viikko kaupalla pistämättä tikkua ristiin. Juhlissa saa olla aina tiskarina, kun toiset saavat keskustella vieraiden kanssa. Mikä saa aikuiset ihmiset toimimaan näin epäreilusti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse. Sisaruksia on samalla tavalla vaadittu piikomaan, mutta he osaavat sanoa ei. Opettele sama.

Vierailija
2/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole aina edes pyydetty ja juuri tämä tekee asiasta epäreilun. Nuorempana kun kieltäydyin, haukuttiin ilkeäksi ja kiusaajaksi. Sisaruksia sen sijaan ei saanut tämmöisillä asioilla rasittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen itse ottanut kesäpaikassa rennosti, on jälkeenpäin tullut valituksia.

Vierailija
4/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko teistä sisaruksista vanhin?

Vierailija
5/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko teistä sisaruksista vanhin?

Jep! Sekö tässä on taustalla?

Vierailija
6/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän vaatimuksen jonkinlaisesta kohtuullisesta osallistumisesta, mutta tuo nimittely on asiatonta. Minä siis olen ilkeä ja kiusaaja, kun vaadin tasa-arvoa, mutta sisarukseni hyviksiä siitä huolimatta, että eivät osallistu?

Vierailija
7/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukset saavat muutenkin kaiken tuen, kyyti-palvelut jne. Mulle hyvä jos kauppakassia tuovat, ollessani sairaana.

Vierailija
8/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, mitä p***** oikein olen tehnyt, kun roolinani on olla vähempiarvoisempi?!

Vierailija
9/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli vierailla paikassa, missä muut saavat luvan kanssa lekotella, mutta itse täytyy olla tuntosarvet pystyssä kuulostelemassa mitä odotetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme