Naiset, joilla karvainen mies: kuinka kestätte? Itse en hyväksy edes partaa
Parta on epähygieeninen. Kaikki ruoan bakteerit jää siihen. Mutta sitten karvat rinnassa ja jopa SELÄSSÄ. En todellakaan sietäisi sellaista. EN TODELLAKAAN!
N26
Kommentit (93)
Tykkään parrasta. Se tekee miehen monesti komeammaksi. Koko selkä karvan peitossa, kun jos olisi karvapaita päällä on järkyttävää. Mutta kai jotkut tykkää sellaisestakin.
Muuten käy, mutta kerran oli sellainen mies, ei tosin edes kovin karvainen. Niitä karvoja oikeasti putosi miehestä! Se oli tosi ällöä. Lisäkso sellaiset on inhottavia, jotka ei edes halutessaan saa siloposkia vaan aina on se sänki, vaikka kuinka ajaisi.
Vierailija kirjoitti:
Muuten käy, mutta kerran oli sellainen mies, ei tosin edes kovin karvainen. Niitä karvoja oikeasti putosi miehestä! Se oli tosi ällöä. Lisäkso sellaiset on inhottavia, jotka ei edes halutessaan saa siloposkia vaan aina on se sänki, vaikka kuinka ajaisi.
Tuo viimeisin kertoo ainoastaan kovasta testotasosta, joka ei ole koskaan huono juttu ;)
AP,kasvaa aikuiseksi. Taas yksi paskatrollialoitus.
Mitä karvasempi mies niin sitä isompi ja parempi kestävyys. Kun haluun kunnon panot, nappaa baarista karvaisimman miehen mukaan.
Aloitus on aivan yhtä absurdi kuin sanoisin, etten hyväksy hiuksia ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Oi ihana maskuliininen mies, jonka rintakarvoihin voi takertua, sellainen on minun mies. Älykäskin on. Karvaton mies olisi näin äkkiä ajateltuna liian feminiininen, mutta pään sisältö tärkein.
Mä tykkään karvansa ajavista miehistä. Onneksi oma mies oli ajanut niitä jo ennen minuun tutustumistaan.
Mjoo, feminiininen voi ehkä kuvata miesmakuani vaikka täysin heteronainen olenkin. Nuorena tosin tykkäsin pitkätukkapojista mutta enää ei oikein natsaisi.
Eikä olla teinejä vaan 40+ ja tavattu vanhemmalla iällä siis. Uusiopari.
Mutta hyvä että on eri makuja, kaikille riittää valikoimaa.
Voih. Kaiholla katselen kasarihevi- ja rockbändejä, kun miehet saivat olla omia karvaisia itsejään. Ikävää tämä nykyinen posliini-sportti-ihanne
Parrasta en välitä, muuten mies saa olla karvainen mieluiten kuin karvaton. Mies tietysti itse päättää mitä karvoilleen tekee.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi ihana maskuliininen mies, jonka rintakarvoihin voi takertua, sellainen on minun mies. Älykäskin on. Karvaton mies olisi näin äkkiä ajateltuna liian feminiininen, mutta pään sisältö tärkein.
Mä tykkään karvansa ajavista miehistä. Onneksi oma mies oli ajanut niitä jo ennen minuun tutustumistaan.
Mjoo, feminiininen voi ehkä kuvata miesmakuani vaikka täysin heteronainen olenkin. Nuorena tosin tykkäsin pitkätukkapojista mutta enää ei oikein natsaisi.
Eikä olla teinejä vaan 40+ ja tavattu vanhemmalla iällä siis. Uusiopari.
Mutta hyvä että on eri makuja, kaikille riittää valikoimaa.
Olen samaa mieltä viimeisestä lauseestasi! Ihanaa että kaikille riittää juuri oman maun mukainen mies, kun kaikki ei halua yhtä ja samaa miestä.
Neidit ajaa karvoja! En itsekään ajele itseäni posliiniksi, mies saa pitää karvansa kyllä, tukasta ei niin väliä, muuten karvat on hot.
Yleensä niille karvattomille miehille tulee myöhemmin pahimmat selkäkarvat....
Nimin. Ex-karvaton mies, rinta kiiltää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän karvainen selkä on vähän turn-off, mutta muuten kokoparrat ja rintakarvat on jees. En ymmärrä jos mies ajelee munakarvojaan ja kainaloitaan, kyllä miehen pitää näyttää mieheltä.
Ottaisitko todella pitkää karvaa jokapuolelta kasvavan peniksen suuhusi, ei haittais yhtään? Kysymys taitaa olla sinulle täysin hypoteesi koska et ilmeisesti harrasta sitä muutenkaan, muuten et sanoisi noin.
Mikä siinä karvaisessa selässä on turn-off? Mun mielestä karvaiset miehet ovat ihania. Olen aina ollut sitä mieltä. Olin ikionnellinen, kun näin ensimmäistä kertaa mieheni t-paidassa (tapasimme talvella jolloin hän piti pitkähihaisia) ja näin puoleensavetävän karvaiset käsivarret 😁 Miehelläni on parta, rinta- ja selkäkarvat, hartiakarvat ja oikeastaan karvaa joka puolella. Olen tosi tyytyväinen! Mies ei ennen mua kokenut, että hänen karvansa olisivat hyvä juttu, mutta nyt on jättänyt ajelemisen sikseen kun on huomannut mun mieltymykset.
Nä mä kyllä tykkään että mies on karvainen. selkäkarvat nyt ei oo niin ihania mutta rintakarvoja pitää olla ja naamassa myös. :) Mun mielestä se on miehekästä. Liian siloiset ei sytytä.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
No viikset on kyllä hullut, jos tulevat huulen päälle yhtään. Mutta aika paljon vaadit jos ei riinnassa tai selässäkään saa olla yhtään.
Miehillä kuuluu olla rintakarvoitus, naisilla ei. Pelkistä viiksistä en pidä.
Miehellä PITÄÄ OLLA parta, tai edes viikset.
Miehen pitää näyttää mieheltä eikä miltään keskenkasvuiselta pikkupojalta.
Sopivasti karvainen on hyvä.
Tykkään tummista miehistä jotka yleensä ovat karvaisia.
Selkäkarvat ovat kyllä jo liikaa.
Minun mieheni, asettuu paremmin paidan alle kun leikkaa vähän lyhemmäksi. Ovat tuuheat.