Naiset, joilla karvainen mies: kuinka kestätte? Itse en hyväksy edes partaa
Parta on epähygieeninen. Kaikki ruoan bakteerit jää siihen. Mutta sitten karvat rinnassa ja jopa SELÄSSÄ. En todellakaan sietäisi sellaista. EN TODELLAKAAN!
N26
Kommentit (93)
Älä välitä ap, me kaikki miehet halveksimme sinua, tyydy sinä vain karvattomiin piilohomoihin. Oikea mies ottaa oikean naisen, ei apn kaltaista rumilusta. Kävin katsomassa tilisi.
Tälleen vähän pidenpään eläneenä; ei ole koiraakaan karvoihin katsominen. Katson aina kokonaisuutta. Tyhmät, töykeät, itsekeskeiset ja jotenkin ongelmalliset ohitan. Sitten jää jäljelle kivat, mukavat ja asiansa hyvin hoitavat miehet, joilla ei ole alkoholiongelmia tmv. Näistä miehistä valitsen semmoisen, joka miellyttää silmää (siis on ihan ok), jonka kanssa on kemiaa ja jonka silmistä näkee lempeyden / kiltteyden. Kun tämän prosessin jälkeen päädyn jonkun kanssa petiin, niin hän ei todellakaan siinä vaiheessa saa pakkeja, jonkun karvan vuoksi. Toki siinä tilanteessa toivon, että seksi on edes keskinkertaista. Tähän saakka on ollut. Toki kokemusta vaan 2 kumppanista, joista toisen kanssa 20v. Mä luulen, että moni tosi pinnallinen on vain liian nuori vielä. Kun on pitkässä suhteessa, niin hygienia on kyllä tärkeää, mutta muut muutokset kumppanin ulkonäössä kuuluu elämään.
Minä en huolisi karvatonta miestä. Yök.
Parrakkaat miehet ovat naismaisen turhamaisia, yleensä kaljuja ja siksi tuo parta. Jossain kai karvoja pitää olla.
No ihan itse on se mies valittu joten miksei sitä kestäisi. Karvaiset miehet on ihania 😍
Suurin osa suomalaisista nuorista miehistä on parrakkaita koska ovat jostain syystä kaikki kaljuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kertoi palstalla, että hänen miehestään lähtee karvoja eri paikkoihin. Voiko ällöttävämpää olla?
Tiedän erään tälläisen tapauksen ja äijästä tosiaan varisee karvoja sitä mukaa, että saisi kulkea imurin kanssa perässä koko ajan. Sänky on aivan järkyttävän näköinen aamulla jne.
😍
Kunhan sinä, nainen, olet karvaton ja kalju niin kaikki on hyvin!
t., Karvaton ukko
Kaikki muu käy, mutta exällä mulkku kasvoi karvaa. Jokaisen peuhaamisen jälkeen sai karvoja kaivella pillusta.
En pidä karvaisista miehistä, mutta se ei tarkoita, että minulla olisi joku oikeus vaatia miehiltä karvattomuutta.
Parta ja viikset pitää ehdottomasti olla, en voisi kuvitella olevani siloposken kanssa. Rintakarvat on myös ok. Selkä ja alakerta saisi olla ajeltu.
Miehelläni on ihana turkki alaselässä. Sen silittely tuntuu niin hyvältä. Rintakarvojakin tykkään pörröttää. Nuorempana olin vielä epäkypsä ja ajattelin, että vain parraton ja rintakarvaton poikabändityyppinen mies olisi mieleeni. Niin sitä muuttuu, kun kypsyy ja rakastuu oikeasti.
Karvat kiihottaa. En haluaisi karvatonta miestä. Naismainen.
Aika akrobaattisia liikkeitä täytyy tehdä kylppärissään miehen, joka selkäkarvansa pitää aisoissa joka päivä. Jos ei, niin piikikäs sänkikö onnen takaa?
Terv karvojen rakastaja
Mun mieheni on paitsi parrakas, myös pitkätukkainen, ja sellainenhan kyllä hoitaa ja leikkoo karvojaan tämän tästä. Muut karvat ovat lähinnä jaloissa ja mahassa, eivät ne siellä häiritse. Selkäkarvaa ei onneksi ole.
Vierailija kirjoitti:
Karvat kiihottaa. En haluaisi karvatonta miestä. Naismainen.
Kyllä onkin, on kokemusta enkä puhu nyt mistään feminiinisistä vivahteista tai kauneudesta vaan naismaisuudesta! Ilkeä, piikikäs, valittava naismainen mies. Se on jo pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä karvaisessa selässä on turn-off? Mun mielestä karvaiset miehet ovat ihania. Olen aina ollut sitä mieltä. Olin ikionnellinen, kun näin ensimmäistä kertaa mieheni t-paidassa (tapasimme talvella jolloin hän piti pitkähihaisia) ja näin puoleensavetävän karvaiset käsivarret 😁 Miehelläni on parta, rinta- ja selkäkarvat, hartiakarvat ja oikeastaan karvaa joka puolella. Olen tosi tyytyväinen! Mies ei ennen mua kokenut, että hänen karvansa olisivat hyvä juttu, mutta nyt on jättänyt ajelemisen sikseen kun on huomannut mun mieltymykset.
Miehet voivat helposti miellyttää naistaan mutta naiset kokevat sen alistavaksi jos miellyttää miestään 😅
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu käy, mutta exällä mulkku kasvoi karvaa. Jokaisen peuhaamisen jälkeen sai karvoja kaivella pillusta.
Hui 😱🦾🏾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä karvaisessa selässä on turn-off? Mun mielestä karvaiset miehet ovat ihania. Olen aina ollut sitä mieltä. Olin ikionnellinen, kun näin ensimmäistä kertaa mieheni t-paidassa (tapasimme talvella jolloin hän piti pitkähihaisia) ja näin puoleensavetävän karvaiset käsivarret 😁 Miehelläni on parta, rinta- ja selkäkarvat, hartiakarvat ja oikeastaan karvaa joka puolella. Olen tosi tyytyväinen! Mies ei ennen mua kokenut, että hänen karvansa olisivat hyvä juttu, mutta nyt on jättänyt ajelemisen sikseen kun on huomannut mun mieltymykset.
Miehet voivat helposti miellyttää naistaan mutta naiset kokevat sen alistavaksi jos miellyttää miestään 😅
Varmaan kiinni siitä kuinka pyynnön esittää? Ei mulla ole ollut ongelmaa, yhdessä 20 v. Juuri uusin yöpaitani miehen pyynnöstä. Mukavuudesta tinkimättä.
Onkos neidillä miten karvainen tussukka?
En voi sietää karvaista tussua. EN TODELLAKAAN