Servasin isäni leskeä hauskasti sähköpostissa
Kun kyseli kuolinpesän osituksen perään. Osituksen teko ok, joo, mutta kun hän haluaa pesästä tasinkoakin. No, siihen hänellä on lain mukainen oikeus, mutta minulla on vainajan äidiltään saama lahjakirja eräistä osakkeista, jossa on puolison avio-oikeus poissuljettu. Siinä on kuitenkin muotovirhe, kun todistajina ovat lahjoittajan kaksi muuta (silloin jo keski-ikäistä) lasta.
Jos leski ei hyväksy lahjakirjaa, tasinko olisi puolen osakkeiden arvosta verran isompi. Muistutin häntä siitä, että hän ei ole ottanut kantaa lahjakirjaan. Jatkaen, että isoäitihän toki tarkoitti sillä sulkea puolison avio-oikeuden pois. (Eli että sä et saa siitäkään mitään, b*tch). Saa nähdä, haluaako leski kunnioittaa entisen miehensä omaa äitiä :)
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah olenkin kaivannut äitihullun tarinoita viihdykkeeksi :D
Täällähän hän on riehunut koko aamun tusinan aloituksen merkeissä.
Ei ole ollut tusinaa aloitusta, muistaakseni vain kaksi. Tai yksi. Toki jouduin aloittamaan sen monta kertaa, mutta koko ajan oli sama ketju ja aloitus. Että ei hätää, ei sentään mennyt montaa ketjua sivu suun :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän säkään kunnioita edes omaa äitiäs, miksi lesken pitäis kunnioittaa jonkun toisen äitiä?
Minun isoäitini on ollut täysin ihmisiksi lesken suuntaan.
ApNiin kuin sinunkin äitisi on ollut sinua kohtaan.
No eihän ole.
ApOn, erittäin ihmisiksi. Täydellinen äiti.
No ei ole ollut. Ei ole ollut täydellinen äitinä, vaan myrkyllinen luonne ja tehnyt sillä pahaa ja satuttanut minua.
Ap
Kysyin vain suht retorisena kysymyksenä, että miten tuohon mun kirjoittamaani voisi kiukutella ja protestoida?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän säkään kunnioita edes omaa äitiäs, miksi lesken pitäis kunnioittaa jonkun toisen äitiä?
No eihän ole.
No ei ole ollut. Ei ole ollut täydellinen äitinä, vaan myrkyllinen luonne ja tehnyt sillä pahaa ja satuttanut minua.
Ap
Parempaa äitiä kuin hän ei voisi kuvitellakaan. Täydellinen äiti, harmi vaan että lapsessa on vika aivoissa jota täydellinen äitikään ei pysty korjaamaan.
Myös, jos joku muu ihminen (esim. tämä leski) oli myrkyllinen minua kohtaan (ja hän on todellakin ollut!), niin äitini ei koskaan noussut ja puolustanut minua, ei edes minulle puhuessaan. Sekin kertoo hänen mädännäisyydestään ja myrkyllisyydestään ihmisenä ja äitinä. Ja on osaltaan vahingoittanut minua. Jos HÄN OLISI TUKENUT minua, mulla olisi NOLLA SYYTÄ olla myrkyllinen sille leskelle takaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole.
ApParempaa äitiä kuin hän ei voisi kuvitellakaan. Täydellinen äiti, harmi vaan että lapsessa on vika aivoissa jota täydellinen äitikään ei pysty korjaamaan.
No kyllä voi. Esim. lapsensa tunteet huomioon ottava äiti. Ja omista viallisista tunteistaan vastuun ottava äiti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole.
ApParempaa äitiä kuin hän ei voisi kuvitellakaan. Täydellinen äiti, harmi vaan että lapsessa on vika aivoissa jota täydellinen äitikään ei pysty korjaamaan.
No kyllä voi. Esim. lapsensa tunteet huomioon ottava äiti. Ja omista viallisista tunteistaan vastuun ottava äiti.
Ap
Äitisi on täydellinen, sinä viallinen. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Myös, jos joku muu ihminen (esim. tämä leski) oli myrkyllinen minua kohtaan (ja hän on todellakin ollut!), niin äitini ei koskaan noussut ja puolustanut minua, ei edes minulle puhuessaan. Sekin kertoo hänen mädännäisyydestään ja myrkyllisyydestään ihmisenä ja äitinä. Ja on osaltaan vahingoittanut minua. Jos HÄN OLISI TUKENUT minua, mulla olisi NOLLA SYYTÄ olla myrkyllinen sille leskelle takaisin.
Ap
Eli minun myrkyllisyyteni syy on se, että äitini syytti minua silloinkin, kun leski oli minua kohtaan myrkyllinen. Totta kai haluan antaa sen silloin takaisin sille leskelle. Äitini on siitä vastuussa. Hänen tehtävänsä olisi ollut suojella ja tukea omaa lastaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole.
ApÄitisi on täydellinen, sinä viallinen. Simple as that.
Ei, vaan äitini ei ole täydellinen. Eihän sellaisia ihmisiä edes ole olemassa, niin miten voit väittää jotain sellaista? Selkeä vale heti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyin vain suht retorisena kysymyksenä, että miten tuohon mun kirjoittamaani voisi kiukutella ja protestoida?
Ap
Niin niin juujuu. Haluaisit ehdotuksia, että voisit etukäteen punoa noita-akan juoniasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNiin niin juujuu. Haluaisit ehdotuksia, että voisit etukäteen punoa noita-akan juoniasi.
En minä tarvinnut siihen mitään ehdotuksia, halusin vain kuulla, miten joku voisi perustella sanojani varsinaisesti ilkeiksi? Ei mitenkään voi, koska NE OLIVAT FAKTAA. Jos joku lähtisi perustelemaan, se kuvaisi vain hänen valheellisuuttaan syiden keksijänä.
Ap
Eli jos voi faktapuheella olla myrkyllinen, niin se on aina pikkuisen hauskaa :D
Ap
Äitihullu on itse kaikista myrkyllisin ja projisoi sen vaan muihin.
Ja siis olipa kuka tahansa ikinä minua kohtaan myrkyllinen, niin äitini ei ikinä puolustanut minua. Sillä hän on tehnyt minulle sen, että mä olen niille ihmisille takaisin myrkyllinen, koska en saa mistään apua ja turvaa ja tukea. Äitini oli ilkeä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu on itse kaikista myrkyllisin ja projisoi sen vaan muihin.
Voinen olla sellainen luonteeltani, MUTTA vain siksi, että äitini ei koskaan turvannut minua, eikä ollut tukenani, ei auttanut, ei välittänyt. Vaan meni aina minua kohtaan myrkyllisten puolelle. Minua vastaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja siis olipa kuka tahansa ikinä minua kohtaan myrkyllinen, niin äitini ei ikinä puolustanut minua. Sillä hän on tehnyt minulle sen, että mä olen niille ihmisille takaisin myrkyllinen, koska en saa mistään apua ja turvaa ja tukea. Äitini oli ilkeä.
Ap
Näin asia on, äitini on syypää ja vastuullinen tästä.
Ap
toivottavasti leski pitää kiinni oikeuksistaan, eikä anna ap:lle senttiäkään periksi.
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti leski pitää kiinni oikeuksistaan, eikä anna ap:lle senttiäkään periksi.
Kunhan saa siitä pahan mielen, kun lauon hänelle päin naamaa myrkyllisiä totuuksia, niin siitä vaan. Voin ikävöittää hänen elämäänsä sitä enemmän, mitä enemmän vääntää eli vaikeilee asioista kanssani. Hän on osasyyllinen siihen, että minua kohtaan on tehty vääryyttä, mulla ei ole mitään syitä arvostaa häntä olematta vaikea häntä kohtaan. Jos hän haluaa olla hyvällä mielellä, ymmärtää vastuunsa ja osallisuutensa mun kiusaamiseen ja lopettaa sen.
Ap
Mulla tässä on tahtipuikot käsissäni muutenkin, koska olen isäni perillinen, ei hän. Haha.
Ap
On, erittäin ihmisiksi. Täydellinen äiti.