Naiset, joilla karvainen mies: kuinka kestätte? Itse en hyväksy edes partaa
Parta on epähygieeninen. Kaikki ruoan bakteerit jää siihen. Mutta sitten karvat rinnassa ja jopa SELÄSSÄ. En todellakaan sietäisi sellaista. EN TODELLAKAAN!
N26
Kommentit (93)
Tykkään miehen karvoista. Rintakarvat saavat sydämen sykkeen kohoamaan korkealle. Säärikarvat, käsivarsikarvat kämmenselkään asti, napaan ulottuvat karvat, rahisevat sänget leuassa, poskilla ja kaulassa. Hälyttäkää palokunta!
Olenko ainoa?
Nainen voi kihartaa karvat sormien ympärille niin saa hyvän otteen pakaroista 👍
Sileät miehet on ällön limaisia. Parta tekee miehen!
Tiedättekö mikä aloittaja on?
Yksinäinen.
Ymmärrän hyvin aloittajaa. Meillä karvaisilla miehillä on isona ongelmana, että ruuan bakteerit jäävät selkäkarvoihin kiinni.
Parta saa olla mutta ei karvaista vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään miehen karvoista. Rintakarvat saavat sydämen sykkeen kohoamaan korkealle. Säärikarvat, käsivarsikarvat kämmenselkään asti, napaan ulottuvat karvat, rahisevat sänget leuassa, poskilla ja kaulassa. Hälyttäkää palokunta!
Olenko ainoa?
Et.
Olen parrakas ja jonkin verran karvainen mies niin tiedän ettet ole ainoa.
Karvainen mies on parasta mitä tiedän Etenkin jos vielä komea parta ja viikset (jos ne kasvaa kunnolla tuuheana, eikä harvana risuna) lisänä, niin kyllä on kuuma 😏 Karvaton mies ei tuntuisi mieheltä ollenkaan, ihan liian feminiininen.
Saako olla hiuksia?
Entäs kulmakarvat?
On aika villin näköistä jos ei oo yhtäkään karvaa aikuisen miehen kropassa.
Kaikki käy, karvaton tai karvainen - mutta selkäkarvoista en pidä. Anteeksi siitä.
Ihana parta ja rintakarvatkin on. Mieheni haluaa että kuoppa leuassa ei näy. Ymmärrän sen. Suutelu on ihanaa, hän on miehekäs.
Karvaiset miehet on ihania.
Parta tuntuu ihanalta sisäreisissä
En tykkää karvaisista miehistä, mutta tuo oli niin hyväluonteinen, että ihastuin siihen partoineen kaikkineen.
Muutenkin täysin päinvastainen ulkoisesti mun miesmausta.
N33