Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, joilla karvainen mies: kuinka kestätte? Itse en hyväksy edes partaa

Vierailija
20.06.2020 |

Parta on epähygieeninen. Kaikki ruoan bakteerit jää siihen. Mutta sitten karvat rinnassa ja jopa SELÄSSÄ. En todellakaan sietäisi sellaista. EN TODELLAKAAN!

N26

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nä mä kyllä tykkään että mies on karvainen. selkäkarvat nyt ei oo niin ihania mutta rintakarvoja pitää olla ja naamassa myös. :) Mun mielestä se on miehekästä. Liian siloiset ei sytytä.

Harmittavan monella suomipojalla ei parta kasva. Ovat liian siloposkisia ja karvattomia omaan makuun.

Vierailija
42/93 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten käy, mutta kerran oli sellainen mies, ei tosin edes kovin karvainen. Niitä karvoja oikeasti putosi miehestä! Se oli tosi ällöä. Lisäkso sellaiset on inhottavia, jotka ei edes halutessaan saa siloposkia vaan aina on se sänki, vaikka kuinka ajaisi.

Tuo viimeisin kertoo ainoastaan kovasta testotasosta, joka ei ole koskaan huono juttu ;)

Pelkkä parrankasvu ei niinkään kerro. Runsas rintakarvoitus taas kertoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy rintakarvat,mahakarvat,selkäkarvat käytännössä kaikki mahdollinen. Eipä oo naiset ikinä valittanu mitään enemmänkin kehuja tullut.

M29

Vierailija
44/93 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkä on ehkä ällöttävin. Näin kerran sellaisen ilman paitaa. Kuvottavaa.

Aika harvalla kasvaa kunnolla karvaa selkään. En ole koskaan leikannut mitään kaulan alapuolella olevaa karvoitusta mutta parransängin ajan pois joka aamu. Muuten karvoitusta löytyy rintakehästä, vatsasta, reisistä, sääristä, käsivarsista ja intiimialueilta, mutta ei selästä. Kesällä sitä pääsee esittelemään omaa karvoitustaan, joka erottaa miehet pojista.

Vierailija
45/93 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta karvainen mies on ihana. Uros. Karvaton on alien. Eläköön karvaiset miehet:!

Vierailija
46/93 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonhan tämä on myös muotijuttu. 70- ja vielä 80- luvulla rintakarvat olivat must. Miehet pitivät nappipaitoja, joissa napit olivat melkein napaan asti auki ja rintakarvat rehottivat esillä. 

Sitten se on makuasia. Itseäni eivät nappaa karvaiset miehet. En voi sille mitään. Jos nyt nyt koivissa ja käsivarsissa on joitakin karvoja, niin ok. Rintakarvat ovat minulle kauhistus. Kerran näin sellaisen selkäkarvaisen miehen, jolla oli hopeanvärisiä pitkiä karvoja selkä niin tuuheanaan, ettei ihoa näkynyt ollenkaan. Se näky paloi verkkokalvolleni. 

En myöskään pidä pitkistä ja rehottavista alakerran karvoista. 

Minun on pakko tunnustaa, että kerran heivasin lyhyen tutustumisen jälkeen yhden tyypin, koska tämä oli gorrillan lailla karvainen. Hyi minua.

Vierailija
47/93 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän karvainen selkä on vähän turn-off, mutta muuten kokoparrat ja rintakarvat on jees. En ymmärrä jos mies ajelee munakarvojaan ja kainaloitaan, kyllä miehen pitää näyttää mieheltä.

Ottaisitko todella pitkää karvaa jokapuolelta kasvavan peniksen suuhusi, ei haittais yhtään? Kysymys taitaa olla sinulle täysin hypoteesi koska et ilmeisesti harrasta sitä muutenkaan, muuten et sanoisi noin.

En ole kuullutkaan kalusta, jossa karvaa kasvaisi.

Vierailija
48/93 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/93 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kertoi palstalla, että hänen miehestään lähtee karvoja eri paikkoihin. Voiko ällöttävämpää olla?

Tiedän erään tälläisen tapauksen ja äijästä tosiaan varisee karvoja sitä mukaa, että saisi kulkea imurin kanssa perässä koko ajan. Sänky on aivan järkyttävän näköinen aamulla jne.

Ja joillekin on ihan ok, jos koira makaa sängyssä 🙄

Vierailija
50/93 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/93 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää bodysheimausta. Miettisitte, miten kirjoitatte toisista ihmisistä.

Vierailija
52/93 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan karvaisia miehiä. Ei tarvitse mikään gorilla olla, mutta kyllä pitää olla hiukset ja parta (näitä saa toki siistiä) ja kehon luonnolliset karvat tallella. Ajeltu mies tuntuu vauvalta.

Vierailija
53/93 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrassa on feromoneja ja mieshormonien. Miehen partaa on kiva nuuhkutella.

Vierailija
54/93 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan karvaisia miehiä. Ei tarvitse mikään gorilla olla, mutta kyllä pitää olla hiukset ja parta (näitä saa toki siistiä) ja kehon luonnolliset karvat tallella. Ajeltu mies tuntuu vauvalta.

Mä en ottais mitään ajeltua miestä, huyi! Tiiä miten sitä on ajeltu.. Ei saa kyllä olla karvanenkaan, ihan superposliini on hyvä

Vierailija
55/93 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö jotain hormoneja, AP?

En ymmärrä lainkaan karvattomia miehiä, hyi hemmetti. Jos miehellä on luonnostaan vähäinen karvoitus, mietin ensimmäisenä, mahtaako miehellä ottaa edes eteen jos testosteronit ovat matalalla.

En käytä hormonaalista ehkäisyä ja tykkään miehistä miehinä eli sopivasti karvaisina. Jokainen kumppanini on ollut vähintään hieman parrakas, karvainen ja pitkätukkainen. Pitkä tukka sopii vain niille miehille, joilla karvoitus on muutenkin kunnossa.

Vierailija
56/93 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy rintakarvat,mahakarvat,selkäkarvat käytännössä kaikki mahdollinen. Eipä oo naiset ikinä valittanu mitään enemmänkin kehuja tullut.

M29

Juuri tuo monen on minun mies ihanteeni. Lisäksi jos leveät hartiat ja pitkä mies. Ooooo💓💓💓💓💋💋💋

Vierailija
57/93 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän karvainen naisen jalkoväli oli liikaa nuorena.

Vierailija
58/93 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun keho on mun keho 

#kehorauha

Vierailija
59/93 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nuorempana tykkäsin androgyynipojista, mutta nykyisin tykkään karvaisesta ukostani. Muut näyttää vauvoilta tosiaan nykyisin. 

Vierailija
60/93 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän